مزایای داشتن گواهینامه ccna

CCNA چیست ؟

ccna یک نوع مدرک است و مخخف عبارت انگلیسی (CISCO Certified Network Associate ) در مورد مهارت های فنی می باشد که در نصب و کنترل تنظیمات و راه برای شبکه های LAN و WAN و همچنین دیگر ارتباطات شبکه و نیز توسط سیستم تلفن برای شماره گیری تلفن برای شبکه های کوچک (100 نود و همچنین کمتر) که عبارتند از Frame، Serial ، EIGRP Access List ، Ethernet ،  RIP V2.0، VLANs، IP RIP، Relay اینا می باشد.

شرکت سیسکو سیستم دارای گواهینامه های بین المللی معتبر در حوزه مهندسی شبکه می باشد که دریافت این نوع گواهینامه معتبر با ارزش می باشد و در سراسر دنیا نیازمند این مدرک می باشند که با دردست داشت آن می توانند مشغول کار در بازار دنیا گردند.
مدرک ccna گواهی نامه فناوری اطلاعات IT است که اعتبار آن خیلی خیلی بالا می باشد تا به امروزه تمامی شرکت ها نیازمند اشخاصی هستند که دارنده گواهینامه CCNA می باشند پس در نظر داشته باشید این گواهینامه شما را ، از دریافت مدرک منصرف نخواهد کرد همچنین به شما اعتباراتی خواهد بخشید که باعث سربلندی و پیروزی شما در زندگی و کار خواهد شد.
دوره های سیسکو هر دفعه دارای تغییراتی است. آن هم در سال 2013 ، سیسکو بروز رسانی در اعطا گواهینامه خود خبر داد، که برنامه های صدرو گواهینامه و آموزش را با هم در شغل صنعت هماهنگ دانسته است.
امروزه تعدا بی شماری گواهی سیسکو وجود دارد که شناخته شده ترین مدرک و گواهی CCNA اشاره شده است.
شناخته شده ترین خصوصیت های مدرک و یا گواهی بین المللی CCNA داشتن امنیت، همکاری، تیم کاری عملیات امنیتی، طراحی فناوری اطلاعات مرکز ، کارخانه های صنعتی ، ارایه دهندگان خدمات بی سیم می باشد که همه اینا از ویژگی و بازار کاری مدرک CCNA است.

ccna مدرک گواهینامه از مزایای شرکت سیسکو می باشد.

شرکت سیسکو و دیگر مراکز آموزش از روش های مختلف برای آموزش استفاده می کنند. کتاب های شناخته شده و نشر شده درباره سیسکو و دیگر دوره های آنلاین تحت شبکه های سیسکو ارایه شده اند.
برای دریافت و رسیدن به گواهینامه یا مدرک CCNA، باید گذری از امتحانات سیسکو داشته باشید تا بتوانید دیگر مدارک از جمله ICND1 و ICDN2 را بدست آورید. 
درباره مدارک ICDN یک گواهینامه قابل ارایه تکنسین شبکه ورودی است و گواهینامه سیسکو است که اطلاعات CCENT را فراهم می آورد. 
با استفاده از دیگر امکانات تحلیل آماری اطلاعات دیگر به دست می آیند. 
CCNA  همراه با گواهینامه روتینگ، سوئیچینگ و سیسکو است.  برای بدست آوردن دانش و مهارت از این دوره ها لازمه آموزش نصب و تشخیص عیب یابی شبکه های کوچک ارزیابی و بررسی آن می باشد.
اطلاعات مورد نیاز WAN شامل امنیت شبکه ، انواع شبکه ، رسانه های شبکه، مسیریابی، و مبانی سوئیچینگ و دیگر مدل های شناخته شده TCP/IP ، آدرس یابی ، و دیگر فن آوری های شبکه WAN  است که عملیات و تنظیم نمودن دستگاه های دیگر IOS و وسعت شبکه های سوئیچ با VLAN ها ، تشخیص مسیرهای IP، مدیریت ترافیک آدرس یابی IP، با ایجاد شبکه های نقطه به نقطه است.

اهمیت CCNA و اهمیت آموزش CCNA  :

باید اطلاعات در مورد اهمیت مدرک CCNA بدست آورد که در این مقاله به اهمیت آن پی می بریم :
اهمیت آموزش CCNA بعد از اعتبار بخشیدن و دانستن اهمیت در حوزه فناوری اطلاعات یا همان (IT) این است که علاقمندانی که به دنبال حرفه در شبکه های کامپیوتری و سیستم ها هستند ،  شناخته شده می باشند.
افرادی که از زمینه فناوری اطلاعات IT از یادگیری CCNA اطلاعاتی ندارند و چیزی در این زمینه نمی دانند به مراکز اجازه آموزش های اختصاصی نموده است تا همه علاقمندان را به این حرفه آگاه سازند.
توجه نمایید که افرادی هم که در زمینه فناوری اطلاعات تسلط دارند از مهم ترین کسانی هستند که می توانند این حرفه را به طور موفقیت پشت سر بگذرانند.

مزایای یادگیری دوره آموزش CCNA :

هر شخصی که بخواهد از دوره آموزش CCNA  لذت برد این اطمینان را به آن ها می دهیم از مزایای هم بهرمند خواهند شد این نوع مزایا از موقعیت مبتنی فناوری ازاطلاعات عبارتند از :
- کمک به دیگر افراد در زمینه فناوری اطلاعات  IT 
- تبدیل به متخصصین شبکه 
- تبدیل به دستیاران شبکه و فناوری اطلاعات 

cisco از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تجهیزات است

درباره آموزش CCNA :

به جرات می توان گفت که آموزش CCNA یک آموزش عالی در زمینه سیسکو است. مدرک Cisco Network ، مدرکی است که می توان از برای ورود به اطلاعات سیستم و سیستم های کامپیوتری در آینده بدرد بخورد.
در اصل آموزش CCNA تکمیل کننده و تصویب کننده دانش و مهارت در تمام آموزش هایی شبکه های خانگی و تجاری است.
به عبارتی دیگر می توان گفت CCNA به عنوان پیکربندی یک شبکه از طریق روتر با استفاده از پل ها و پروتکل های مسیریابی است، همچنین می تواند به معنای سیستم های پیچیده تر و فنی شبکه معرفی نمود.
یکی از بخش های مهم آموزش CCNA ، مدل ارتباط باز سیستم ها است، زیرا این اعتبار را می بخشد  که افرای که آموزش دیده اند، سیستم اعتباری و استاندارد بین المللی شبکه است و  به کاربردهای که می توان اشاره نمود عبارتند از :
- حمل و نقل 
- شبکه 
- لینک اطلاعات 
- فیزیکی 
نکته جالب تر این است که بدون هیچ قید شرطی می توان گفت آموزش CCNA ، بخش مهمی از کسب و کار شبکه ای را تشکیل می دهند.
به علاوه دیگر می توان گفت یک مهندس فناوری اطلاعات معتبر توسط CCNA می داند که چگونه  شبکه های LAN (شبکه های محلی) و WAN (شبکه های گسترده)  را از اول پیکربندی نماید، در اصل می توان گفت مهندس واقعی طراحی ساخت شبکه ها است. 
برای طراحی شبکه های محلی همچنین دارنده داشتن دانش تکنولوژی های اترنت را در طراحی و عمل دارند.
دیگر قسمت های آموزش شامل آموزش روش های پروتکل مانند ARP ، TCP، BOOTP، ICMP، RARP می باشد.
داشتن گواهینامه CCNA برای شرکت های یک دارایی محسوب می شود از این رو افراد خوشحال باشند که دارنده مدرک CCNA هستند و دارنده آن خواهند شد، به همین دلیل باید سطح اطلاعات خود را در این زمینه گسترش دهند و برای شرکت خود سودمند باشند.
 بنابراین برای شرکت ها داشتن کارمندان با دانش به روز برای کسانی که با شیوه بازار هماهنگ هستند، دارایی های بزرگی هستند.
کسانی که دارنده گواهینامه  CCNA CISCO هستند می توانند با آن به دیگر افراد در سراسر دنیا هماهنگ سازی برای کارهای خود انجام دهند.

مخاطبان دوره مدرک CCNA :

- مدیران شبکه 
- متخصصین شبکه
- دیگر علاقمندان به مباحث سیسکو 

آینده شغلی دارندگان مدرک CCNA :

در میان تمامی مدارک سیسکو ، مدرک CCNA و دوره آموزش مربوط به آن که دوره CCNA می باشد جزو یکی از خواستارترین و پر طرافدارترین دوره آموزش شبکه به حساب می آیند.

شرکت سیسکو به تولید انواع سوئیچ ها و روترها می پردازد

درباره آموزش مدرک CCNA : 

مرکز آموزش مجازی پارس برای تمامی علاقمندان به داشتن مدرک CCNA که می خواهند امور مربوط به نصب، مدیریت و اجرای عملیات مربوط به شبکه را فرابگیرند، دوره آموزش CCNA را ارایه نموده است که بتوانند علاوه بر امور گفته شده به انجام فعالیت های مربوط به عیب یابی و ارتقای شبکه و دیگر توانایی ها پی ببرند، در پایان دوره، پارس به تمامی دانشپذیران مدرک و گواهینامه بین المللی  CCNA اعطا می نماید.

شخصی که گواهینامه ccna را دریافت می نماید این اطمینان را به مدیر خود می دهد که این فرد تمام موارد از جمله نصب ، مدیریت،و اجرای عملیات مربوط به شبکه را انجام می دهد.حتی دارنده گواهینامه ccna  فعالیت های دیگری مانند ایمنی شبکه و فعالیت های دیگر همانند عیب یابی و ارتقای شبکه را در بهر می گیرد.

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس