اهمیت فنگ شویی ثروت

اهمیت فنگ شویی ثروت

تعریف فنگ شویی

فنگ شویی، یکی از فلسفه های باستانی چینی است که در بسیاری از حیطه ها اعم از کار و زندگی و تجارت کارایی داشته و میتواند تاثیرات بلند مدتی روی موفقیت ها ، شادی ها و البته سلامتی  بگذارد. در فلسفه فنگ شویی، نوعی انرژی به نام "چی" وجود دارد که در صورت مثبت بودن میتواند اثرات مثبتی را ایجاد کرده و در صورتی که این انرژی استفاده نشود، به نوعی انرژی مخرب مبدل میشود. 
قابل ذکر است که در صورتی میتوان از این انرژی به صورت بهینه استفاده کرد در هنگم انجام کارها، بی نظم نبوده ، جهت های مناسب را انتخاب کرده، رنگ های متنوع و مناسب را به کارگرفته و  البته از نقش که عناصر 5 گانه چینی-آتش، آب، خاک، باد و اتر- نیز دارند نباید غافل شد. 
سر فصل هایی که در این مقاله بررسی میشوند شامل تعریف فنگ شویی، فنگ شویی در معماری، فنگ شویی در خانه، آموزش فنگ شویی ، دوره فنگ شویی ، مدرک فنگ شویی ، گواهینامه فنگ شویی ، فنگ شویی ازدواج و فنگ شویی ثروت هستند.

به کارگیری فنگ شویی در زندگی روزانه میتواند تاثیرات شگفت انگیزی ایجاد کند.

فنگ شویی در معماری

خانه و محل زندگی در صورتی میتواند برای زندگی دلپذیر باشد، که طبق اصول خاصی ساخته شده و مجموعه ای از قوانین در آن رعایت شده باشد. حال، یکی از عواملی که میتواند به دل انگیر شدن فضای منزل کمک کند، به کارگیری فنگ شویی در معماری منازل مسکونی و یا احتمالا مجتمع های تجاری است. در اینجا، قوانین فنگ شویی را در منازل برسی میکنیم:  
اتاق نشیمن 
 فضای اصلی منزل محسوب شده و به نوعی مسیر انجام کارهای اصلی از اتاق نشیمن است بنابراین، باید به گونه ای طراحی و اجرا ودکه هم حس آرامش را القا کرده و هم فضای آن متعادل و هماهنگ باشد و از انجام کارها در آن احساس راحتی کنید. از این جهت، فضای اتاق نشیمن باید مرتب و منظم بوده و حداقل وسایل تزیینی در آن به کار برده شود تا انرژی "چی" به راحتی در آن منتشر شود.   
نورپردازی
نوری که برای اتاق ها استفاده میشود باید کم و جهتش به طرف بالا و البته غیر مستقیم باشد تا بتواند فضای صمیمی و گرمی را تداعی کرده و توجه دیگران را نیز جلب کند.  
کفپوش
در صورتی میتوان در یک خانه انرژی مستمر و موثر ایجاد کرد که، برای پوشاندن کف آن از کفپوش چوبی و یا قالیچه های کوچک استفاده شود. 
حمام
حمام، خصوصی ترین فضای خانه محسوب شده و دارای انرژِ منفی است بنابراین ، فضای آن نباید بیش از اندازه کوچک و محدود بوده تا انرژی در آنها راکد نماند. بدین منظور، میتوان در حمام از دو آینه رو به روی هم استفاده کرد، آن را به نور حتی مصنوعی روشن نگه داشت و با استفاده از رنگ های سبز روشن، آبی روشن و سفید رنگ آمیزی کرد.  
آشپزخانه
غالبا، مهمترین عناصر موجود در آشپزخانه اجاق گاز (آتش) و ظرفشویی (آب) هستند که میتوانند بر هم تاثیر منفی بگذارند بنابراین نباید با هم در تماس مستقیم باشند و باید مانعی بین این دو قرار داد تا این انرژی منفی خنثی شود. در کل، باید پیش از قرر دادن تجهیزات و وسایل آشپزخانه در کارهم، اطمینان حاصل کرد که انرژی منفی اضافه ای به وجود نیاید. 

فنگ شویی در خانه

با توجه به اینکه، قوانین فنگ شویی میتواند بر فضای منزل نیز تاثیرات مثبتی داشته باشد، بنابراین امروزه همه افراد علاقمند به این فلسفه، از فنگ شویی در خانه برای هر چه دل انگیز تر کردن فضای آن بهره میگیرند. این قوانین میتواند شامل : 
استفاده از جاشمعی ها و گلدان های متنوع و رنگی
جا به جایی اتاق ها  و کاربری شان و قرار ندادن وسایل ورزشی در اتاق های خواب
کم کردن تعداد تزیینات خانه
استفاده از انواع گدان ها و آب نماها در بخش های مختلف یک خانه 
باز کردن پنجره ها در صبح ها 
تلنبار نکردن لباس ها در پشت در و مرتب و منظم چیدن آنها
غذا خوردن در محل مورد علاقه و با افراد که دوست دارید
استفاده از رنگ های شاد مانند نارنجی ، صورتی و سبز در فضای خانه 

استفاده از فنگ شویی در معماری موجب میشود تا فضا دلنشین شود.

آموزش فنگ شویی

علی رغم اینکه، فنگ شویی متعلق به فرهنگ چینی است اما اخیرا علاقمندان این حوزه از آن استقبال کرده و  سعی دارند تا از اصول و قوانین ان در همه عرصه های زندگی بهره ببرند. علاوه بر این، این قوانین در صورتی میتوانند تاثیر چشمگیر داشته باشند که، توسط افراد کارشناس و یا افرادی که گواهینامه فنگ شویی دارند، توضیح داده شده و ارایه شوند. 
با توجه به اینکه، فنگ شویی حیطه نسبتا جدیدی است و کمتر افرادی با آن اشنایی دارند، بنابراین آموزش مجازی پارس اقدام به معرفی و ارایه دوره آموزشی آموزش فنگ شویی کرده است. دوره فنگ شویی، برای  دانش پذیران فرصتی فراهم میکند تا با اصول و قوانین موثر آن آشنا شده و بتوانند در آینده از آنها به بهترین نحو در تمام جنبه های زندگی استفاده کنند. علاوه براین، این مرکز در پایان دوره به دانش پذیرانی که در آزمون آنلاین دوره حد نصاب نمره را کسب کرده باشند، مدرک فنگ شویی اعطا میکند. 

فنگ شویی ازدواج

در فنگ شویی ازدواج، کوارتز صورتی به عنوان نشان عشق و ازدواج در نظر گرفته شده است و توصیه هایی نیز برای پایداری و تدام عشق ارایه شده است که به تعدادی از آنها اشاره میکنیم: 
زوجین باید عکسی از خودشان آویزان کنند. 
اتاق را با استفاده از گل های تازه آراسته تر شود. 
برای رنگ اتاق،  از رنگ های صورتی و سفید و آبی استفاده شود. 
نباید تخت را در زیر پنجره ها گذاشت. 
نباید در اتاق خواب، از تلویزیون استفاده کرد. 
باید آینه های موجود در اتاق را برداشته و یا آنها را پوشاند. 
نباید وسایل کار را در اتاق گذاشت. 
باید در اتاق، از آثار هنری ترسناک استفاده کرد.  

فنگ شویی ازدواج حاکی از این است که رعایت برخی اصول به استوای زندگی می انجامد.

فنگ شویی ثروت

فنگ شویی میتواند بر تمام جنبه های زندگی تاثیر مثبت گذاشته و گاهی مسیر زندگی را عوض کند. علاوه بر این، فنگ شویی در حیطه هایی مانند ثروت بسیار حائز اهمیت بوده و میتواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد. قوانین فنگ شویی ثروت میتواند شامل : 
تزیین فضای اطراف با نمادها و تصاویری که بیان کننده ثروت هستند. 
استفاده از رایحه های دلنشین و نورپردازی خاص 
استفاده از مجسمه سکه و قرباغه  
مرتب و منظم نگه داشتن فضا 
برطرف کردن نشتی شیرهای آب 
استفاده از ماهی های رنگی برای جذب انرژِی های منفی 


 

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس