طراحی انواع ناخن

طراحی انواع ناخن

تعریف کاشت ناخن

کاشت ناخن، یکی از کارها و اقداماتی است که بانوان برای زیباتر جلوه دادن ناخن های خود و یا بهبود و اصلاح طرح ناخن هایی که چندان دلخواه شان نیست انجام میدهند. البته، بهتر است که به دلیل حساس بودن بافت ناخن ، اینکار با فاصله های مشخص انجام شده و کیفیت آن هم در حد مطلوب باشد. 
علاوه براین، ناخن کارهایی که وظیفه کاشت ناخن را بر عهده میگیرند بهتر است که، از بهترین قالب ها و مواد استفاده کرده و تمام نکات ایمنی این حیطه را رعایت کنند. قابل ذکر است که ناخن کاری به شیوه های مختلفی شامل پودری، ژله ای ، قالبی و میکس انجام میشود که شیوه کاشت هر کدام با دیگری تفاوت داشته و البته مزیت ها و معایب خاص خود را نیز دارند.   
سرفصل هایی که در این مقاله بررسی میکنیم شامل تعریف کاشت ناخن، مراحل کاشت ناخن، طراحی ناخن، آموزش کاشت ناخن ، دوره کاشت ناخن ، مدرک کاشت ناخن ، گواهینامه کاشت ناخن ، ناخن مصنوعی، دیزاین ناخن، وسایل کاشت ناخن و مدل کاشت ناخن هستند. 

ثبت نام دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه

 

 

مراحل کاشت ناخن

هر کدام از انواع کاشت ناخن، دارای مراحلی است که به واسطه همان مراحل از دیگری متمایز شده و قابل تشخیص است. از میان انواع کاشت ناخن، مراحل کاشت ناخن به روش پودری را توضیح میدهیم. این نوع ار کاشت ناخن بهترین نوع کاشت بوده که طرفداران زیادی هم دارد. غالبا، ناخن کارهایی که دوره کاشت ناخن را گذرانده و گواهینامه کاشت ناخن دریافت کرده بانشد، این روش را بیشتر و بهتر میشناسند. 
در این نوع از کاشت، ناخن مصنوعی را روی ناخن اصلی چسبانده و اضافه آن را کوتاه میکنند. در مرحله بعد ، این ناخن را ضد عفونی و ضد قارچ کرده و بعد از گذاشتن مواد کاشت ناخن روی آن، شروع به سوهان کاری میکنند. قابل ذکر است که این روش کمی زمان بر بوده و کار سوهان زدن باید به طورجداگانه برای هر ناخن انجام شود بنابراین، این روش برای افرادی که با کمبود وقت مواجه هستند توصیه نمیشود. 

کاشت ناخت به روش های مختلفی انجام می شود.

طراحی ناخن

گاهی اوقات، نوع و طراحی ناخن به مهمترین مساله زندگی بانوان تبدیل شده و آنها ترجیح میدهند طرحی را انتخاب کنند که با روحیاتشان سازگار بوده و از ان لذت ببرند. علاوه براین، طرحی که برای ناخن در نظر گرفته میشود باید با دیگر وسایل شامل کیف و کفش نیز هماهنگ بوده و به نوعی مکمل آنها باشد. افرادی که گواهینامه کاشت ناخن دریافت کرده باشند، میتوانند طراحی ناخن را به صورت حرفه ای انجام دهند. 
افرادی که اخیرا کار در زمینه طراحی را شروع کرده و تجربه خاصی در این مورد ندارند، بهتر است ابتدا با طرح های ساده شرو ع کرده و بعد از کسب تجارب لازم، از طرح های خلاقانه و یا تلفیقی بهره بگیرند. البته، میتوان از طرح هایی که به صورت آماده وجود دارند نیز برای شرایط و محیط های خاص استفاده کرد و با استفاده از آنها شادی و شاداب را منتقل کرد. 

کاشت ترکیبی یکی از روش های گران به شمار می رود .

آموزش کاشت ناخن

کاشت ناخن، یکی از روش های زیبا سازی ناخن است که امروزه بسیار مورد توجه بانوان قرار گرفته است. علاوه براین، اکثر ناخن کارها باید دوره کاشت ناخن و یا آموزش کاشت ناخن را گذرانده و تجربیات عملی به دست آورند تا بتوانند طرح ها متفاوتی را به شیوه های متفاوت برای بانوان طراحی و اجرا کنند. همچنین، کار کردن در این حیطه مستلزم آگاهی از نکات خاص مانند اشنایی با انواع رنگ ها و مکمل های آنهاست و ناخن کاری که گواهینامه کاشت ناخن دریافت کرده باشد، یعنی با تمام این ظرایف آشنایی کامل دارد. 
با توجه به استقبال بانوان از کاشت ناخن و علاقه آنها به انوع طرح های مختلف، مرکز آموزش مجازی پارس دوره آموزش کاشت ناخن را برای دانش پذیران علاقمند ارایه کرده است. دوره کاشت ناخن برای این دانش پذیران بسیار مفرح بوده و به آنها آموزش میدهد که برای هر کدام از انواع کاشت ناخن از چه موادی و چه تکنیکی استفاده کنند تا تیجه کار مطلوب شود. د پایان این دوره، به همه دانش پذیرانی که در آزمون آنلاین دوره نمره حد نصاب کسب کرده باشند، کاشت ناخن اعطا میشود.  

ناخن مصنوعی

ناخن مصنوعی، قطعه ای از جنس پلاستیک است که به منظور بلند تر کردن طول ناخن و زیباتر کردن فرم آن، روی ناخن چسبانده میشود. غالبا، در پروسه دیزاین ناخن، این ناخن ها طراحی و تزیین شده و جلوه دیگری به دست میدهند. علاوه براین، این نوع از ناخن ها برای افرادی که ناخن های شکننده دارند، مناسب تر است.
غالبا، برای تزیین این ناخن های مصنوعی از ژل، فایبرگلاس و آکریلیک استفاده میشود و البته نوع مواد مورد استفاده ، شیوه شکل دادن به آنها و مدت زمان شکل گیری و آماده شدنشان با یکدیگر تفاوت دارند. همچنین، چسباندن این ناخن ها موجب قوی تر شدن ناخن و رشد بیشتر و بهتر آن است. افراد علاقمندی که دوره کاشت ناخن را در موسسات معتبری مانند مرکز آموزش مجازی پارس گذرانده باشند، میتوانند تجربیات ارزنده عملی و مفیدی را برای کاشت انواع ناخن و طراحی آن به دست آورند. 
ناخن کارها ، در طی فرایند دیزاین ناخن و یا طراحی ناخن، از روش های ساده تا پیچیده استفاده کرده و اینکار را با توجه به مدل انتخابی و یا سلیقه مشتری انجام میدهند. علاوه بر این، امکان دارد که ناخن کار برای دیزاین، از ابزارها و تجهیزات ساده و یا خاص بهره ببرد. 

کاشت ناخن برای ناخن های بدفرم مناسب است.

وسایل کاشت ناخن

کاشت ناخن نیز مانند بسیاری از فعالیت های زیبایی، نیاز به تجهیزات و ابزارهای خاص خود دارد تا به بهترین نحو انجام شده و رضایت مشتری نیز جلب شود. قابل دکر است که اولین  مهمترین نکته در هنگام تهیه این ابزارها، رعایت بهداشت کار و پاگیزگی است. هر ناخن کار باید، این وسایل کاشت ناخن را برای ارایه خدمات داشته باشد : 
میز و صندلی
سوهان برقی که برای سوهان زدن اضافه ناخن کارایی دارد. 
مواد برای کاشت انواع ناخن 
فن برای خشک کردن لایه های مواد ناخن
ابزار کاشن ناخن
دستگاهی برای طراحی طرح های ناخن
دستگاه یو وی برای خشک کردن مواد ژله ای کاشت ناخن
غالبا، ناخن کارهای حرفه ای که گواهینامه کاشت ناخن دریافت کرده و معتبر هستند، همه این ابزارها و تجهیزات را داشته و به صورت حرفه ای از آنها استفاده میکنند.  

ثبت نام دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه

مدل کاشت ناخن

مدل هایی که برای تزیین ناخن استفاده میشود، به سلیقه افراد وابسته بود و احتمال دارد که برخی به طرح های ساده مانند فرنچ (طرحی برای ناخن که در آن سر ناخن را لاک سفید میزنند) و برخی به طرح های پیچیده علاقمند باشند. این طرح های فرنچ، تاریخچه طولانی داشته و در طول زمان تغییراتی در آنها اعمال شده است و در حال حاضر فرمشان کمی متفات از قبل به نظر میرسد. 
علاوه براین، افراد میتوانند مدل کاشت ناخن خود را از طرح های آماده موجود انتخاب کرده و رنگ و یا فرم ان را تعدیل یا اصلاح کنند. 

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس