نقش پارس پندار نهاد در ترویج آموزش مجازی

امروزه آموزش مجازی به یکی از فراگیرترین شیوه‌های آموزشی تبدیل شده که مزایای زیادی را برای دانش‌پذیران به همراه دارد. شما با شرکت در دوره‌های آموزش مجازی می‌توانید در هر کجا و هر زمان متناسب با برنامه‌ی خودتان، آموزش ببینید. این دوره‌ها به شما اجازه می‌دهند تا وقت خود را به شیوه‌ی مؤثرتری مدیریت کنید و اگر شاغل یا دانشجو هستید بتوانید در زمان‌های خالی، در دوره‌های مورد علاقه‌تان شرکت کنید و نیازی به رفت‌وآمد‌های خسته‌کننده و هزینه‌بر ندارید.

مرکز توسعه آموزش های مجازی پارس نیز با آگاهی از این حقیقت، دوره‌های آموزش مجازی را در زمینه‌های مختلف  راه‌اندازی کرده است که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت...

 

مرکز توسعه آموزش های مجازی پارس

این مرکز به عنوان اولین برند زیرمجموعه‌ی مؤسسه‌ی پارس پندار نهاد شروع به کار کرد و جهت شروع فعالیت‌های آموزشی خود، مجوز‌های مختلفی را کسب کرده است. بسیاری از فارسی زبانان از سرتاسر دنیا از دوره‌های آموزشی این مرکز استقبال کردند و تاکنون ایرانیان و غیر ایرانیان زیادی در سراسر جهان از این آموزش‌ها بهره مند شده‌اند.

 

هم اکنون دانش پذیرانی از کشورهای همسایه، کشورهای حاشیه خلیج فارس، کشورهای اروپایی، آمریکا، ژاپن، مالزی و .... از آموزش های این مرکز استفاده می کنند. مهمترین هدف مرکز آموزش مجازی پارس پندار نهاد این است که آموزش‌های مجازی و الکترونیکی را توسعه دهد و به واسطه آن بتواند به پیشرفت و ارتقای روز افزون روستا‌ها و شهرها کمک کند.

 

 

بسته های آموزشی مرکز آموزش مجازی پارس


مرکز آموزش مجازی پارس دارای بسته‌های جامع و ویژه‌ای است که شامل کتاب‌ها و جزوات آموزشی، CDهای چند منظوره به همراه فیلم های آموزشی پر‌کاربرد هستند که توسط خود مرکز پارس تهیه و تدوین شده‌اند. این بسته‌های آموزشی بسیار جامع و با کیفیت هستند، دسترسی به آن‌ها آسان است و شما در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید و از آموزش‌هایشان بهره‌مند شوید.

مرکز آموزش مجازی پارس با تیم حرفه ای خود، چشم انداز متفاوتی را در راستای برگزاری دوره‌های آموزش مجازی اتخاذ کرده و دوره‌‌های خود را با اقدامات ویژه و متفاوتی در تمام زمینه ها برگزار می‌کند و مهارت‌های مورد نیاز را برای تمام افراد و متخصصین فراهم می‌سازد. در ادامه به برخی از دوره‌های این مرکز اشاره خواهیم کرد.

 

لیست دوره‌های آموزشی:


دوره های روانشناسی


مبحث روانشناسی یک مقوله بسیار مهم، گسترده و پرکاربرد است و افراد متخصص در این زمینه می‌توانند خدمات شایانی را به نسل بشر ارائه دهند. مرکز آموزش مجازی پارس نیز ضمن اطلاع از این واقعیت مهم، با همکاری مجموعه‌های فعال در زمینه روانشناسي، اقدام به ارائه خدمات آموزشی در انواع گرایش‌های این زمینه می‌نماید.

دوره‌هایی از قبیل روانشناسی کودک و نوجوان، روانشناسی تربیتی، روانشناسی ازدواج، روانشناسی رنگ، روانشناسی بالینی، روانشناسی اعتیاد، روانشناسی اجتماعی، روانشناسی استرس، روانشناسی رشد،  روانشناسی عمومی، روانشناسی مدیریت و روانشناسی شخصیت، تنها برخی از دوره‌های ارائه شده در این زمینه هستند. مدت زمان این دوره‌ها از 45 تا 277 ساعت متغیر است و شما با گذراندن آن‌ها یک گواهینامه‌ی ملی دریافت می‌کنید.

 

دوره های ورزشی و ماساژ


مرکز آموزش مجازی پارس در راستای افزایش خدمت‌رسانی به کاربران، اقدام به همکاری با مؤسسات آموزش ورزشی نموده است. دوره ماساژ  نیز یک دوره‌ی کاملا تئوری درقالب بسته‌های آموزشی و محتوای آنلاین است که شما را با مبانی واصول ماساژ و ماساژ درمانی آشنا می‌سازد.

دوره‌هایی از قبیل مربی بدنسازی، مربیگری فوتبال، تغذیه و مکمل‌های ورزشی، بدنسازی با کش TRX، بدنسازی فوتبال، پکیج جامع مربی بدنسازی، حرکات کششی و اصلاحی، کاربر ماساژ، مربی ایروبیک، فیزیولوژی ورزشی، ماساژ ورزشی، پرورش اندام و فیتنس، برخی از دوره‌های موجود در این زمینه هستند که تمام آن‌ها یک گواهینامه پایان دوره ملی را به دانش‌آموختگان اعطا می‌کنند.

 

دوره های جهانگردی و گردشگری


رشته جهانگردی و گردشگری به ویژه برای کشور ما که از منابع گسترده‌ای در زمینه‌ی گردشگری برخوردار است، اهمیت بسیار زیادی دارد. مرکز آموزش مجازی پارس نیز در همین راستا اقدام به برگزاری دوره‌هایی در این زمینه کرده است. دوره‌های گردشگری این مرکز عبارتند از:

مدیریت هتلداری، مدیریت جهانگردی-ایرانگردی، آشنایی با اصول و قوانین مهاجرت ، مدیران عامل آژانس های مسافرتی، پکیج جامع گردشگری، آشنایی با فرش ایرانی و جغرافیای آن، مدیریت عمومی واحدهای اقامتی، دوره مدیریت جهانگردی و پذیرشگری هتل. مدت زمان این دوره‌ها از 70 تا 200 ساعت متغیر است و در پایان هر دوره یک گواهینامه ملی به دانش‌آموختگان اعطا می‌شود.

 

دوره های حسابداری


حسابداری یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین فرآیند‌های هر سازمان  است که باید به شدت مورد توجه قرار گیرد. حسابداری یک علم بسیار گسترده بوده و با توجه به شرایط و نیازهای خاص هر سازمان، گرایش‌های مختلف و متنوعی برای آن وجود دارد. برخی از دوره‌های حسابداری که توسط مرکز آموزش مجازی پارس ارائه می‌شوند عبارتند از:

حسابداری مالی، مدیریت مالی، حسابداری صنعتی پیشرفته، حسابدار ارشد، حسابداری عمومی پیشرفته، حسابداری عمومی مقدماتی، پکیج جامع حسابدار خبره، حقوق و دستمزد، حسابداری ویژه بازار کار، حسابداری مالیاتی، مدیریت مالی و حسابداری.

 

دوره های حقوق


دوره حقوق  یکی از پرطرفدارترین دوره ها در سالهای اخیر بوده که دانش‌پذیران را با وظایف مشاوران حقوقی، مهارت‌های داوری و حقوقی و همچنین زمینه‌های کاری و شغلی مرتبط با این رشته آشنا می‌سازند و دانش‌پذیران می‌توانند در دوره‌های حقوقی مربوط به زمینه‌ی مورد نظر خود شرکت کنند. برخی از دوره‌های حقوق به شرح زیر هستند:

مشاور حقوقی، حقوق تجارت بین الملل، حقوق خصوصی، مبانی حقوقی قراردادها و قوانین و مقررات حاکم بر آن، مشاوره حقوقی و وکالت، حقوق عمومی، حقوق ثبتی، حقوق اداری، پکیج جامع حقوق و غیره.

 

دوره های زبان انگلیسی


مرکز آموزش مجازی پارس یک مرکز آموزش آنلاین زبان‌های خارجی به نام «من و زبان» را راه‌اندازی کرده است. شاید بتوان من و زبان را به عنوان بزرگترین مرکز آموزش مجازی زبان خارجی در ایران معرفی کرد. این وبسایت بصورت آنلاین به آموزش ۶ زبان خارجی مطرح دنیا می‌پردازد. متدهای استفاده شده در این وبسایت بر اساس جدیدترین استاندارد های روز دنیا بوده که لذت یادگیری اصولی را برای کاربران به ارمغان می آورد.

پارس پندار نهاد

دوره های شبکه و کامپیوتر


امروزه پیشرفت تکنولوژی‌ باعث شده که تمام مراکز اداری و غیر اداری و حتی کوچکترین فروشگاه‌ها نیز به کامپیوتر و شبکه‌های اینترنتی متصل باشند، همین امر باعث افزایش تقاضا برای متخصصان این زمینه شده است. مرکز آموزش مجازی پارس با ارائه دوره‌هایی در این زمینه، فرصتی را برای دانش‌آموختگان فراهم می‌آورد تا بتوانند در این زمینه فعالیت داشته باشند و با کمک گواهینامه‌ی ملی آن مشغول به کار شوند.

برخی از دوره‌هایی که در این زمینه ارائه می‌شوند عبارتند از امنیت شبکه، زبان برنامه نویسی Asp.net Mvc، آشنایی با سیسکو، زبان برنامه نویسی ++c، مدیریت فناوری اطلاعات (IT)، تعمیرات سخت افزار، طراحی صفحات وب مقدماتی، طراحی و اجرای شبکه رایانه ای، بهینه سازی سایت (SEO)، مهندسی شبکه(CCNP)، طراحی صفحات وب پیشرفته، نرم افزار CATIA و چندین دوره دیگر.

 

دوره های کشاورزی و شیلات


رشته کشاورزی و شیلات به ویژه در کشور ما که از پتانسیل‌های فراوانی در این زمینه بهره‌مند است، می‌تواند بسیار مفید باشد. مرکز آموزش مجازی پارس دوره‌هایی را در این زمینه برگزار کرده که دانش‌آموختگان با شرکت در آن‌ها می‌توانند به عنوان یک کارآفرین مشغول به کار شوند و خودشان کسب و کارشان را راه‌اندازی کنند.

دانش‌پذیران می‌توانند در دوره‌های پرورش قارچ خوراکی، زنبورداری، پرورش و تکثیر گیاهان دارویی، عطر سازی و اسانس های گیاهی، باغبانی گیاهان آپارتمانی، پرورش آلوئه ورا، کشت و فراوری زعفران، پرورش پرندگان زینتی، پکیج جامع کشاورزی، سم شناسی کشاورزی، دوره آموزشی پرورش مروارید و دوره آموزشی گلکاری شرکت کرده و با اخذ گواهینامه ملی، به راحتی در این زمینه‌ها مشغول به کار شوند.

 

دوره های مدیریت


امروزه به دلیل رشد گسترده‌ی صنایع و ناتوانی دوره‌های آکادمیک در پاسخ به نیازهای روز افزون مدیریتی، بسیاری از مراکز آموزشی غیر آکادمیک اقدام به برگزاری این دوره‌ها کرده‌اند. مدیرانی که هم‌اکنون مشغول به کار هستند اما یک خلاء را در دانش خود احساس می‌کنند می‌توانند با گذراندن این دوره‌های مدیریتی، دانش خود را تکمیل کنند. همچنین افرادی که هنوز وارد فضای کار نشده‌اند نیز با شرکت در این دوره‌ها خیلی راحتتر می‌توانند برای خود کار پیدا کنند.

مرکز آموزش مجازی پارس پندار نهاد این دوره‌ها را به صورت آنلاین نیز برگزار می‌کند و افراد از سرتاسر کشور در هر زمان که می‌خواهند می‌توانند به راحتی از آموزش‌های این دوره بهره‌مند شوند. دانش‌پذیران می‌توانند در هر زمینه‌ای که می‌خواهند یک گوهینامه‌ی ملی در زمینه‌ی مدیریت دریافت کنند.

 

دوره های معماری و عمران


دوره‌های معماری و عمران، دوره‌های جامع و فشرده و صد در صد کاربردی و اجرایی هستند که جنبه‌های مختلف رشته‌های معماری و دکوراسیون را تحت پوشش قرار می‌دهند. دانش‌آموختگان این دوره‌ها با دریافت گواهینامه‌ی ملی می‌توانند دانش خود را در این زمینه تکمیل کرده و به راحتی وارد بازار کار شوند.

دوره‌های معماری و عمران عبارتند از دوره‌ی دکوراسیون داخلی در معماری، فنگ شویی، پکیج جامع معماری، آشنایی با اصول و مبانی طراحی محیط و منظر، سبک شناسی در دکوراسیون، اصول چیدمان در دکوراسیون، طراحی دکوراسیون با MDF، تاثیر رنگ در دکوراسیون، پکیج ویژه آزمون های نظام مهندسی(رشته مهندسی عمران)، معماری داخلی، عمران گرایش سازه و دوره‌هایی برای آزمون نظام مهندسی(رشته مهندسی معماری/طراحی).

پارس پندار نهاد

دوره های مکانیک ، متالورژی ، صنایع


دانش‌پذیران با کسب گواهینامه‌های بین‌المللی در دوره‌هایی نظیر برق خودرو، برق صنعتی، طراحی تاسیسات مکانیکی ساختمان، تعمیرات لپ تاپ، جوشکاری، مکانیک خودرو، بازرسی جوش، لوله کشی صنعتی و سایر دوره‌های مربوط به تعمیر و نگهداری تجهیزات صنعتی، در این رشته‌ها مشغول به کار شوند.

 

دوره های نرم افزارهای کاربردی


امروزه شما در هر زمینه‌ی شغلی که فعالیت می‌کنید باید بر نرم‌افزارهای کاربردی آن رشته مسلط باشید تا بتوانید به جایگاه خوبی در شغل خود دست پیدا کنید و پیشرفت کنید. مرکز آموزش مجازی پارس پندار نهاد با ارائه دوره‌هایی در زمینه‌های ICDL، فوتوشاپ، نرم‌افزار ترسیم و نقشه‌کشی صنعتی (AutoCAD)، برنامه نویسی، طراحی گرافیکی، وردپرس و غیره، یک گواهینامه بین‌المللی را به دانش‌آموختگان اعطا می‌‌کند. دانش‌آموختگان با استفاده از این مدرک می‌توانند در شرکت‌های مختلف مشغول به کار شده و حتی به صورت مستقل برای خود کار ایجاد کنند.‌

 

دوره های هنری


مرکز آموزش مجازی پارس پندار نهاد جهت خدمت رسانی به کاربران، اقدام به همکاری با آموزشگاه‌های آزاد هنری نموده است. این گواهینامه ویژه انواع دوره‌های هنری اعم از آموزش عکاسی، آشنایی با نوازندگی، انواع ساز، آموزش آرایش و پیرایش زنانه و سایر رشته‌های هنری را دارا می باشد.

 

سوالات متداول:

دوره های مرکز آموزش مجازی پارس شامل چه موارد مهمی می شوند؟
دوره های روانشناسی، دوره های ورزشی و مربی گری، دوره های جهانگردی و گردشگری، دوره های حسابداری، دوره های حقوق، دوره های زبان های خارجی و دوره های شبکه و کامپیوتر


آیا مرکز آموزش مجازی پارس، دوره نرم افزارهای کاربردی هم دارد؟ 
بله، این موسسه دوره های ICDL، فوتوشاپ، نرم افزار های نقشه کشی، برنامه نویسی، گرافیک، وردپرس و غیره را برای علاقه مندان برگزار می کند.

 

وجه تمایز دوره های مدیریتی پارس پندار نهاد در چیست؟
دوره های مدیریتی که در زیر مجموعه پارس پندار نهاد (مرکز آموزش مجازی پارس)  هستند، می تواند خلاهای مدیریتی شما را در شغل فعلی تان پر کند و یا شما را برای پذیرش در پوزیشن های شغلی جدید، آماده کند، چرا که مدرک این دوره ها، معتبر و قابل استعلام هستند.

برچسب ها : انتشار دهنده:

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس