نصب فتوشاپ

نصب  فتوشاپ

تعریف نرم افزار فتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ، نرم افزارگرافیکی پیشرفته ای است که از آن برای ایجاد انواع تصاویر، ویرایش و ترکیب استفاده شده و دارای نسخه های متعددی است. قابل ذکر است که شرکت "ادوبی" ، این نرم افزار را ساخته و ارایه کرده و الوین مرتبه، برای سیستم های عامل ویندوز مورد استفاده قرار گرفت که البته با استقبال افراد حرفه ای مواجه شد.  
 علاوه براین، این نرم افزار بسیار حرفه ای بوده و برای سیستم عامل لینوکس نیز کاربرد و کارایی دارد. این نرم افزار، به کاربران حرفه ای امکان میدهد تا با استفاده از آخرین نسخه این نرم افزا ر،سی سی 2017، و با کمک تکنیک ها، متدها و ترفندهای مختلف  تصاویر دلخواه خود را ایجاد و یا ویرایش کنند . بنابراین، صرفا افرادی که با گزینه های فتوشاپ اشنایی داشته و دوره فتوشاپ حرفه ای را گذرانده باشند، میتوانند با این نرم افزار کار کنند. 
سر فصل هایی که در این مقاله به آنها می پردازیم شامل تعریف نرم افزار فتوشاپ، ابزارهای فتوشاپ، فتوشاپ عکس، آموزش فتوشاپ حرفه ای ، دوره فتوشاپ حرفه ای ، مدرک فتوشاپ حرفه ای ، گواهینامه فتوشاپ حرفه ای، نصب فتوشاپ، آموزش طراحی ، فتوشاپ کار کیست، ترفندهای فتوشاپ و نرم افزار افترافکت میشوند. 

ثبت نام دوره فتوشاپ

از فتوشاپ برای ویرایش عکس استفاد میشود.

ابزارهای فتوشاپ

ابزارهای فتوشاپ یا جعبه ابزار فتوشاپ ، بخشی از نرم افزار فتوشاپ است که دارای گزینه های فراوانی بوده و هر کدام کارکرد و عملکرد خاصی داشته و با استفاده از آنها میتوان تصویر مورد نظر را تغییر داد. غالبا، تعداد این ابزارها ، با توجه به نسخه فتوشاپ، کمتر و یا بیشتر هستند و برای تدوین و تصحیح بسیاری از عکس ها کاربرد دارند. علاوه براین، فتوشاپ کار هایی که آموزش فتوشاپ حرفه ای را گذارنده باشند، تصاویر متنوع تری خلق کرده و در کار خود موفق تر هستند. 
همچنین،  ابزارهای فتوشاپ شامل انواع ابزار هایی برای نوشتن متن، رنگ کردن متن، تصحیح عکس ها، حذف بخشی از تصاویر، تغییر رنگ شی و اندازه مورد نظر، اضافه کردن عکس به عکس های دیگر و...... بوده که با استفاده از هر کدام میتوان تصایر منحصر به فرد و تازه ای ایجاد کرد.  

آموزش فتوشاپ حرفه ای 

فتوشاپ، یکی از نرم افزار های است که برای ایجاد انواع عکس و تصویر و تغییر و ترکیب در آنها استفاده شده و مخصوصا برای موقعیت هایی که به عکس بدون نقص نیاز داریم، بسیار کاربرد دارد. از این رو، افرادی که به عنوان فتوشاپ کار مشغول به فعالیت هستند باید قطعا دوره آموزش فتوشاپ حرفه ای را گذرانده و در این زمینه تجربه کافی کسب کرده باشند تا نتایج کارشان برای انواع سایت ها و موقعیت ها قابل استفاده باشد. علاوه براین، داشتن گواهینامه فتوشاپ حرفه ای به این معنا است که فرد به طور کامل با این نرم افزار اشنایی داشته و میتواند با همه گزینه های آن کار کند. 
به منظور آموزش نرم افزار فتوشاپ به علاقمندان ، مرکز آموزش مجازی پارس، دوره آموزش فتوشاپ حرفه ای را برای دانش پذیران علاقمند ارایه کرده است. دوره فتوشاپ حرفه ای، کوتاه و جامع بوده و به دانش پذیران امکان میدهد تا با همه قابیت های فتوشاپ اشنا شده و از آن برای ساخت و تغییر و ترکیب انواع عکس ها استفاده کنند. علاوه براین، این مرکز، در پایان دوره به دانش پذیرانی که در ازمون آنلاین موفقیتی کسب کنند، مدرک فتوشاپ حرفه ای اعطا میکند. 

در فتوشاپ از ابزارهای متنوعی برای ویرایش عکس استفاده میشود.

نصب فتوشاپ

فتوشاپ، یکی از نرم افزارهایی است که براحتی روی انواع سیستم ها نصب شده و قابل استفاده است. البته، سیستمی که نرم افزار فتوشاپ روی آن نصب میشود باید از نظر کار گرافیک، فضای هارد، RAM وCPU  در وضعیت خوبی باشد تا بعد از نصب مشکلی بروز نکند و بتوان به راحتی از این نرم افزار استفاده کرد. در واقع، سیستمی که به اینکار اختصاص پیدا میکند، باید به اندازه کافی قوی و مجهز باشد. 
علاوه بر این، نصب فتوشاپ برای افراد حرفه ای کار دشواری نبوده و آنها میتوانند ضمن تایید و بررسی سالم بودن سی دی های نصب و انتخاب زبان مورد نظر و گزینه های مورد نیاز، آنرا به راحتی روی سیستم ها نصب کرده و بدون وقفه از آن استفاده کنند. فتوشاپ کارهایی که آموزش فتوشاپ حرفه ای را گذرانده و گواهینامه  فتوشاپ حرفه ای دریافت کرده باشند، به سهولت میتوانند اینکار را انجام دهند. 

فتوشاپ عکس

یکی از معمول ترین و اصلی ترین کارهایی که میتوان با استفاده از نرم افزار فتوشاپ انجام داد، تغییر و فتوشاپ انواع عکس ها با اندازه های متفاوت است. در این پروسه، تقریبا میتوان از تمام ابزارهای این نرم افزار استفاده کرده و گاهی شاهکار هنری خلق کرد. علاوه براین، اینکار باید توسط افراد حرفه ای انجام شود تا نتیجه کار با عکس اصلی تفاوت مثبت داشته و البته استفاده از این نرم افزارنباید چندان مشهود باشد. 
 علاوه براین، این نرم افزار برای آموزش طراحی نیز مناسب بوده و اینکار باید توسط فردی که به طراحی با فتوشاپ تسلط بیشتری دارد انجام شود. علاوه بر این، امکان دارد که به طور همزمان از دیگر نرم افزار ها هم برا ی طراحی استفاده شود. غالبا، افرادی که دارای مدرک فتوشاپ حرفه ای باشند، میتوانند در آموزش طراحی مشارکت کنند. فتوشاپ کار کیست
فتوشاپ کار، به نوعی گرافیست بوده و میتواند علاوه بر فتوشاپ با دیگر نرم افزارها مانند فلش، پریمایر، تر دی مکس و .... کار کند. غالبا، فتوشاپ کارها توانایی ها و خلاقیت زیادی داشته و از این نظر کارشان سود آور و پردرآمد است. علاو براین، این افراد میدانند که برای هر طرحی از چه ابزاری استفاده کرده و چگونه آنرا ویرایش کنند تا منظور صاحب طرح منتقل شود. 
 همچنین، فتوشاپ کارها باید مهارت هایی مانند تفکر خلاق، کار با انواع سیستم های طراحی و مهارت ارتباطی داشته و بتوانند نظر مشتری ها را با استفاده از بهترین روش ها، طرح ها، بودجه و زمان کافی و نرم افزارهای مختلف جلب کنند. به نظر میرسد که فتوشاپ کارهایی که گواهینامه فتوشاپ حرفه ای دارند، موفق تر عمل کنند.

بسیاری از نرم افزارهای مشابه فتوشاپ عمل میکنند.

ترفندهای فتوشاپ

منظور از ترفندهای فتوشاپ، استفاده از ابزارهای خاص برای تغییر عکس است که گاهی نتیجه کار به کلی با عکس و طرح اولیه تفاوت داشته و به نوعی غافلگیر کننده میشود. برای تغییر عکس های میتوان از ترفندهایی مانند اضافه کردن عناصر و بخش های جدید به عکس، وارونه کردن و چرخاندن عکس ها، تغییر رنگ تصاویر، استفاده از ابزار آهن ربا، مات کردن و یا روشن کردن بخشی از تصویر و  رفع عیوب در چهره و.... استفاده کرد. 
نکته جالب در ابزار فتوشاپ این است که، علی رغم اینکه این نرم افزار برای همه گزینه های مشابهی دارد اما این تجربه کاری و مهارت فتوشاپ کارها است که نتیجه و کیفیت کار را متفاوت میکند. 

 ثبت نام دوره فتوشاپ

نرم افزار افترافکت 

نرم افزار افتر افکت، جز نرم افزارهایی است توسط شرکت "ادوبی" توسعه و ارایه شده و از آن، برای ساخت جلوه های بصری، اصلاح انواع حرکات و عناصر بصری و حرکت استفاده شده و بیشتر برای برنامه های تلویزیونی و فیلم سازی کاربرد دارد. علاوه بر این، این نرم افزار برای پویا نمایی دوبعدی و ساخت جلوه های سینمایی به کار رفته  به نوعی نقش ویرایشگر را دارد. 
قابل ذکر است که این نرم افزر دارای قابلیت های بسیاری بوده و میتوان از ان برای لایه بندی کارها، مدیریت صداها، ساخت افکت های متحرک، ایجاد هماهنگی با اسکریپت های متحرک، پردازش موازی، ایجاد اشکال متحرک و ایجاد سایه برای اشکال دوبعدی و سه بعدی بهره برد. 

 

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس