اهمیت سفر در سبک زندگی افراد موفق

فهرست مطالب

بررسی عاداتی که افراد موفق دارند باعث می‌شود که دیگران نیز بتوانند رمز و راز موفقیت را بیشتر درک کرده و در این مسیر قدم بردارند. نباید از یاد برد که سفر یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های افراد موفق به شمار می‌رود و مسافرت کردن یکی از مهم‌ترین نیازها در افراد موفق است.

در این مقاله قصد داریم در خصوص اهمیت سفر از دیدگاه دکتر میثم شکری ساز با شما صحبت کرده و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. در واقع می‌توان گفت که سفر کردن و اهمیت مسافرت یکی از مسائلی است که شاید کمتر مورد توجه سایرین قرار می‌گیرد ولی می‌توان گفت که درک اهمیت آن و به کارگیری آن در زندگی نقش بسزایی در موفقیت خواهد داشت.

به خصوص افرادی که کسب و کاری از خودشان دارند و به دنبال آن هستند که بهترین استراتژی‌ها را در این زمینه داشته باشند، به عنوان مخاطب ما در این مقاله شناخته می‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در این زمینه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

 

سفر کردن

 

سفر کردن دیدگاه شما را باز می‌کند

آشنایی با فرهنگ و تاریخ در سفر بیشتر به دست می‌آید. محیطی که در آن زندگی می‌کنیم را به طور کامل می‌شناسیم و حالا چالش‌هایی را در زندگی داریم که نمی‌دانیم از کجا نشات می‌گیرد همچنین شاید دقیقا ندانیم که چطور می‌توانیم بهتر به چالش‌ها غلبه کنیم! این مسئله به خصوص در کسب‌وکارها و انجام کارهای شخصی بیشتر به چشم می‌آید و زمانی که ما به سفر کردن می‌پردازیم می‌توانیم با دیدگاه‌های جدید بیشتر آشنا شویم.

همچنین می‌توانیم در خصوص حل مسائل روش‌های نوین یاد بگیریم. اگر بخواهیم در خصوص این مسئله مثالی بزنیم، باید بگوییم که تصور کنید شما صاحب یک کسب و کار کاملا وابسته به آب هستید. در منطقه‌ای که فعالیت می‌کنید در سال‌های اخیر کم آبی به وجود آمده است. شما می‌توانید با سفر به شهرهای کویری که از سال‌ها پیش با بحران آب مواجه بوده‌اند، یاد بگیرید که چطور مصرف خود را مدیریت کرده و همچنین راه حلی برای به دست آوردن آب یاد بگیرید.

باز شدن دیدگاه انسان به زندگی یکی از پیش زمینه‌های اصلی موفقیت به شمار رفته و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. افراد برای این که بتوانند در زندگی خود به موفقیت دست پیدا کنند می‌توانند به سفر بروند و دیدگاه محدود خود را بازتر کنند. همین مسئله باعث می‌شود تا در زمان انجام کار یا راه‌اندازی کسب و کار، به چالش‌ها راحت تر غلبه کرده و بتوانند آن‌ها را پشت سر بگذارند.

 

با سفر کردن، استرس کم می‌شود و عملکرد مغز بهبود پیدا می‌کند

از دیگر دلایلی که باعث می‌شود سفر کردن در دنیای امروز بسیار مورد توجه قرار بگیرد را می‌توان کاهش استرس دانست. درواقع می‌توانید بهبود عملکرد خود را با سفر کردن چندین برابر کنید. دور شدن از محیط کسب‌وکار به شما این شانس را می‌دهد تا کمتر به وقایعی فکر کنید که شاید هیچگاه برای شما پیش نخواهند آمد. همچنین می‌توانید به دور از محیط پر تنش کاری، به تفکر کردن بپردازید. همین مسئله باعث می‌شود که عملکرد کلی مغز شما بهبود پیدا کرده و در نهایت شما خواهید توانست استرس را از بین ببرید.

نباید از یاد برد که اهمیت سفر برای از بین بردن استرس مزمن بسیار بالاست و توسط بسیاری از پزشکان و روانشناسان نیز توصیه می‌شود. پس در صورتی که قصد دارید استرس‌های منفی را از خود دور کنید، حتما باید به سفر کردن بپردازید. بسیاری از کارآفرینان بزرگ، زمانی به نتایج مطلوب دست پیدا کرده‌اند که جایی دور از محیط کاری خود به تفکر پرداخته اند.

 

سفر

 

امنیت روانی بیشتر با نزدیک شدن به خانواده

خانواده یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عوامل برای موفقیت در زمینه شغلی است. دور شدن از اعضای خانواده به دلیل مسائلی مانند کار زیاد می‌تواند تنش‌زا باشد و در همین راستا توصیه می‌شود که افراد حتما با خانواده خود به سفر کردن بپردازند. نیازی به سفرهای طولانی و گران قیمت نیست و حتی می‌توانید شهری نزدیک به محل اقامت خود را انتخاب کرده و برای سفر کردن به آن جا مراجعه کنید.

همین امر باعث می‌شود تا امنیت‌روانی بیشتری داشته باشید و در نهایت می‌توانید احساس بهتری از قرار گرفتن در کنار اهالی خانواده داشته باشید. از یاد نبرید که عملکرد کاری شما در گرو امنیت روانی است که از خانواده به شما داده می‌شود. پس حتما سفر را در برنامه کارهای جاری سالیانه خود قرار دهید و به مقاصدی بروید که شما و خانواده‌تان به آن علاقمند هستید.

 

میثم شکری ساز

 

نظر دکتر میثم شکری ساز در خصوص اهمیت سفر در رسیدن به موفقیت

در طول دوره‌های موفقیتی که از سوی دکتر میثم شکری ساز برای کسانی که علاقمند به موفقیت هستند برگزار می‌شود، همواره تکرار می‌شود که دوری از استرس، نزدیک شدن به خانواده و دور شدن مقطعی از محل کار از اهمیت بسیار زیادی برای افزایش بازده برخوردار بوده و می‌تواند عملکرد شما را بهبود بخشد.

از این روی می‌توان به این نتیجه رسید که اهمیت سفر از دیدگاه دکتر میثم شکری ساز که خود به عنوان یک کارآفرین نمونه در حال فعالیت است غیر قابل انکار بوده و افراد می‌توانند با سفر کردن به نتایج بسیار مطلوبی دست پیدا کنند.

سفر کردن و برنامه ریزی برای آن در دوره‌های موفقیت برای شما به صورت پیشنهادی مطرح می‌شود. چطور طی کردن اوقات فراغت برای این که بتوانیم پس از آن عملکرد بسیار مناسبی داشته باشیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و با شرکت در دوره‌های موفقیت دکتر میثم شکری ساز می‌توانید به این دانش مهم مسلط شده و خود را در مسیر موفقیت قرار دهید.

 

سخن پایانی

سفر کردن یکی از بهترین روش‌هایی است که برای دوری از استرس و اضطراب می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و امروزه توسط بسیاری از پزشکان و روانشناسان به افرادی که دچار افسردگی یا استرس مزمن شده‌اند توصیه می‌شود. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا اطلاعاتی را در خصوص اهمیت سفر کردن از دیدگاه افراد موفق را برای شما بیان کنیم.

نباید از یاد برد که دکتر میثم شکری ساز که یکی از مهم‌ترین مشوقان سفر کردن برای رسیدن به موفقیت است، به عنوان یکی از کارآفرینان برتر کشور شناخته شده و در سال‌های گذشته با تالیف چندین جلد کتاب و دوره‌های مختلف برای رسیدن به موفقیت کمک کرده است. پس در صورتی که قصد دارید در این خصوص اطلاعات بیشتری به دست بیاورید می‌توانید در دوره‌های ایشان ثبت نام کرده و از اطلاعات و دانش ایشان در حوزه موفقیت و کسب و کار استفاده کنید.

سابقه مشاوره در دستگاه‌های دولتی، فعالیت‌های علمی‌و سوابق 32 گانه ایشان در زمینه‌های مختلف خود گواهی بر موفقیت این شخص 35 ساله می‌باشد. آیا صرف کار کردن می‌تواند به موفقیت منجر شود؟ خیر! در واقع تلاش کردن در جهت موفقیت و سلامت روان باید همسو باشد و از این روی از دکتر میثم شکری ساز و بسیاری دیگر از افراد موفق همواره بر نقش سفر در موفقیت پافشاری شده است.

سوالات متداول

1. آیا سفر کردن ما را از موفقیت دور می‌کند؟

خیر. حتی با کاهش استرس و امنیت روانی ایجاد شده در سفر بهتر می‌توانید با چالش‌هایی که در حوزه کسب و کار وجود دارد روبرو شوید و بر آن‌ها غلبه کنید.

2. نظر دکتر میثم شکری ساز در مورد اهمیت سفر کردن چیست؟

دکتر میثم شکری ساز به عنوان یکی از افراد موفق و اساتید این حوزه همواره افراد را به سفر کردن تشویق کرده و این امر را موجب تعالی و رشد آن‌ها می‌دانند.

برچسب ها : انتشار دهنده:

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس