مقاله مدیریت راهبردی کسب و کار( MBA )

مدیریت راهبردی کسب و کار (Master of Business Administration) یا به اختصارMBA  کلیه عملیات اصلی و پشتیبانی زنجیره ارزش شامل تأمین منابع، طراحی، تولید، فروش و عرضه محصولات و خدمات، منابع انسانی، فناوری اطلاعات، مالی، برنامه ریزی و..... را در بر می گیرد. در واقع، مدیریت اجرایی کل فرآیندهای یک کسب و کار را شامل می شود. دوره حرفه ای مدیریت اجرایی به منظور آموزش، توسعه و تأمین مدیران و کارشناسان مستعد و شایسته با دیدگاه کسب و کار برای بنگاه ها و سازمان های خدماتی و تولیدی در بخش های خصوصی، دولتی و تعاونی جهت انجام وظابف، طرح ها و پروژه های شرکت ها و سازمان های کشور تهیه و تدوین شده است. MBA رویکردهای مختلف دانش مدیریت و قابلیت درک شایسته نکات ظریف در تجارت را در فرد می پروراندو بستری مناسب را برای اخذ تصمیمات مدیریتی سرنوشت ساز مهیا می نماید.این دانش دربرگیرنده ابزار و مهارتهای لازم برای شناسایی فرصتهای جدید است و پس از طی این مسیر تغییر و تحول، فرد خود را ممـلو از نگرشها و بینشهای تازه می بیند.

مقاله مدیریت راهبردی کسب و کار(  MBA )

مرکز توسعه  آموزش مجازی پارس اقدام به ارائه دوره   MBA در سه سطح مقدماتی ، متوسطه و  پیشرفته نموده است .
با گذراندن دوره آموزشی مذکور،  دانش پذیران به دانش و اطلاعات تخصصی و روز مدیریتی  و  همچنین  به بینش و نگرش عمیقی در حوزه کسب وکار دست میابند  و  قادر هستند در یک سازمان  اقدامات زیر را به بهترین نحو  و  انجام دهند :
1-اداره و راهبری مؤثر و کارآمد سازمان یا یک بخش تخصصی از آن نظیر بخش های تولیدی، بازاریابی و فروش، اطلاعات و مالی
2-ایجاد تحول در یک بخش تخصصی سازمان
3-طراحی، هدایت و رهبری تحول در کل سازمان پس از کسب تجارب عملی در مدیریت
4-کارآفرینی با ایجاد فعالیت های جدید در درون سازمان و یا ایجاد سازمانهای جدید
5-ارائه خدمات مشاوره ای و مطالعاتی در زمینه های مزبور به مدیران سازمانهای اقتصادی و اجتماعی
این افراد پس از فرا گرفتن دانش مدیریت و تمرین مهارتهای مدیریتی در این دوره، نیروهای ارزنده ای خواهند شد که می توانند با ترکیب دانش تخصصی و مدیریتی خود در جهت تحقق هدفهای بالا نقش مهمی در بهبود مدیریت جامعه ایفا نمایند.

ثبت نام در دوره مدیریت کسب و کار(MBA)

برچسب ها : انتشار دهنده: شیخ الاسلام زاده

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس