ماساژ کمپرس گیاهی چیست ؟

ماساژ کمپرس گیاهی

ماساژ کمپرس گیاهی شامل انواع گونه های گیاهی با ویژگی های بالقوه درمانی ست. در حین ماساژ کمپرس گیاهی، بدن فرد به آرامی با کمپرس های داغی که دارای بخارهستند ، ماساژ داده میشود. به نظر میرسد که خواص درمانی این گیاهان ازطریق پوست جذب شده و تاثیر سم زدایی داشته باشند. در ماساژ کمپرس گیاهی از کمپر سهای گرد و گرمی که با گیاهان دارویی پر شده استفاده میشود. این ترکیب خاص از گیاهان، سیستم عصبی را تسکین می دهد و بدن را به حالت آرامش عمیقی میبرد،  خواص ضد التهابی داشته و  درد عضلات و همچنین التهاب مفاصل را کاهش دهد. این کمپرس شامل چهارده گونه گیاه سنتی درمانی و آروماتیک ست .

کمپرس گیاهی مورد استفاده در ماساژ کمپرس گیاهی دارای خواص ضد التهابی، ضد عفونی کننده، رطوبت و آنتی اکسیدان ست. این کمپرس برای رفع تنش، کبودی و عضلات درد، پاک کردن و التیام پوست و همچنین رشد سلول ها و کمک به بیماری های دستگاه تنفسی فوقانی مانند برونشیت، آسم و سرماخوردگی مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از افراد از این ماساژ برای آرامش روح و جسم و برخی دیگربرای تسکین درد عضلانی بهره می گیرند .

ماساژ کمپرس گیاهی چیست

محتوای دوره ماساژ کمپرس گیاهی

محتوای دوره میتواند شامل اخلاق حرفه ای، بهداشت و عقیم سازی، بیماری های پوستی و اختلالات ، تاریخچه ماساژ کمپرس گیاهی ، نظریه خطوط سن (انرژی)، مزایا و اثرات ماساژ کمپرس گیاهی ، مواد، تجهیزات و محصولات و دروس عملی ماساژ کمپرس گیاهی و اقدامات غیرقانونی مشتری  پس از مراقبت میشود. یادگیری این دوره برای کارآموزان ریلکسیشن، درمانگرها و عموم علاقمند به یادگیری این ماساژ آزادست.

عمدتا، محبوبیت ماساژ کمپرس گیاهی در طولانی مدت به دلیل سازگاری آسان است زیرا این ماساژ درمانی نه گران است و نه پیچیده و در عین حال موثر واقع میشود. به همین دلیل، این ماساژ قدرت فوق العاده ای برای فراتر رفتن از موانع اجتماعی دارد. و در زمان های قدیم توسط پادشاهی تایلندی، برای درمان  درد سربازان جنگ مورد استفاده قرار میگرفته است.

به کارآموزانی که این دوره را موفقیت به پایان برسانند، از طرف آکادمی ماساژ، مدرک دیپلم ماساژ کمپرس گیاهی ارائه میشود. این مدرک قابلیت آپدیت شدن در بازه زمانی مشخص را دارد.

ماساژ کمپرس گیاهی مزایای بالقو ه ای برای سلامتی دارد: باعث آرامش عمیق شده ، استرس و خستگی را کاهش می دهد، سلامتی احساسی و فیزیکی را افزایش داده، به ترمیم و سلامت جسمی بدن کمک می کند، گردش خون و لنف را بهبود می بخشد و باعث تحریک ارگان های  داخلی می شود، برای کاهش درد، سفتی، درد لگن، درد مزمن، آرتریت، حتی شرایط پوستی، میگرن و استرس مزمن یا اضطراب، ایده آل است.

آموزش ماساژ کمپرس گیاهی

آموزش این ماساژ ترکیبی از تکنیک های ماساژ تایلندی سنتی  با ماساژ کمپرس گیاهی ست که در آن کمپرس ها روی بدن قرار داده میشوند. این ماساژ در حالت خوابیده به پشت، طاق باز  و پهلو و نشسته انجام میشود. این کمپرس با تحریک حس ها، موجب  آرامش، گرم شدن و در نتیجه کاهش درد و بهبود وضعیت پوست می شود. ماساژ کمپرس گیاهی را می توان برای رفع مشکلات مزمنی مانند درد پشت و عضلات سفت استفاده کرد

ثبت نام دوره ماساژ کمپرس گیاهی 

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس