نشست خبری دومین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی کشور

اصفهان میزبان دومین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی کشور در سال 1397 

به گزارش  روابط عمومی هولدینگ پارس پندارنهاد و پژوهش نیوز ، نشست خبری دومین همایش ملی مدیریت و کار آفرینی کشور  به میزبانی شهر اصفهان در روز یکشنبه 28 بهمن 97 با حضور اصحاب رسانه در سالن کنفرانس هولدینگ پارس پندارنهاد برگزار گردید.
 در این نشست دکتر محمد رضا دلوی دبیر علمی این همایش بیان داشت که الگوی جامع علمی برای ارزیابی این همایش در نظر گرفته شده است. وی ادامه داد : تمام شاخص های معنوی، اخلاقی، مکتبی و عمومی و ویژگی های  شخصیتی فردی در این الگو گنجانده شده و از استادان دانشگاه و   هیأت   علمی های برجسته مدیریتی با رویکرد جهادی دعوت به عمل  آمد.
آقای دکتر دلوی اظهار داشت که در این همایش برای ارزیابی و انتخاب چهره های مدیریت و کارآفرینی 2 هزار امتیاز در نظر گرفته شد که با افراد از طریق بازخورد 360 درجه (خود ارزیابی ، ارزیابی توسط همکار، ارائه مستندات کامل و جامع بررسی و استعلام) انتخاب شدند.
میثم شکری ساز رئیس همایش ملی مدیریت و کارآفرینی و مدیرعامل هولدینگ پارس پندار نهاد با بیان این نکته که ایران رتبه 17 را به لحاظ کارآفرینی در جهان دارد، هدف اصلی این همایش را ارج نهادن به کارآفرینی برای ایران به ویژه اصفهان که از ظرفیت و پتانسیل های بالایی برخوردار است، بیان کرد. همچنین وی تصریح کرد که راه های برون رفت اصفهان از وضعیت رکورد کارآفرینی ایجاد فرهنگ و ارزش سرمایه است و ما شاهد فرار سرمایه ها هستیم و باید در این راستا و برای جلوگیری از فرار سرمایه های اقداماتی صورت گیرد.
وی خاطر نشان کرد که تمامی هزینه های این همایش را بخش خصوصی و هولدینگ پارس پندار نهاد تامین می کند و باید فرهنگ سازی صورت گیرد تا بخش خصوصی پر رنگ تر از دولت در تمامی زمینه های عمل کند و به خصوصی سازی اهمیت بیشتری داده شود.

نشست خبری دومین همایش ملی مدیریت و کار آفرینی


او به اشاره به میهمانان این همایش گفت : از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، مسئولان دولتی کارآفرینان با رویکرد مدیریت جهادی، معاونان وزرا و افراد شاخصی که برای شهر اصفهان در زمینه کارآفرینی اقدامات شایانی کرده اند برای حضور  در این اجلاس دعوت کردیم.
وی نهادینه کردن کارآفرینی در شهر، دور کردن فرهنگ پایتخت زدایی، ارائه راه های برون رفت اصفهان از وضعیت رکورد کارآفرینی، برگرداندن اصفهان به جای خود و الگو سازی برای جوانان از جمله اهداف برگزاری این اجلاس دانست.
دکتر رضا کرمی از اعضای کمیته ارزیابی این همایش بیان داشت که فرمول های مدیریتی در تمام دنیا آرمانی است و اقدامات باید در جهت حمایت از  Start Up ها صورت گیرد و همچنین باید در جهت باز کردن مسیر رشد کارآفرینی و Start Up ها خدمتگزار جوانان و مرز بوم بویژه شهر اصفهان با پتانسیل بالا باشیم. 
همچنین وی بیان داشت که کارآفرین بودن به طور کلی نیاز به شجاعت و جرأت خاصی دارد که این مهم تدریس کردنی نیست و امید است که سال های آتی شاهد شکوفایی جوانانی در این حوزه باشیم. به گفته برگزار کنندگان این اجلاس قرار است که این همایش در سالن سیتی سنتر اصفهان برگزار گردد. 
تجلیل از 40 چهره ماندگار به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از برنامه های اساسی و اصلی این همایش است. برگزاری کارگاه های آموزشی، با موضوع توسعه شخصی بستری برای تبادل نظرات است که در این همایش فراهم شده است. 

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس