درآموزش های مجازی چه دوره هایی ارایه میشود ؟

در آموزش های مجازی چه دوره هایی ارایه میشود ؟

آموزش مجازی

آموزش مجازی در کشورمان ایران، به نوعی نو پا محسوب شده و اخیرا بین علاقمندان رواج پیدا کرده است. پیش از این، آموزش به صورت معمولی و با حضور جمع زیادی از دانش آموزان و دانشجویان انجام میشد و البته امکان آموزش از راه دور هم نبود. بنابراین، تاریخچه اموزش مجازی به زمانی بر میگردد که امکان فرستادن و پست کتاب برای تعداد محدودی از افراد فراهم شد. 
علی رغم اینکه ، روند آموزش مجازی در ابتدا کمی وقت گیر بود اما با تاسیس و ایجاد موسسات آموزش مجازی در سراسر کشور و پیشرفت تکنولوزی و استفاده از اینترنت، این روند تسهیل شده و افراد بیشتری توانستند در دوره ها و رشته های مورد علاقه خود تحصیل کرده و دانش آکادمیک کسب کنند. قابل ذکر است که آموزش مجازی از این نظر آموزش الکترونیک نامیده میشود که، در آن از تجهیزات و ابزارهای الکترونیک و اینترنت نیز استفاده میشود. 
 علاوه بر این، هر کدام از این موسسات آموزش مجازی با توجه به کارایی و توانایی خود دوره های آموزشی متعدد و متفاوتی را ارایه کرده و نیاز کاربران به آن آموزش خاص را تامین میکنند. در کل، افرادی که دوره آموزش مجازی را گذرانده باشند، به اندازه افرادی که در آموزش های حضوری شرکت داشتند، مهارت و توانایی کسب نموده و میتوانند آنها را در زمینه های مرتبط به کار گیرند. 
موضوعاتی که به تفضیل در مورد آنها صحبت خواهیم کرد شامل آموزش الکترونیک، تاریخچه آموزش مجازی، دانشگاه الکترونیکی، آموزش مجازی ، دوره آموزش مجازی ، مدرک آموزش مجازی ، گواهینامه آموزش مجازی ، دانشگاه مجازی، دوره های اموزشی و شهریه دانشگاه مجازی هستند. 

ثبت نام دوره های آموزشی مرکز آموزش مجازی پارس

آموزش مجازی به صرفه جویی در وقت کمک میکند.

دانشگاه الکترونیکی

دانشگاه الکترونیکی یا دانشگاه مجازی، از انواع جدید دانشگاه ها هستند که در همه مقاطع دانشجو پذیرفته و همه مراحل ثبت نام  تا انتخاب واحد و آزمون پایان ترم نیز به صورت مجازی و از راه دور انجام میشود. این دانشگاه در کشورمان و البته دیگر کشورها وجود داشته و علاقمندان به وارد شدن به این دانشگاه ها باید از مهارت های کامپیوتری برخوردار بوده و به موقع در کلاس های آنلاین شرکت کنند. 
تفاوت این دانشگاه ها با دانشگاه های معمولی در این است که، دانشجویان این دانشگاه ها به امکانات رفاهی و خدماتی نیاز نداشته و براحتی میتوانند در شهر خود سکونت داشته و به طور همزمان در این دانشگاه ها نیز شرکت کنند اما امتحانات پایان ترم به صورت حضوری برگزار میشود. علاوه بر این، این نوع از دانشگاه آموزش محور بوده و شرایط راحت تری را برای تحصیل دانشجویان فراهم میکند با این حال، آنها نمی توانند نقل و انتقال دانشجویی انجام دهند. 
قابل ذکر است که، نحوه جذب دانشجویان این دانشگاه ها کمی متفاوت بوده و با هماهنگی وزارت علوم و خود دانشگاه انجام میشود. علاوه بر این، امتحان ورودی برای این دانشگاه ها همزمان با آزمون سراسری نبوده و به صورت جداگانه و اختصاصی برگزار میشود. همچنین، دوره ها و درس هایی که در دوره های مجازی ارایه میشود ، مشابه دوره های حضوری بوده با این تفاوت که، کتاب های آنها در اینترنت گذاشته میشود اما واحدهای عملی، باید به صورت حضوری انجام شوند. 

در آموزش مجازی از دو استاد استفاده میشود.

آموزش مجازی

امروزه، اموزش مجازی یکی از ملزومات جامعه پیشرفته بوده و برای افراد پرمشغله و علاقمند به تحصیل فرصتی به وجود می آورد تا در زمینه و رشته مورد نظر خود تحصیل کرده و بعد از کسب تجربه، وارد بازار کار شوند و خدماتی مشابه آنچه دریافت کرده اند را در اختیار دیگران بگذارند. یکی از موسساتی که در زمینه ارایه انواع خدمات آموزشی آنلاین فعالیت مستمر داشته ، مرکز آموزش مجازی پارس است که توانسته نظر بسیاری از کاربران را جلب کرده و در امر آموزش انها موفقیت های چشمگیری کسب کند. 
این مرکز، برای همه دانش پذیرانی که به دوره های مجازی علاقمند بوده و آموزش مجازی را پشت سر بگذراند، گواهینامه آموزش مجازی و مدرک آموزش مجازی در نظر گرفته است. این دوره ها نسبت به دوره های موسسات دیگر معتبر تر است زیرا  این مدرک آموزش مجازی، روند اشتغال و شرکت در دوره های آموزشی بعدی را تسهیل کرده و اعتبار آنها معادل مدرک مراکز آکادمیک است. 
علاوه بر این، مرکز آموزش مجازی پارس، برای انواع دوره های عملی و نظری کاربردی، بسته های آموزشی آنلاین در نظر گرفته که از نظر محتوایی بسیار غنی و مفید بود و میتواند اطلاعات جامعی در مورد زمینه های خاص در اختیار دانش پذیران بگذارد. همچنین، دوره آموزش مجازی ارایه شده در این مرکز بسیار متنوع بوده و میتواند نظر و نیاز همه کاربران و مشتاقان علم را تامین کند. 

دوره های آموزشی

غالبا، دوره های آموزش ارایه شده در انواع موسسات و البته محتوای انها با هم تفاوت داشته و همین موضوع میتواند تعیین کننده اعتبار و شهرت یک موسسه باشد. به عنوان مثال، رشته ها و دوره های معرفی شده در مرکز آموزش مجازی پارس، در 17 دسته کلی طبقه بندی شده و هر کدام دارای قیمت و محتوای متفاوتی هستند. علاوه بر این، این دوره ها دارای ویژ گی های خاصی بوده و به همه دانش پذیران امکان میدهند تا اطلاعات کاملی در مورد موضوع و رشته انتخابی به دست آورده و عملا از آن استفاده کنند.  
با توجه به تنوع دوره های موجود در این مرکز،  مشاوران مرکز تمام تلاش خود را به کار میگیرند تا  دوره های آموزشی را با توجه به علاقه و استعداد و اطلاعات پیش زمینه ای دانش پذیران به آنها پیشنهاد دهند. علاوه بر این، دانش پذیران میتوانند دوره های مقدماتی و پیشرفته یک دوره را پشت سر هم و بدون وقفه بگذرانند و بعد از تسلط کامل بر محتوای دوره ، برای آزمون آنلاین آماده شوند. همچنین، هر کدام از این دوره های این مجموعه دارای گواهینامه و مدرک ملی و بین المللی هستند که در پایان دوره به دانش پذیران ارایه میشود.

 

محتوای آموزشی دوره های مجازی مانند دوره های حضوری است.

ثبت نام دوره های آموزشی مرکز آموزش مجازی پارس

شهریه دانشگاه مجازی

غالبا، شهریه دانشگاه مجازی توسط هیات امنای آن تعیین شده و فاکتورهایی مانند میزان استقبال دانشجویان و ظرفیت دانشگاه نیز در آن تاثیر دارد. بنابراین، نمیتوان اینطور گفت که میزان شهریه همه این دانشگاه ها یکسان بوده و با روند مشابهی نیز دریافت میشوند. 
علی رغم مزیت هایی که دانشگاه های مجازی دارند، اما به افرادی که به هر دلیلی نمیتوانند در کلاس حضوری شرکت کنند، پیشنهاد میکنیم که در دوره های اموزشی مرکز آموزش مجازی پارس شرکت کنند تا هم در وقت خود صرفه جویی کرده و هم با هزینه ای کمتر اطلاعات آکادمیک را آموخته و برای کار در زمینه مورد نظر اماده شوند. 
نکته جالب در نحوه تدریس در دانشگاه های مجازی این است که، برای حضور و وارد شدن دانشجویان به فضای آموزش درس ، از یک نرم افزار ( داشتن کلمه عبور الزامی است) استفاده میشود و غالبا، دو استاد اصلی و معاون (حل تمرین) برای اینکار در نظر گرفته شده و استاد معاون مسئول پاسخگویی به سوالات دانشجویان در ساعات غیر درسی است. علاوه بر این، دروس ارایه شد به صورت فیلم روی سایت دانشگاه قرار داده میشود تا دانشجویان از ان استفاده کنند. 

 

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس