نرم افزار تولید برنامه‌های پویای اینترنتی (Flash CS6, CC)

آموزش نرم افزار تولید برنامه‌های پویای اینترنتی (Flash CS6, CC)


دوره آموزشی نرم افزار Flash CS6, CC چه دوره ای است؟ دوره آموزشی نرم افزار Flash CS6, CC یک دوره ی کاملا تئوری درقالب بسته های آموزشی فیزیکی و محتوای آنلاین. یک میانبر واقعی برای صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه. درباره دوره: ادوبی فلش (Adobe flash) یا به اختصار فلش، نرم‌افزاری است برای تولید انواع بازی‌های دو بعدی، فیلم، و برنامه‌های پویای اینترنتی که توسط پخش کنندهٔ فلش (Flash Player) اجرا می‌شود. فناوری فلش توسط شرکت ماکرومدیا (M...

توضیحات بیشتر...

توضیحات

دوره آموزشی نرم افزار Flash CS6, CC چه دوره ای است؟

دوره آموزشی نرم افزار Flash CS6, CC یک دوره ی کاملا تئوری درقالب بسته های آموزشی فیزیکی و محتوای آنلاین. یک میانبر واقعی برای صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه.

درباره دوره:

ادوبی فلش (Adobe flash) یا به اختصار فلش، نرم‌افزاری است برای تولید انواع بازی‌های دو بعدی، فیلم، و برنامه‌های پویای اینترنتی که توسط پخش کنندهٔ فلش (Flash Player) اجرا می‌شود. فناوری فلش توسط شرکت ماکرومدیا (Macromedia) در دنیای وب بنیان‌گذاری شد که با خریده شدن ماکرومدیا توسط ادوبی (Adobe) با علامت تجاری ادوبی معرفی می‌گردد. مجموعه آموزش مجازی پارس افتخار دارد که محتوای آموزشی این مجموعه را تماما بصورت مالتی مدیا(صدا ، تصویر و فیلم) در اختیار شما قرار داده است.

آموزش: مطالب این دوره در 120 ساعت به صورت بسته آموزشی ارائه می گردد.

  • .
  • همچنین دوره های آموزشی photoshop  ، Illustrator و action script  از پیش نیاز های این نرم افزار است
  • آشنایی با روش های انیمیشن سازی
  • آشنایی با اصول، مبانی و دستورات اسکریپت نویسی در فلش
برگزارکننده: مرکز آموزش مجازی پارس
ثبت نام و افزودن گواهینامه ها

سرفصل بسته ی آموزشی

به دلیل تطابق با دانش به روز و مورد تایید استانداردهای جهانی، امکان بروز رسانی و تغییر سرفصل ها وجود دارد.

فصل اول (مقدماتی)

  • ۱ - مقدمه
  • مقدمه - تئوری استفاده از Flash
  • ۲ - کادر Welcome Screen
  • کادر Welcome Screen (١)، (٢) و (۳)
  • ۳ - محیط برنامه و پانل ها
  • محیط عمومی برنامه - تغییر ابعاد پانل ها - کار با محیط های کاری
  • ۴ - ذخیره و فراخوانی فایل ها
  • مبانی ذخیره سازی فایل ها - ذخیره و فراخوانی فایل ها - فرمت فایل ها
  • ۵ - تعاریف و تنظیمات پایه
  • تنظیمات Stage - اصول بزرگ نمایی - ویژگی های عمومی پانل Tools - مبانی کار با تصاویر گرافیکی و برداری
  • ۶ - ابزار Line
  • کار با ابزار Line - تنظیمات ابزار Line (١) و (٢)
  • ۷ - ترسیم اشکال
  • ترسیم مربع و مستطیل - ترسیم دایره، بیضی و چند ضلعی
  • ۸ - انتخاب و ویرایش اشکال
  • نحوه انتخاب اشکال - ویرایش اشکال - ابزار Lasso - کار با دستورات ویرایشی
  • ۹ - مبانی استفاده از رنگ ها
  • تئوری پایه ترکیب رنگ ها - مبانی انتخاب رنگ
  • ۱۰ - انتخاب رنگ و ایجاد گرادیان
  • پانل Color - کار با گرادیان ها
  • ۱۱ - رنگ آمیزی
  • ابزارهای رنگ آمیزی - پانل Swatches
  • ۱۲ - مدل های طراحی و گروه بندی اشکال
  • مدل های طراحی - گروه بندی اشکال - طراحی اشکال با روش هم پوشانی
  • ۱۳ - مرتب سازی و ترازبندی اشکال
  • ۱۴ - خطوط راهنما و شبکه ای
  • خط کش ها و خطوط راهنما - تنظیمات خطوط راهنما - خطوط شبکه ای
  • ۱۵ - ترسیم و ویرایش مسیرها
  • مسیرها و نقاط پیوندی - ابزارهای ترسیم مسیر - ویرایش نقاط پیوندی
  • ۱۶ - ابزارهای Pencil ،Brush و Eraser
  • ۱۷ - تغییر شکل و اندازه اشکال
  • ابزار Free Transform - تغییر شکل و اندازه توسط منوی Modify
  • ۱۸ - درج و ویرایش متن
  • درج متن - تنظیمات متن
  • ۱۹ - Timeline چیست؟
  • ۲۰ - کار با لایه ها
  • مبانی کار با لایه ها - مدیریت لایه ها - تغییر رنگ و ارتفاع لایه ها - کار با فولدرهای لایه ای
  • ۲۱ - کار با فریم ها
  • انواع فریم - نحوه ایجاد فریم ها - مفهوم Sequence
  • ۲۲ - اصول انتخاب و ویرایش فریم ها
  • اصول انتخاب فریم ها - اصول ویرایش فریم ها (١) و (٢)
  • ۲۳ - امکانات پانل Timeline
  • کار با Play Head - تغییر حالت نمایش فریم ها
  • ۲۴ - آزمون های عملی
  • ۶ دوره آزمون عملی
  • ۲۵ - آزمون های تستی
  • ۶ آزمون هر یک شامل ١٠ عدد تست

فصل دوم (متوسط)

  • ۱ - کار با Symbolها
  • مبانی کار با Symbolها - نحوه ایجاد انواع Symbol (١) و (٢)
  • ۲ - مدیریت و ویرایش Symbolها
  • کار با Symbolهای تو در تو - ویرایش Symbolها
  • ۳ - کار با پانل Library
  • پانل Library - تنظیمات پانل Library - امکانات پانل Library - نکات تکمیلی پانل Library
  • ۴ - ویرایش Instanceها
  • نام ‎گذاری Instanceها - تغییر رنگ Instanceها - تعویض و شکستن Instanceها
  • ۵ - قوانین وراثت
  • ۶ - ایجاد و ویرایش دکمهها
  • ایجاد دکمه ها - فریم Hit
  • ۷ - ایجاد انیمیشن
  • مبانی ایجاد انیمیشن - ایجاد انیمیشن فریم به فریم
  • ۸ - ایجاد انیمیشن - روش Shape Tween
  • ایجاد انیمیشن توسط روش Shape Tween - درج و ویرایش Shape Hintها - متحرک سازی متون و Instanceها
  • ۹ - ایجاد انیمیشن - روش Classic Tween
  • ایجاد انیمیشن توسط روش Classic Tween - تنظیمات روش Classic Tween
  • ۱۰ - ویرایش انیمیشن
  • چرخاندن Instanceها در طول انیمیشن - کپی انیمیشن و تغییر جهت آن
  • ۱۱ - کار با ویژگی Onion Skin
  • ویژگی Onion Skin - تنظیمات ویژگی Onion Skin
  • ۱۲ - جابه جایی و کپی انیمیشن
  • جابه جا کردن انیمیشن - کپی کردن حرکت یک انیمیشن
  • ۱۳ - ویژگی Blend Mode
  • ۱۴ - ایجاد انیمیشن توسط مسیرها
  • ایجاد انیمیشن توسط مسیرها - تنظیم حرکت Instance بر روی مسیر
  • ۱۵ - کار با فیلترها
  • فیلتر Drop Shadow - سایر فیلترها - اصول ویرایشی فیلترها
  • ۱۶ - نقش فیلترها در انیمیشن سازی
  • فیلترها و روش Classic Tween - تغییرات یک فیلتر در طول انیمیشن
  • ۱۷ - اصول و روشهای ماسک گذاری
  • مبانی ماسک گذاری - روش های درج ماسک
  • ۱۸ - نقش ماسکها در انیمیشن سازی
  • ماسک ها و روش Classic Tween - ماسک ها و روش Shape Tween - ماسکها و تغییر رنگ در طول انیمیشن
  • ۱۹ - درج انیمیشن بر روی دکمه ها
  • ۲۰ - درج بافت
  • کار با ابزار Deco - سایر روشهای درج بافت - ابزار Spray Brush
  • ۲۱ - ابزارهای سه بعدی
  • ۲۲ - کار با فایل های صوتی
  • مبانی کار با صداها - انواع فایل های صوتی و تنظیمات آنها - انواع صداها - تنظیمات تکرار صدا
  • ۲۳ - کار با فایل های ویدیویی
  • مبانی کار با فایل های ویدیویی - درج فایل های ویدیویی
  • ۲۴ - آزمون های عملی
  • ۶ دوره آزمون عملی
  • ۲۵ - آزمون های تستی
  • ۶ آزمون هر یک شامل ١٠ عدد تست

فصل سوم (پیشرفته)

  • ۱ - ایجاد انیمیشن روش Motion Tween
  • ایجاد انیمیشن توسط روش Motion Tween - تنظیمات روش Motion Tween
  • ۲ – پانل های روش Motion Tween
  • کار با پانل Motion Editor - کار با پانل Motion Presets
  • ۳ - ابزار Bone
  • ۴ - روش های درج و ویرایش استخوانها
  • درج استخوان بر روی Shapeها - درج استخوان در میان Instanceها - تنظیمات استخوان های یک Armature
  • ۵ - مبانی انیمیشن سازی IK
  • مبانی انیمیشن سازی IK
  • ۶ - اصول و مبانی اکشن نویسی
  • مبانی اکشن اسکریپت ۳ - کلیات اکشن نویسی
  • ۷ - پانل Actions
  • محیط عمومی پانل Actions - دکمه های Panel Menu - کار با Commentها
  • ۸ - کار با انواع متغیر
  • مبانی کار با متغیرها - انواع متغیر - تعیین نوع متغیرها
  • ۹ - دستور Trace
  • ۱۰ - متغیرها و عملگرهای ریاضی
  • ارتباط متغیرها و عملگرهای ریاضی - تغییر مقادیر متغیرهای عددی - تغیر مقادیر متغیرهای رشته ای
  • ۱۱ - دستورات شرطی
  • جمله شرطی if - عبارت False
  • ۱۲ - مبانی کار با توابع
  • ۱۳ - کار با Event Listener
  • کار با Event و Listener - ایجاد یک Listener
  • ۱۴ - ارتباط متون Dynamic و متغیرها
  • کار با متون Dynamic - ارتباط متغیرها و متون Dynamic (١) و (٢)
  • ۱۵ - توقف و اجرای Timeline
  • دستور Stop - دستور Play
  • ۱۶ - حرکت در میان فریم ها
  • دستورهای رفتن به یک فریم خاص - دستورهای رفتن به فریم قبلی و بعدی
  • ۱۷ - کنترل Movie Clipها
  • کنترل Movie Clipها توسط دستورات Timeline - کنترل یک Movie Clip توسط چند دکمه
  • ۱۸ - مبانی استفاده از سطح قرارگیری
  • سطح قرارگیری - کنترل Movie Clipها توسط سطح قرارگیری - ارتباط میان Movie Clipها در سطوح مختلف
  • ۱۹ - کنترل رمز عبور توسط اسکریپت ها (۱)
  • ایجاد محتویات فریم نخست - ایجاد محتویات فریم دوم و سوم
  • ۲۰ - کنترل رمز عبور توسط اسکریپت ها (۲)
  • ایجاد دستورات فریم نخست (۱) و (۲) - ایجاد دستورات دو فریم بعدی
  • ۲۱ - تابع Fscommand
  • ۲۲ - قابلیت Code Snippets
  • قابلیت Code Snippets
  • ۲۳ - ایجاد و تنظیمات فایل خروجی
  • تنظیمات فایل SWF (١) و (٢) - سایر فرمتهای خروجی
  • ۲۴ - آزمون های عملی
  • ۶ دوره آزمون عملی
  • ۲۵ - آزمون های تستی
  • ۶ آزمون هر یک شامل ١٠ عدد تست
     
۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس