آموزش اصول صادرات و واردات

آموزش اصول صادرات و واردات

مسئول صادرات و واردات ، به شیوه های حمل و نقل کالاها از طریق مرزهای بین المللی میپردازد . وظیفه اصلی مسئولان صادرات و واردات اطمینان از این  مساله است که حمل و نقل طبق مقررات گمرکی انجام شده باشد. آنها همچنین ممکن است شیوه حمل و نقل را بررسی کرده و به منظور کاهش هزینه ها ، با مشتریان خاص کار کنند.

مسئولیت اصلی مسئول صادرات و واردات، پیش بینی حرکت انواع کالا بین کشور اصلی و دیگر کشورها است. مسئولان باید واردات به کشور اصلی و همچنین صادرات کالاها به خارج از کشور را به همراه وظایف عمومی در دفتر مسئول کنند. همچنین این نکته ضروری است که مسئولان حمل و نقل با  شرکت های خرده فروشی و تولید کنندگان لجستیک در تماس باشند زیرا محيطی کاری مسئول صادرات و واردات به سرعت در حال تغيير و پيشرفت است.

هدف اصلی دوره مسئول صادرات و واردات

ارائه دانش و مهارت های مورد نیاز در زمینه صادرات و واردات به افراد علاقمند ست. به طور معمول، این اطلاعات در زمینه گمرک و سیاست ها، شیوه های تجارت بین الملل، بیمه دریایی، مسئول زنجیره تامین بین المللی، توسعه استراتژی برای صادرات و واردات موفق ، مستندات صادرات و روش های واردات، موانع تجاری بین المللی، چگونگی افزایش حضور در بازار جهانی و مدیریت ریسک در روند صادرات و واردات هستند.

آموزش مسئول صادرات و واردات،  به مسئولان در درک بازاریابی بین المللی و مفهوم مبادله ارز کمک می کند. آموزش مسئول صادرات و واردات به  مسئول جدید یا کارآفرین امکان شناسایی بازارهای خارجی، توسعه محصول، پرداخت و فرایندهای مالی و مستندات را میدهد. با گذشت هر روز از جهانی شدن و پیچیدگی های تجارت صادراتی، کسب دانش در مورد تجارت بین المللی و حفظ این مزیت رقابتی ضروری تر میشود.

مدرک مسئول صادرات و واردات (EIC)، دانش جامع و عملی در مورد چگونگی انجام معاملات صادرات / واردات و مسئول تجارت بین المللی ارائه می کند. این برنامه طیف گسترده ای از موضوعات شامل در معاملات و قراردادهای تجارت بین الملل، صادرات و واردات امور مالی و تجهیزات امنیتی، تدارکات بین المللی، حمل و نقل و تامین منابع را پوشش می دهد.

ثبت نام دوره مسئول صادرات و واردات

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس