اصول مدیریت برون سپاری

اصول مدیریت برون سپاری

مدیریت برون سپاری به مدیریت فرآیندهای برون سپاری شده کسب و کار ارتباط داشته  و بر مشاغل و مسئولیت های مشتری و ارائه دهندگان خدمات تمرکز دارد. هدف اصلی این مدیریت اینست که اطمینان حاصل شود طرفین درگیر به طور مسای در دستیابی به اهداف مشترک کسب و کار مشارکت دارند. مدیریت برون سپاری برای ارائه دهندگان خدمات به معنی دستیابی به نتایج مورد نظر از قبیل صرفه جویی در هزینه، بهبود کارایی، ارتقاء کیفیت، ارزش افزوده و دیگر موارد وابسته به نیازهای مشتری خاص است. استفاده از ارائه دهندگان خدمات برای انجام وظایف برون سپاری، خطرات مختلفی را برای سازمان ها به دنبال خواهد داشت. اگر این برون سپاری ها به طور موثری مدیریت نشود، ارائه دهندگان خدمات ممکن است سازمان ها را در معرض خطرات جدی قرار دهند که منجر به نتایج منفی شود.

مزایای مدیریت برون سپاری فراتر و سیع تر از درآمد زایی و پول  است که عبارتند از تمرکز بر فعالیت های اصلی، انتقال آسان وظایف، امکان برون سپاری عملیات هایی که هزینه های آنها از کنترل خارج است، انجام شدن پروژه بزرگ بدون نیاز به مهارتهای کارکنان، اضافه شدن دوره های کارآمدی کارکنان ، عدم اطمینان و عدم تطابق با عملیات. 

برون سپاری موفقیت آمیز می تواند منجر به صرفه جویی در هزینه های قابل توجه، بهبود سطح خدمات ، کاهش ریسک و صرفه جویی در منابع کمیاب و در نتیجه تمرکز بر فعالیت های اصلی کسب و کار شود . با توجه به اینکه مشارکت های برون سپاری باید برای هر دو طرف سودمند و پایدار باشند و با توجه به اهمیت این موضوع،  باید استراتژی های مناسبی برای  ارائه دهندگان اجرا شده و چالش های اجتناب ناپذیر به طور موثری مدیریت شوند .داشتن رویکرد ساختاری برای مدیریت چرخه عمر کامل برون سپاری از مفهوم اولیه تا پیاده سازی، به نتیجه برد-برد بین شما و  ارائه دهنده های برون سپاری منتهی شده و مزایای کلیدی نیز برای کسب و کار به ارمغان می آورد.

ثبت نام دوره مدیریت برون سپاری

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس