آموزش های لازمه کافی شاپ

کافی شاپ چیست ؟

کافی شاپ جایی است که در آن افراد برای صرف نوشیدنی هایی به آن جا می روند که در زمان های قدیم به اولین مکان هایی برای خوردن چایی و خوردن ناهار و شام و مکان هایی برای سرگرمی و تعریف های داستانی استفاده می شد این مکان ها به عنوان مکان فرهنگی به حساب می آمد.
کافه cafe به جایی گفته می شود که نوشیدنی ها و غذای سبک در آنجا صرف می گردد. و در بعضی از جاها برای گفتگو استفاده می گردد.

برای مدیریت یک کافی شاپ لازمه آن گذراندن دوره آموزش کافی شاپ هستید

خصوصیات کافی شاپ :

انتظارات در کارها به صورتی شده است که صاحبان کسب و کار به کارهای دیگر برای برابری برند خود با سایر دیگر برندها در تلاش هستند. وقتی که یک برند جدید به بازار وارد می گردد دارای خصوصیات منحصر به فرد خود هستند تا بتوانند از دیگر برندها در زمینه کاری خود جلو بزنند تا به سرعت معروف گردند. برای آن که یک کافی شاپ دارای معروفیت قرار بگیرد نیاز است تا استانداردهای مشخصی از نظر مشتری را رعایت فرماید و حتی آن ها را شناسایی و در کار خود استفاده نمایند.
کارهایی مثل رستوران ها، فست فودها و حتی کافی شاپ ها دارای طرفداران زیادی هستند . افرادی که به دنبال کار مناسب و پردرآمد هستند می توانند شغل کافی شاپی را انتخاب نمایند. زیرا نیاز مردم الان به خوردن و آشامیدن است. علاوه بر این کافی شاپ ها باید دارای سرویس های مناسب برای پذیرایی باشند تا مشتریان علاوه دریافت آرامش آن محل را دوست داشته باشند.
ویژگی های یک کافی شاپ دوست داشتنی از نظر مشتری :
یکی از کارهای که یک کافی شاپی کار باید برای کافی شاپ خود انجام دهد  انتخاب محیطی مناسب برای مشتریان است. زیرا در جامعه امروزی باید کسب و کار دارای رشد زیادی باشد تا به سود منحصر به فرد خود برسند. در این خصوص پارس آموزش هایی را برای این خصوص درنظر گرفته است تا در زمینه پیاده سازی کافی شاپ کار نمایند. 
از این رو یک کافی شاپ باید جذابیت های منحصر به فرد خود باشد و بهتر از دیگر کافی شاپ ها به نظر برسد.
اهمیت دکوراسیون در کافی شاپ :
یکی دیگر از راه های جذب مشتری نحوه دکوراسیون هر کافی شاپ است تا مشتری را به این محیط جذب نماید. طراحی دارای اهمیت بالایی است پس در نظر داشته باشید طراحی منحصر به فردی انتخاب گردد تا حس خوبی به مشتری وارد نماید، زیرا بیشتر افراد زمانی که یک محیط سرگرمی برای خود انتخاب می نمایند و از هر نظر دارای جذابیت خاص باشد از این رو همیشه آن مکان را برای خود انتخاب می نمایند.
دیگر خصوصیاتی که باید مورد توجه واقع گردد شامل :
- نوع کیفیت خدمات ارایه شده است : نوع کیفیت نوشیدنی و غذاها یک کافه دارای اهمیت زیادی است  که در آن جا ارایه می گردد. بنابراین توجه نمودن به این موضوع باعث می شود تا مشتری زیادی جذب گردد.
سرویس دهی مناسب از نظر هزینه : باید هزینه ها هر سرویس دهی مناسب باشند، زیرا قیمت هر نوشیدنی برای هر کسی مهم است پس سعی گردد قیمت هایی که انتخاب می شود معقول نیز باشد ولی توجه داشته باشید تا با توجه به دیگر برندها افت نکنید.
- دیگر گزینه که مورد توجه مشتری است یکی از آن ها رفتار کافی من ها می باشد : زمانی که رفتار کافی من ها رفتاری مهمان نوازانه باشد مشتری را جذب کرده که همیشه به کافی شاپ شما بیایند از طرفی دیگر انتخاب نوع موسیقی نیز در این مکان ها دارای اهمیت بالایی نیز می باشد.

مرکز آموزش مجازی پارس دوره ای برگزار کرده که در زمان و مکان مختلف به آموزش آن به راحتی بپردازید


ویژگی های لازم درباره استخدام نیروی مناسب کافی شاپ :
یکی از نگرانی هایی که هر مدیر کافی شاپ دارد که چه نیروی را برای محیط کاری خود در نظر بگیرد که دارای توانایی و مهارت باشد که با نیروی کاری خود دارنده کسب درآمد باشد ، با توجه به آموزش هایی که در آموزش کافی شاپ می گذرانید می توانید نیروی منحصر به فرد خود را انتخاب نماید و ویژگی های آن را از نظر کار، شناسایی کنید.
یکی از نکاتی که همیشه مدیر در نظر می گیرد انتخاب کارکنان با استعداد و خوش اخلاق است.  ما می توانیم به برخی از سوال هایی که جهت استخدام پرسیده شود شما را آگاه نمایید تا بتوانید از آن استفاده نمایید.
دریافت نیروی کاری از مهمترین مسائل هر مدیری است تا در کسب و کار دچار مشکلی نشوند. 
پیشرفته مصاحبه کردن یکی از کاربردهای مدیر کافی شاپ است. حرفه ای مصاحبه کردن به این معنا است که یک محیط صمیمانه ایجاد نماید تا مدیر بیشتر فرد جهت مصاحبه را بشناسد. در این صورت است که می توان یک کارمند خوب را در بهترین گزینه های انتخابی پیدا نمود.

تفاوت کافه و کافی شاپ : 

کافه و کافی شاپ هر دو به این اسم شناخته می شود که از نظر سرویس دهی یکی هستند و باید توجه شود که کافه و کافی شاپ از نظر مواد غذایی دارای تفاوت هایی نیز از نظر منو و دکور تفاوت دارد.
کافی شاپ :
- کافی شاپ ها دارای محیطی فانتزی و تجاری است 
- کافی شاپ هایی که سنتی و نیمه تجاری می باشند 
این نوع کافی شاپ ها معمولا در بخش های قدیمی یک شهر یافت می گردد ولی ساختار خود را از نظر فانتزی نیز ارتقا می دهند.
در کافی شاپ ها این امکان وجود دارد که بخشی از میز و صندلی ها در بیرون از محیط چیده شود تا برای مشتری دارای جذابیت بیشتری باشد از طرفی دیگر منوها روی هر میز قرار داده می شود. در کافی شاپ تعداد افرادی که کار می کنند بیشتر از کافه است و امکان راه اندازی آن ها از کافه بیشتر است.
منوی کافی شاپ ها :
اکنون با منوی کافی شاپ نیز اندکی آشنا شوید :
در منوی کافی شاپ انواع نوشیدنی ها نیز آمده است که به مختصر به تعریف آن ها پرداخته می گردد .
قهوه یکی از نوشیدنی هایی است که دارای طرفدارهای خود می باشد. تفاوت ویژه ای که در بین قهوه ها موجود است نوع دم کردن آن ها می باشد که قهوه های آشنا دیگر از نوع قهوه ترک، قهوه فرانسه، قهوه اسپرسو  نیز موجود است.
نوشیدنی که در همه منوها موجود است کاپوچینو می باشد که این نوشیدنی ایتالیایی می باشد که خود دارای آموزش های منحصر به فردی است.

هدف از ارایه دوره آموزش کافی شاپ :

آشنایی با انواع قهوه های سرو شده 
آشنایی با انواع کیک ها و طرز تهیه آن ها 
آشنایی با انواع نوشیدنی های سرد
ابزارهای مورد استفاده در کافی شاپ
و فرق میان کافه و کافی شاپ

در دوره آموزش کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و کار با دستگاه های صنعتی آشنا می شوید

دوره آموزش کافی شاپ :

مرکز آموزش مجازی پارس برای تمامی علاقمندان به تاسیس کافی شاپ دوره آموزش کافی شاپ را ارایه نموده است که بتوانند با تمام نکات اولیه و منوها و آموزش انواع خوراکی های موجود در کافی شاپ و حتی اصول کافی شاپ آشنا شوند و از طرفی پارس علاوه بر دوره آموزش به همه دانشپذیران بعد از اتمام دوره ، مدرک آموزش کافی شاپ معتبر و گواهینامه آموزش کافی شاپ نیز اعطا می فرماید.

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس