آموزش اصول متصدی کافی شاپ

آموزش اصول متصدی کافی شاپ

باریستا

باریستا فردیست که عموما قهوه هایی با پایه  اسپرسو سرو می کند. در ایالت متحده، از این واژه برای کارکنان کافی شاپ که اسپرسو و قهوه های معمولی تهیه می کنند نیز استفاده می شود. اگر چه باریستا برای افراد حرفه ای آموزش دیده مورد استفاده قرار می گیرد اما  برای افرادی که در تهیه شات های اسپرسو و نوشیدنی های اسپرسو مهارت کافی دارند نیز کاربرد دارد.

در کل، باریستاها درکافی شاپ ها یا جایی که از دستگاه های اسپرسو ساز استفاده می شود، کار می کنند. اگر چه شغل باریستا ساده به نظر می رسد اما کار کردن با انواع دستگاه های اسپرسو ساز کمی دشوار ست. زیرا برخی از دستگاه ها دستی بوده و به مهارتها، آموزش و توانایی های خاصی برای انتخاب  مقدار خاص از قهوه، آب و هوای روز و الویت های نوشیدنی نیاز دارند . با این حال ، دستگاه های دیگر کاملا اتوماتیک بوده و جز گذاشتن دانه ها در دستگاه و فشار دان دکمه مرحله دیگری ندارند.

اغلب، آموزش باریستا از طریق یادگیری تجارب کارکنان با تجربه است بنابراین احتمال دارد یادگیری این تجارب سالها به طول بینجامد. و البته گاهی علاقه و تمایل به وسعت دادن مهارتها، به ایجاد رقابت های بین المللی باریستا منتهی می شود. هدف از آموزش باریستا این است که اطمینان حاصل شود ، تمام شرکت کنندگان درک جامعی از قهوه پیدا کرده و می توانند از دستگاه اسپرسو و وسایل ضروری دیگر برای تهیه قهوه عالی استفاده کنند.

دوره باریستا تمام نکات، ترفندها و تکنیک های عملی مورد نیاز برای تهیه کامل اسپرسو را آموزش می دهد. این دوره، چگونگی تهیه بهترین قهوه به شیوه های آرام و لذت بخش را توضیح داده و به همه سوالات نحوه تهیه پاسخ می دهد. تمرین های این دوره بیشترعملی بوده و به گونه ای طراحی شدند که میتوان از راحتی تجهیزات و کار با انواع قهوه اطمینان حاصل کرد.

برنامه گواهی SCA باریستا، شامل مجموعه ای از کلاس ها برای سرعت بخشیدن به مسیر حرفه ای آموزش های تهیه اسپرسو ، عملیات کار با تجهیزات و ارائه خدمات به مشتریست.

ثبت نام دوره آشنایی با متصدی کافی شاپ (باریستا)

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس