تکنیک های فنگ شویی


تکنیک های فنگ شویی 

فنگ شویی چیست 

مطمئنا کسانی هستند که با تغییر دادن دکوراسیون منزل یا اداره خود نیز حال و هوای خود را عوض می کنند ما در این مقاله به شما درباره فنگ شویی توضیح می دهیم که چگونه این کار را به بهترین نحو انجام دهید .
برای آن که اصل این موضوع را درک کنید که فنگ شویی چیست ابتدا باید به سابقه هنری معماری در چین بازگردیم که یکی از اصول خود را در این حوزه به نمایش گذاشته است.
معنی اصلی فنگ شویی در لغت نامه چینی در تدوین منزل یا راهی برای چیدن لوازم منزل بر اساس اصول تعریف شده است. تلفظ درست کلمه فنگ شویی | feng shui  است.

ثبت نام دوره آموزش فنگ شویی

از مزایای آموزش فنگ شویی می توان به چیدمان درست دکوراسیون با هماهنگی متناسب در کنار هم بهره کافی را برد

مفهوم فنگ شویی

فنگ شویی را یک سیستم متافیزیکی نامیده اند که هدف از آن فقط هماهنگ کردن اشخاص با محیط که در آن جا زندگی می کنند. در توضیح مختصرتر ارتباط وسایل با افراد می باشد. فنگ شویی در اصل به آب و باد اشاره می کند. که فنگ را باد و شویی را آب تشبیح کرده اند. 
فنگ شویی در اصل ترکیبی از هنر و علم است.
فتگ شویی در تاریخ به صورت حجیم برای طراحی و ساخت بحث شده تا با تکنیکی که به کار می برند نیز اصولی را تدوین نمایند. مزیتی فنگ شویی اثرگذاری بر احساسات و عواطف انسانی است زیرا با تغییر شرایط اطراف می توان حالت درونی را دگرگون و یا عوض کرد.

دو اصل فنگ شویی 

فنگ شویی اصلی میان یین (سرد) و یانگ (گرم) می باشد و جز اصل های مهم در فنگ شویی است، در میان آن ها تضاد وجود دارد. فنگ شویی دیرینگی چندین سال دارد که با توجه به اصول مربوط به فنگ شویی درباره عنصرهای چوب، آتش، زمین و حتی فلز و آب تولید شده است و با قرار گیری آن ها در کنار هم به رابطه فنگ شویی در دکوراسیون می رسیم.
در زمان های گذشته تا به الان اصول فنگ شویی انجام می شود زیرا در بیشتر مواقع تاثیر مثبتی بر روی زندگی افراد گذاشته است. نحوه به کارگیری درست فنگ شویی بسیار مهم است به عنوان مثال در تعریف اولیه برای جذب انرژی در خانه لازم است تا از آکواریوم و ساعت های شیک کریستالی استفاده نماییم.
نکته جالبی در رابطه با فنگ شویی می توان گفت که تاثیر بسزایی در رنگ ها دارند. به عنوان مثال چگونگی رنگ بندی دکوراسیون در کنار هم باعث به وجود آوردن انرژی در خانه می شود. با رعایت چیدمان درست وسایل در کنار هم و طبق دستور فنگ شویی باعث می شود راه درست از چیدمان را رفته باشیم. 
هنوز هم فنگ شویی در بعضی از مناطق به روش سنتی انجام می گیرد. در اروپا هنوزه به روش های مدرن از فنگ شویی اکتفا می کنند.  
دریافت انرژی مثبت از فنگ شویی : 
برای کسب انرژی لازم است که همانطور که قرار دارید تصور کنید در کنار دریا نشسته اید و یک باد خنکی همراه با عطر گل به سمتتان می آید، در این حالت است که آرامش را دریافت و خستگی از تنتان بیرون می آید ولی این حس برای واقعی شدن شرایط فراهم شدن وجود نداشته باشد. ولی با تغییر حالت دکوراسیون می توان انرژی را دریافت و خستگی را دور کرد و همچنین ذهنیت مثبت و شانس را برای خود رقم زنید.

دوره فنگ شویی یکی از دوره های برجسته مرکز آموزش مجازی پارس می باشد که تمامی تکنیک های فنگ شویی را در بهر می گیرد
شروع فنگ شویی 

اولین قدم برای انجام فنگ شویی در خانه یا در محل کار لازم است از درب ورودی شروع کنید ابتدا با تمیزکاری در جلوی در و اطراف آن و هر چیزی که مانع درب باز شدن می شود رعایت نمایید زیرا زمانی که درب باز و یا بسته می گردد باید انرژی به صورت آزادانه در حرکت باشد.
اگر راهروی ورودی با رنگ تیر رنگ آمیزی شده ، لازم است تا آن را با رنگ روشن اول رنگ کرد و بعد یک قالی دراز با اشکال مختلف در پهنای آن پهن کرد.
در اتاقی که افراد بیشتر وقت خود را آنجا می گذارند لازم است تا آسودگی را دریافت کنند و از این رو نشان دهنده شخصیت میزبان در مقابل مهمان است. 
نکته دیگری اضافه نمودن گیاهان شاداب در چیدمان رعایت می گردد زیرا حس منفی را دور کرده و به یاد داشته باشید از گیاهان خشک به هیچ عنوان استفاده نگردد زیرا مناسب برای تزیین نمی باشد.
استفاده نکردن از وسایل غیر لازم و اضافی یکی دیگر از اصول ضروری فنگ شویی است زیرا انرژی باد در جریان می باشد. 

اصول مهم فنگ شویی 

- یکی از اصل های مهم فنگ شویی نشانه اشتیاق و انرژی ارتقا یافته است، از این رو استفاده از رنگ های قرمز، نارنجی ،بنفش و همچنین زرد الزامی است.
- زمین عنصر ثابتی است ،که سبب به وجود آوردن روحیه در شخص می شود به همین دلیل در چیدمان استفاده از رنگ های زرد کم رنگ، لیمویی باید استفاده شود زیرا تمرکز آن بر مرکز خانه است.
عنصر دیگری فلز است که علت آن روشنی و شفافیت ، صراحت و لیاقت می باشد و می توان آن را با رنگ های همانند طوسی و خاکستری در خانه به وجود آورد.
مهم ترین عنصر دیگر فنگ شویی آب است که نشانه آسایش و تازگی و آرامش می باشد و رنگ های اصلی آن شامل رنگ آبی و مشکی است.
عنصر دیگر چوب است که نشان دهنده طراوت ، رشد و ثروت به شما می رود و با رنگ قهوه ای و سبز نشان داده می شود.
تکنیک های فنگ شویی در جذب ثروت :
چینی ها بر این باور هستند که با استفاده از تکنیک های فنگ شویی می توان جذب ثروت کرد و افراد در محیط خانه را مبتلا به گردش مثبت کرد.
اگر نیاز می دانید تا با تکنیک ها آشنا شوید و در جذب انرژی زندگی خود را تغییر دهید و پولدار شوید به شما توصیه می شود تا از این تکنیک ها بهرمند شوید.

گواهینامه فنگ شویی دانشپذیر را دارای اعتبار کرده و  توجه همه را به خود جلب می کند که تمامی اصول فنگ شویی را می داند

- رنگ هایی که نماد رفاه هستند :
رنگ آمیزی دیوارهای خانه با رنگ های بنفش ، قرمز و همچنین سبز اولین گام برای جذب پول به درون خانه است.  انتخاب مناسب وسایل مناسب همانند مبلمان ، فرش و همچنین استفاده از نورپردازی مناسب می توان به انرژی رفاهی در خانه کمک کرد با این روش زیاد شدن حرکت و جریان گردش پول در خانه ایجاد می شود. 
نشانه های ثروت : 
یکی دیگر از  انرژی های پول سازی استفاده از نشانه های ثروت در منزل است. چینی ها به این حرف خیلی اعتقاد داشتند و مجسمه هایی از جنس طلا شبیه به ماهی در محیط منزل قرار می دادند تا تاثیر به سزایی در افزایش تفکر و دریافت سرمایه و رفا به فضای منزل باشد.
غم انگیزها را دور بریزید :
چینی ها بر این باور هستند استفاده از عکس هایی که شما را به خاطرات غمگین می اندازند یکی از تکنیک های فنگ شویی در کسب ثروت است.
- علت های پول سوز :
اگر وسیله ای خراب دارید حتما برای تعمیر آن اقدام کرده زیرا وسایلی که خراب و نیمه سوز هستند انرژی را گرفته و ثروت و سرمایه را از بین می برد.

ثبت نام دوره آموزش فنگ شویی

دوره آموزش فنگ شویی 

مرکز آموزش مجازی پارس برای افراد علاقمند به چیدمان صحیح دکوراسیون و آشنایی با هنر معماری دوره آموزش فنگ شویی را ارایه داده است تا افراد بتوانند با یادگیری اصول فنگ شویی وارد بازار کار خود شوند و از طرفی دیگر پارس علاوه بر آموزش به همه دانشپذیران مدرک فنگ شویی و گواهینامه فنگ شویی اعطا می نماید.
 

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس