آموزش اصول رضایتمندی مشتری

آموزش اصول رضایتمندی مشتری

رضایتمندی مشتری اصطلاحی ست که اغلب در بازاریابی استفاده میشود. این اصطلاح معیار ارزیابی چگونگی تامین خدمات  و محصولات توسط شرکت ست. رضایتمندی مشتری به صورت تعداد یا درصد کل مشتریانی تعریف میشوند که تجربه شان  با شرکت ، محصولات و خدماتش فراتر از تامین اهداف رضایت باشد.

رضایتمندی مشتری از این جهت اهمیت دارد که معیاری را در اختیار صاحبان کسب و کار و شرکت ها میگذارد تا از آن برای مدیریت و بهبود کسب و کارشان استفاده کنند. علاوه بر این، رضایتمندی مشتری ، شاخص پیشرو اهداف خرید و وفاداری مصرف کننده ست، کاهش تعداد مصرف کنندگان را نشان می دهد، طول مدت همراهی مشتری را افزایش و کلمات منفی را کاهش می دهد، نقطه تمایزبوده و گویای اینست که حفظ مشتری از بدست آوردن مشتری جدید راحت ترست .

دروه رضایتمندی مشتری، ابزاری را برای بهبود فرهنگ ارائه خدمات سازمان در اختیار گذاشته و کسب و کار را به نوعی تبدیل میکند که موفقیت را بر اساس رضایتمندی مشتری ارزیابی کند. اهداف یادگیری که این دوره دنبال میکند شامل درک و شناخت مکالمات حیاتی وتعیین کننده  برای ایجاد تغییر سریع و تاثیر گذار، مجهز شدن با  مهارتهای طراحی تحقیقاتی به منظور یافتن شیوه های بررسی بهتر و یادگیری ابزارهای جدید برای درگیر کردن رهبران برای کسب تجارب بیشتر ست.

هدف از آموزش رضایتمندی مشتری، ارتقا و بهبود دانش و مهارتهای افرادست. هنگامی که صحبت از رضایتمندی مشتری میشود، این موضوع به مسائلی مانند افزایش ارتباط ، اهمیت گوش دادن به حرف و خواسته مشتری و اهمیت دادن به خود مشتری و  رویکردهای حل مشکل ارتباط پیدا میکند.

شیوه های دستیابی به رضایتمندی مشتری ها مواردی مانند رفتار کردن با مشتری مانند رئیس، تمرکز روی ارزیابی رضایتمندی مشتری، ایجاد  وفاداری برای افزایش رضایتمندی مشتری، راضی نگه داشتن مشتریان، سریع برآورده کردن انتظارات مشتری، یادگیری نحوه بررسی مسیر درست مشتری ، ار تباط با مشتری از طریق ایمیل برای افزایش رضایتمندی مشتری و استفاده از منحنی رشد رضایتمندی مشتری برای دنبال کردن میزان رضایتمندی را شامل میشود.

ثبت نام دوره رضایتمندی مشتری

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس