کار آفرین نمونه از دیدگاه مرکز توسعه تجارت

مورخ 21/6/92 در اتاق بازرگانی  صنایع،معادن و تجارت اصفهان ،گردهمایی جهت دارندگان نماد اعتماد الکترونیکی برگزار گردید.در این جلسه جناب آقای مهندس شکری ساز ،مدیر و موسس آموزش مجازی پارس،به عنوان کارآفرین نمونه به سخنرانی پرداختند.

و در مورد فعالیت مرکز خاطر نشان کردند که:

مرکز پارس با اخذ نماد الکترونیکی وزارت ارشاد ،اداره ی استاندارد و البته موسسه المصطفی وابسته به حوزه ی علمیه ی قم ،عقد تفاهم نامه با مجمع عالی نخبگان،دانشگاه اصفهان و همچنین چندی از آکادمی های بین المللی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت غیر حضوری نموده است. با اینکه نزدیک به چهار سال از فعالیت مرکز میگذرد تا حدودی توانسته ایم به اهداف علمی خود که بسط آموزش از کلانترین شهر کشور به کوچکترین روستا های آن است ،برسیم و در این میان بیش از 150 دوره ی آموزشی مختلف طراحی کرده ایم و معتبر ترین مرکز آموزش از راه دور و آموزش مجازی کشور هستیم.

و در مورد نقش نماد اعتماد الکترونیکی در موفقیت های موسسه ذکر کردند که:

مرکز پارس به عنوان اولین دریافت کننده نماد الکترونیکی در بحث آموزش ،بخش اعظمی از موفقیت خود را مدیون مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و معدن و تجارت (نماد اعتماد الکترونیکی) و مدیران و کارمندان آن می داند.

زیرا با توجه به تحقیقات بعمل آمده در کشوری مانند آلمان که فضای مجازی مدتها قبل از ایران در آن فعالیت تجاری پا گرفته اما 65 درصد مردم این کشور ،صرفآ خرید های خود را از وب سایت هایی انجام میدهند که از صحت عملکرد آنها در وب سایت های ثانوی اطمینان حاصل کرده باشند.

و در پایان پیشنهاد دادند که :
بنده در طی این چند سال فعالیت خود در حوزه ی فضای مجازی ،تقاضاهایی هم دارم که در صورت امکان،تمایل به طرح آنها دارم،مضاف آنکه می دانم اکثر آنها در مرکز توسعه تجارت در حال بررسی است و به زودی محقق میگردد:

الف)ایجاد سند یکتای فروشگاه ها و مراکز تجارت الکترونیک در شهر اصفهان و کشور
ب) توجیه نمودن سازمان ها و ادارات دولتی از بابت مراکز الکترونیکی (اعم از بانک ها ،دادگستری،استانداری ها و …)
ج ) فرهنگ سازی و اطلاع رسانی و آشنا نمودن مردم با نماد اعتماد الکترونیکی و دارندگان آن و معرفی آنها
د ) حمایت ها و مشاوره ها و برگزاری جلسات گردهمایی متناوب جهت به روز بودن اطلاعات مرکز
ه )حمایت از مراکز تجارت الکترونیک در برابر سازمان های ثالث

سپس کلامشان را با تشکر و قدر دانی از دست اندرکاران این جلسه، و آرزوی بهروزی برای ایشان به پایان رساندند.

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس