روش موثر تبلیغات

روش تبلیغات موثر 
تبلیغات چیست ؟ 

مشتریان برای آن که محصولات خود را به نمایش گذارند تا جذب مشتری گردد و از راه آن کسب درآمد نمایند تبلیغات انجام می دهند، تبلیغات روشی است که مشتری در راستای نمایش محصولات خود انجام می دهد. 
تبلیغات شامل مدل های مختلفی است که افراد در مقابل آن هزینه ای پرداخت می کنند تا مشتری محصول خود را جذب نمایند.
تبلیغات در گذشته به صورت پیشرفته انجام نمی شد به این روش بود که بازاریاب برای ارتباط با مشتری در رابطه با کالاها، پیام های ارتباطی نیز ردوبدل می شد.
اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی که روز به روز در حال تغییر است، مخاطب را قادر می سازد تا با جستجوی بیشتر درباره کالا اطلاعات محصول خود را به دست آورند. از این رو تبلیغات به صورتی شده که معاملات برند و مخاطبان روز به روز در حال افزایش است. به این روش که مشتری با دیدن تبلیغ محصول، اقدام به خرید کند. پس هر چقدر تبلیغات در رسانه ها بیشتر انجام گیرد مشتریان زیادی در راه خرید کالا بدست می آورید و همانا به سودهای مورد نظر خود می رسیدند.

 

ثبت نام دوره مدیریت تبلیغات

تبلیغات روش موثری برای آشنایی مشتریان با محصولات و کالاها می باشد

هدف از تبلیغات (Advertising) 

- فروش بیشتر محصولات در رابطه با افزایش جایگاه برند با تبلیغات سودمند
- افزایش بهروری بازار با توجه به تبلیغات هدفمند
- پیشرفت و جایگاه برند در رابطه با بازار هدف، و دریافت مشتریان جدید بیشتر  و نگه داشتن مشتریان قدیمی خود
این گونه اهداف از موارد مهم تبلیغات موثر هستند.
پیش از آن که تبلیغاتی صورت گیرد باید مواردی همچون رهبری های بازاریابی برند، بررسی و ارزیابی بازار و رقبا، و شناسایی مخاطبین برند را در حیطه کاری خود قرار دهند.

اهمیت تبلیغات چیست ؟

امروز تبلیغات  در ذهن مشتریان جای گرفته است به صورتی که بدون تبلیغات هیچ راهی برای شناسایی محصول وجود ندارد، زیرا این روش سبب شناسایی کسب و کار برند می گردد.
تبلیغات برای معرفی و شناختن اطلاعات درباره محصول به مشتریان در رابطه با تصمیم گیری درست می باشد. تبلیغاتی که به طور موثر انجام گیرد می تواند باعث کمک به تفاوت های محصولات و خدمات شوند.
مشتریان با توجه به تبلیغات انجام گرفته می توانند راحت تر محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند. تبلیغات باید به صورت واقعی انجام گیرد و محصول را به صورت کامل شناسایی نمایند در غیر این صورت تبلیغ انجام گرفته بی ارزش خواهد شد. به همین منظور کسب و کارها برای برتری خود نسبت به دیگر رقبای خود باید ویژگی های بهتر خود را از طریق تبلیغات بپردازند این روش به بهبود و جایگاه خود در بازار کمک می کنند.
تبلیغات از عوامل مهم برای شناسایی محصولات است و عنصر مهم در رشد اقتصادی می گردد سازمان های بازاریابی نقش مهمی در رابطه با تبلیغات دارند.
بعضی از کسب و کارها نیاز دارند با توجه به اندازه کارشان تبلیغ مورد نظر خود را انجام دهند اغلب از این موضوع اطلاع ندارند و موجب کاهش درآمد می شوند و بعضی ها که اطلاع دارند می توانند در بازار جایگاه خود را رشد دهند. اینگونه فروشندگان برنامه ریزی مشخص شده ای برای تبلیغات خود دارند.

انواع تبلیغات (Advertising)  

تبلیغات را با توجه به کانال های ارتباطی انجام می دهند که پیامی را منتقل کنند از این رو می توان تبلیغات کانال های ارتباطی را نام برد :
- تبلیغات چاپی (Print Advertising)
- تبلیغات رسانه ای (Broadcast Advertising)
- تبلیغات محیطی (Outdoor Advertising)
- تبلیغات دیجیتالی (Digital Advertising)
- تبلیغات ادغامی 
- تبلیغات تلفنی (Phone Advertising)

دریافت گواهینامه مدیریت تبلیغات از پارس بعد از آزمون دوره امکان پذیر است

نکته : اگر تبلیغات به روش کارآمد انجام گیرد و با توجه به برنامه ریزی موثر انجام شود باعث افزایش سود و راه یابی به بازار، و به دست آوردن مشتریان بیشتر برای هر برندی خواهد شد.
تبلیغات بر اساس انتقال پیام : 
انجام گیری تبلیغات صرفا فقط برای فروش محصول نمی گردد. گاهی اوقات برای اثر گذاشتن در فروش محصول انجام می شود. گاهی  برای اثرگذاری بیشتر در ذهن مشتریان انجام می شود. در اصل تبلیغات یک شیوه اطلاع رسانی محسوب می گردد.
گاهی وقت ها اگر تبلیغات به طور موثر انجام نگیرد باعث بدست نیاوردن مشتریان جدید و اغفال بازار و حتی از بین رفتن مشتریان وجود داشته ، خواهد شد.
بنابراین برای انجام هر تبلیغی باید برنامه ریزی ها و بازاریابی ها و بررسی بازار و آشنایی با بازار را در کار خود قرار دهند.
دیگر تبلیغات موثر که می توان نام برد تبلیغات اینترنتی هستند هر یک را به صورت مختصر و توضیحی در مورد آن ها می دهیم :
همانجور که در توضیحات فوق گفته شده است یکی از مهم ترین بخش تبلیغات است . و روش دیگر که موثر می باشد تبلیغات اینترنتی است . زیرا امروزه سر و کار بیشتر مردم با اینترنت است و بیشتر ساعت خود را در آنجا می گذرانند به همین دلیل روش موثری به حساب آمده است ولی در اینترنت راه های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد. 

راه های مختلف تبلیغات اینترنتی :

1- تبلیغات بنری :
تبلیغات بنری در اینترنت همانند یک بنر ارایه داده می شود شبیه به آن است که تبلیغات به روش آگهی دهنده در وب سایت نمایش داده می شود.
2- تبلیغات ویدیویی :
همانند یک ویدیو است به این منظور که تبلیغ به صورت فیلم نمایش داده می شود ولی در دنیای اینترنت یعنی در سایت قرار داده می شود. تبلیغات ویدیویی معمولا پر بازدید هستند به صورتی که مشتری بعد از دیدن ویدیو به دنبال محصولی است که در ویدیو تبلیغ شده است. تبلیغاتی که به صورت ویدیویی است حتما بدون اشکال باشد و توضیحات دقیق ارایه گردد.
3-  لینک باکس :
یک قالبی است در سایت که تعداد زیادی آدرس سایت های دیگر در آن جا قرار می گیرد. به این روش است تبادل لینک در آن جا انجام می شود، این روش تاثیر بالایی برای اینگونه تبلیغات دارد. 
4- تبلیغات متنی :
تبلیغات به صورت متن نمایش خواهد داده شد. اینگونه تبلیغات با استفاده از موتورهای جستجو نقش موثری دارند و می توانند زمینه ای برای اطلاع رسانی در سایت ها گردد که مخاطب با نوشته جذب محصول می شود.

نکات مهم در رابطه با بهترین روش تبلیغات :
- آگاهی از انواع تبلیغات و شناسایی بهترین نوع آن 
- انجام تبلیغات به چند روش و به دست چند مسئول تبلیغات
- آشنایی با نوع مشتری در رابطه با کالا و نیازهای مشتریان
- جستجوی بهترین روش تبلیغ در رابطه با کاهش هزینه ها 
- بهترین زمان و موقعیت اطلاع رسانی به علت واکنش مثبت
- تبلیغات برای دسترسی به بهترین بازخورد

کانون تبلیغاتی چیست ؟

محیط تبلیغات همانند کانون تبلیغات ،آژانس تبلیغاتی و یا شرکت تبلیغات است که یک نوع تبلیغ یا چند نوع تبلیغات در آن انجام می گیرد.
کانون های تبلیغاتی بهترین روش موثر برای ایجاد تبلیغات هستند زیرا آن ها کار خود را می دانند و حتی هدف خود را در جذب مشتری می دانند و سعی خود را از نظر خلاقیت در طراحی تبلیغات انجام می دهند .

مدرک مدیریت تبلیغات تضمینی برای ورود به بازار کار است

ثبت نام دوره مدیریت تبلیغات

دوره آموزش مدیریت تبلیغات 

مرکز آموزش مجازی پارس برای همه علاقمندان به کار تبلیغاتی که دوره بسیار پرکاربرد و مورد استفاده است را به روش دوره آموزش مدیریت تبلیغاتی به صورت آنلاین ارایه نموده است که هدف پارس از این دوره آشنایی با تیزرهای تبلیغاتی و چگونگی روند و اجرای تبلیغات در شرکت های تبلیغاتی است از این رو پارس علاوه بر آموزش به همه دانشپذیران بعد از آزمون دوره ، مدرک مدیریت تبلیغات و گواهینامه مدیریت تبلیغات اعطا می فرماید کسانی که می خواهند به خارج از کشور مهاجرت نمایند  می توانند از طریق مدرک مدیریت تبلیغات راهی برای خود باز کنند.

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس