کاربرد مدرک نتورک پلاس

کاربرد مدرک نتورک پلاس

تعریف نتورک پلاس | network+ 

نتورک پلاس، یکی از گواهینامه های معتبر سطح متوسط است و به تکنسین های سطح متوسط شبکه ای اعطا میشود که در زمینه پشتیبانی از طراحی شبکه، کابل کشی، تنظیمات سخت افزار، عیب یابی در شبکه، راه اندازی سیستم ها، پیکر بندی درست و صحیح و و راه اندازی سیستم ها شبکه آموزش دیده و تجربه کسب کرده اند. باشند اعطا میشود. علاوه بر این، این گواهینامه از طرف انجمن صنعت فناورری رایانه (CompTIA) حمایت و پشتیبانی میشود. 
غالبا، مهندسینی که به منظور دریافت مدرک نتورک پلاس در آزمون شرکت میکنند باید در زمینه شبکه اطلاعات تخصصی داشته تا بتواند انواع سوالات موقعیتی و زمینه ای را پاسخ دهند. علی رغم اینکه، همه افراد علاقمند میتوانند در این آزمون شرکت کنند اما ازمون، صرفا برای مهندسینی که در رشته شبکه مدرک A+ به دست آورده و یا 18 ماه تجربه کاری داشته باشند، طراحی شده است. 
همچنین، از این آزمون ها به منظور ارزیابی توانایی تکنسین ها در نصب، رفع مشکل، نگهداری، پشتیبانی و تست شبکه و درک و شناخت جنبه های مختلف تکنولوژی شبکه استفاده میشود.  علاوه بر این، این آزمون ها دانش و اطلاعات مولفه های شبکه و ارتباط شان با مدل OSI، کابل کشی شبکه و ایمنی شبکه را ازمایش میکند. 
 سر فصل هایی که در این مقال به تفضیل شرح میدهیم شامل تعریف نتورک پلاس، اهداف نتورک پلاس، آموزش نتورک پلاس، دوره نتورک پلاس ، مدرک نتورک پلاس ، گواهینامه نتورک پلاس ، مدرک نتورک پلاس، درآمد مهندسین نتورک پلاس و کاربرد مدرک نتورک پلاس هستند. 

آموزش نتوک پلاس

اهداف نتورک پلاس

اصولا، شبکه برای سازمان هایی که کارشان به استفاده از ان وابسته است، نقش تعیین کننده و مهمی دارد. بنابراین، آنها تمام تلاش خود را به کار میگیرند تا افرادی را استخدام که با اهداف نتورک پلاس همسو و هماهنگ بوده و به اصول رفع عیوب و استفاده بهینه از شبکه آگاه باشند. زیرا، شبکه و نحوه مدیریت و کنترل و نظارت بر آن میتواند موفقیت بسیاری از سازمان ها را تخمین زده و تضمین کند وکوچکترین اشتباهی میتواند به حذف حجم زیادی از اطلاعات بیانجامد. 
علاوه بر این، مدرک نتورپلاس از این جهت اهمیت دارد که نشان دهنده توانایی ها و مهارت های متخصصین این شبکه بوده و مهندسین میتوانند با استفاده از آن به عیوب سیستم ها و پیکر بندی انواع سیستم ها پی برده و شبکه های جدیدی را راه اندازی کنند .همچنین، با استفاده از نتورک پلاس میتوان مشکلات احتمالی شبکه را شناسایی کرده و آنها را برطرف کرد. 

آموزش نتورک پلاس

نتورک پلاس، یکی از مدارک مهم و کاربردی است که غالبا مهندسین شبکه باید برای کار کردن در این زمینه آن را دریافت کنند. علاوه براین، با توجه به اینکه مدرک توسط شرکت رسمی ارایه میشود، به اعتبار و ارزش کار مهندسین افزوده و میتواند زمینه کاری جدیدی را برای آنها به وجود آورد. قابل ذکر است که داشتن گواهینامه نتورک پلاس برای مهندسینی که قصد دارند کارکرد و عملکرد شبکه را به دیگر مهندسین آموزش دهند الزامی و ضروری است. 
در راستای آموزش و شناخت انواع شبکه ، مرکز آموزش مجازی پارس، اقدام به معرفی و ارایه دوره آموزشی آموزش نتورک پلاس کرده است. دوره نتورک پلاس ، دارای نکات جالب و عملی فراوانی بوده و به دانش پذیران امکان میدهد تا با ویژگی های یک شبکه خوب و کارآمد اشنایی شده و شیوه و نحوه دریافت و استفاده از آن را فرا بگیرند. علاوه بر این، در پایان دوره، به دانش پذیرانی که در آزمون آنلاین دوره حد نصاب نمره را به دست آورده باشند، مدرک نتورک پلاس اعطا میشود. 

دوره نتورک پلاس

کاربرد مدرک نتورک پلاس

مدرک نتورک پلاس کاربردها و کارایی زیادی داشته و میتوان آن را مبنا و اساس استخدام مهندسینی قرار دارد که برای کار در حیطه شبکه و راه اندازی و تعمیر آن مراجعه میکنند. علاوه براین، کاربرد مدرک نتورک پلاس از این نظر است که، میتوان با آن  اصل دانش و اطلاعات این مهندسین را ارزیابی کرده و با توجه به آن کارهای مرتبط به شبکه را به انها واگذار کرد. 
علاوه براین، مهندسینی که در دوره نتورک پلاس شرکت کرده و تجربه ها عملی به دست آورده باشند میتوانند در جایگاه های شغلی مانند مدیر اجرایی سیستم، مدیر تکنولوژی اطلاعات ، مدیر تکنولوژی اطلاعات، مدیر اجرایی شبکه، متخصص تکنولوژی اطلاعات و مهندس شبکه انجام وظیفه کنند و در صورت بروز هر گونه مشکل در شبکه، نیز به آنها نیز رسیدگی کرده و به پیشبرد و روند کار شبکه کمک کنند. 
علاوه بر این، دارندگان گواهینامه نتورک پلاس باید بر اینترنت و سیستم عامل ویندوز، انواع سیستم عامل ها و زبان انگلیسی مسلط باشد تا بتوانند مشکلات موجود در شبکه را تشخیص داده و برای حل آنها راه کارهای مشخص و کارآمدی را ارایه دهند. 

درآمد  مهندسین نتورک پلاس

کار و وظیفه و میزان درآمد مهندسین شبکه به نوعی به میزان تحصیلات و تجربیات شان وابسته بوده و مهندسینی میتوانند در انجام وظایف مرتبط با شبکه موفق باشند که پیچیدگی های  خاص اینکار را درک کرده باشند. علاوه بر این، در صورتی که این مهندسین موقعیت های مختلف عیوب شبکه را تجربه کرده باشند، میتوانند از عهده برطرف کردن همه انواع عیوب برآیند و در مقایسه با دیگران موفق تر عمل کنند. 
علاوه براین، درآمد مهندسین نتورک پلاسی که مدرک شان را از موسسات معتبری مانند مرکز آموزش مجازی پارس دریافت کرده و تجربیات و توانایی هایشان در زمینه کاری خودشان فراتر از دیگران باشد، بیشتر بوده و بازار کار بهتری هم دارند و حتی میتوانند جایگاه های شغلی بالاتری را نیز تجربه کنند. 

گواهینامه نتورک پلاس

مدرک نتورک پلاس

مدرک نتورک پلاس، نشان میدهد که دارنده آن تا چه اندازه در کار کردن با شبکه و رفع عیوب احتمالی و کشف مشکلات بالقوه آن توانایی دارد. قابل ذکر است که این مدرک تا جند سال اعتبار داشته و شرکت هایی مانند  CompTIA و مایکروسافت و کالج ها و دانشگاه های معتبر نیز آن را ارایه داده و صادر میکنند. علاوه براین، این مدرک از نظر جهانی اعتبار داشته و همین موضوع برای افراد متقاضی استخدام یک امتیاز محسوب میشود. 
علاوه براین، دارندگان این مدرک میتوانند با مطالعه مطالب بیشتر در این زمینه و شرکت در دوره آموزش نتورک پلاس، به علم و دانش خود افزوده و علمکرد سیستم عامل های مختلف، امنیت شبکه ها و روند رشد شبکه ها را نیز به طور قابل توجهی بهبود بخشند. همچنین، این مدرک میزان و اعتبار علم و دانش مهندسین را برای آموزش نتورک پلاس نشان میدهد.

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس