MBA هنر چیست


CRM چیست ؟

CRM مخفف عبارت (Customer Relationships Management) به معنی مدیریت هنر ارتباط با مشتریان است.

CRM یکی از ابزارهای تکنولوژی پیشرفته که کمک می کند در جمع آوری اطلاعات از مشتریان ، و افزایش سرعت عمل در جوابگویی به آن ها که در نهایت به جلب رضایت مشتریان انجام می شود و افزایش میزان فروش کمک خواهد کرد.

(Manage Customer Relationship Art) همان مدیریت هنر ارتباط با مشتری می باشد که یک استراتژی تجاری طراحی شده ای است تا از هزینه ها کم و باعث افزایش منافع یک سازمان در راستای محکم شدن وفاداری به مشتریان باشد.

CRM مشتریان را در یک سیستم متحد بازاریابی، فروش و پشتیبانی در محیطی که قرار دارند پوشش می دهد و در سریعتر رسیدن در اهداف های نهایی یک سازمان در این سه هدف یاری خواهد داد.
 

خرید دوره MBA هنر
 

عنصر اصلی CRM سه نوع می باشد :1- افراد 2- نوع کار 3- تکنولوژی یا فن آوری

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در قالب یک نرم افزار به معنی مفهوم ارتباطات درونی و برونی یک سازمان، ب محور فلسفه مشتری داری در کل امور یک سازمان هدایت آن را بر عهده می گیرد.

ارتقای سطح فروش با استفاده از تکنیک های استراتژی بازاریابی و فروش برای به وجود آوردن سطح رقابتی برای اعضای یک سازمان از مزایای دیگر استفاده یک CRM در سازمان و شرکت ها می باشد.
 

mba-هنر-چیست


تکنیک های بازاریابی :

بسیاری از مدیران هنر با توجه به حرفه و شغل نمی توانند از روش های پر هزینه بازاریابی و تبلیغاتی برای معرفی شرکت خود و خدماتشان استفاده کنند. در این مقاله روش هایی که برای مدیران مفید باشد توضیح می دهیم.

1-    بهترین آگهی ها را به صورت کارت چاپ کرده و برای مشتریان در بازار هدف ارسال کنیم.

مشتریان کارت هایی را می خوانند که کوتاه و خلاصه باشد. یک آگهی کوچک روی یک کارت پستال می تواند بازدید کنندگان زیادی را به وب سایت شرکت بیاورد و این خود بازاریابی می تواند باعث ارتقای فروش شود.

2-    یک روش بازاریابی همیشه موفقیت آمیز برای کسب و کار نیست ، بنابراین روش ها را مرتبا عوض کنیم در این روش خلاقانه باید عمل کرد.

اگر متن آگهی عوض نگردد مشتریان خسته می شوند. بازاریابی می تواند شاد کننده باشد به شری که از روش های تنوع بازاریابی استفاده شود. همیشه نظر مشتریان را در مورد روش های بازاریابی به کار برده بپرسیم.

3-    یک پیشنهاد فروش برای مشتری که تازه از شرکت خرید کرده است ، بفرستیم .

یک MBA هنر باید این ذوق هنری را داشته باشد و به آن توجه کند به عنوان مثال مشتری که محصولی را از شرکت خریداری می کند یک پیام تشکر برای خریدار فرستاده شود.

4-    از کلمات جادویی استفاده شود .

با یک کارت تقدیر شخصی، تماس تلفنی، تخفیف، گل یا حتی یک جلسه از کسانی که محصول شرکت ما را انتخاب می کنند تشکر کنیم.

جامعه شناسی هنر جدید ترین شاخه جامعه شناسی است . پرداختن به هنرهای نقاشی، سبک ها، نقاشان معروف و .... تا قرن بیستم در جامعه اروپایی (به دلیل وجود منابع کافی در نقاشی اروپایی) جهت معرفی این هنر ضروری به نظر می رسد.

تاریخ شروع هنر به عنوان پدیده ای اجتماعی، با شکل گیری اولین اجتماعات انسان ها یعنی (انسان های گردآور خوراک ) پیوسته است.  با رشد کار و ابزار، هنر نیز به عنوان عنصری سازنده از فرهنگ، در نقاشی های مربوط به شکار جانوران، در دیوارهای غارها خود را نشان داده، و در تمام احوال، هنرهای نخستین، از زندگی عملی حیات اجتماعی و به ویژه از کار و پیکار جمعی انسان ها برخاسته و بیان آرزوها، امیدها، انتظارها، و تلاش ها و کوشش های انسان های مزبور در محیط طبیعت و یا اجتماعات اولیه و مدت ها ، در جامعه های تکامل یافته بوده است.

شناخت تمام مطالب اثر هنری از اهداف مهم جامعه شناسی هنر است. از آنجایی که هنر، محصول شناخت حسی و بیان عاطفی و تکامل یافته واقعی است. جامعه شناسی نقاشی ، هنری بسیار جدیدی است که در اولین گام های هنر استفاده می شود.
 

تکنیک-های-بازاریابی


نقاشی چیست ؟
 

نقاشی زبانی است تصویری که از ضمیر هنرمند سرچشمه می گیرد و بیانی است روشن برای نمایش مسایل جامعه و محیط و باورها و اندیشه های مردم. پیشینه هنر نقاشی به انسان های غار نشین می رسد. نقاشی لایه هایی از رنگ است که بر سطح قرار می گیرد. نقاشی تنظیم شکل ها و رنگ ها در کنار هم است.


آموزش MBA هنر


دوره آموزشی مدیریت هنر MBA  :
 

دوره مدیریت هنر یا MBA هنر شامل درس های مدیریتی و مدیریت هنر است که با هدف بهره بردن از دانش مدیریت کسب و کار جدید در رشته ها و کسب و کارهای هنری می باشد. امروزه در هر زمینه ای نیازمند مهارت و علوم روز مدیریت داریم که با آن آشنا شویم که جامعه هنری و افراد فعال در هر زمینه ای و کسب و کارهای هنری از این روش جدا نیستند.

از این رو مرکز آموزش مجازی پارس دوره مدیریت هنر را برای مخاطبانی اصلی که هنرمندان و مدیران هنری است و دانشپذیرانی که به مدیریت هنر علاقمند هستند پکیچ آموزشی ارایه داده است که در پایان هر دوره به مخاطبان مدرک معتبر نیز اعطا می نماید.


صنایع دستی چیست ؟
 

صنایع دستی هم می تواند در خانه و هم در کارگاه تولید شود. صنایع دستی نوعی کار می باشد که در آن لوازم تزیینی و کاربردی فقط با دست درست می شود.  ابزار تولیدی زیاد و یا ابزاری که با ماشین آلات مختلف ساخته می شود جز صنایع دستی نیستند. در ایران سازمان میراث فرهنگی زیادی در این بخش می باشد. صنایع دستی معروف ایرانی : گلیم، فرش، گبه ، قلمزنی، شیشه گری ، منبت کاری ، مینا کاری، سفال و چوب است.

در 8000 هزار سال قبل که به عصر نوسنگی معروف است، مردمانی در منطقه وسیعی در آسیای جنوب غربی زندگی می کردند که برای اولین دفعه در گروه های کوچک جمع شده و در یک مکان زندگی می کنند و اولین دهکده ها را به وجود آوردند. صنایع دستی به چهار بخش سنگین، سبک، کوچک و دستی تقسیم می شوند که هر یک دارای ویژگی هایی هستند.

  • صنایع سنگین (heavy industries) : صنایع سنگین زمینه ساز توسعه اقتصادی یک کشور می باشد و از آن به عنوان صنایع مادر یا صنایع کلیدی نیز یادآوری می گردد.
     
  • صنایع سبک (light industries) : در صنایع سبک نسبت به صنایع سنگین لازمه تجهیزات و سرمایه کمتر و نیز نیروی انسانی و تخصص کمتری دارد. مانند صنایع نساجی، چرم، پوست، صنایع غذایی، وسایل الکتریکی که نیازمند بهره گیری استفاده از ماشین آلات خودکار و نیمه خودکار است.
     
  • صنایع کوچک (Small scale industries) : صنایع کوچک بیشتر حالت کارگاهی دارد . در مقایسه با صنایع قبل یعنی صنایع سبک، نیروی انسانی و ابزارات و وسایل کمتری نیاز دارد . در صنایع کوچک بخشی از کار تولید توسط ماشین و قسمتی دیگر توسط نیروی انسانی انجام می گردد.  مانند صنایع بلوک زنی، تراشکاری، پلاستیک سازی، عینک سازی و مانند آن موجود است.
     
  • صنایع دستی (Handicraft industries) : صنایع دستی به بخشی از هنر صنعت گفته می شود که با بهره گیری از مواد اولیه بومی و انجام کار اساسی به کمک دست و افراز دستی محصولاتی ساخته می شود که در آن ذوق هنری و خلاقیت فکری صنعتگر سازنده به نحوی نمایان شده و همین عامل جدا از صنایع ماشینی است از جمله منبت کاری ، قالی بافی، زری بافی و همانند این ها.


مدرک MBA هنر
 

صنایع-دستی-چیست

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس