دوره آموزش مدیریت بازاریابی شبکه ای

دوره آموزش مدیریت بازاریابی شبکه ای

تاریخچه نتورک در ایران :

از همان ابتدا نتورک مارکتینگ به شکل صحیح خود وارد ایران نشد بلکه از این تجارت تازه در ایران سو استفاده های زیادی گردید. طرح اولیه شرکت هایی که در ایران شروع به فعالیت کردند بازاریابی شبکه ای نبود بلکه آدم ربایی شبکه ای بود ، محصول خاصی را وارد بازار نمی کردند و در حقیقت اصلا محصول واقعی و حقیقی نداشتند.

خرید دوره مدیریت بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای چیست ؟

 

MLM مخفف بازاریابی چند عرصه ای است که در بعضی وقت ها بازاریابی شبکه ای نیز گفته می شود. بازاریابی شبکه ای در واقع هدف همه شرکت هاست.

تعریف نتورک مارکتینگ (Network Marketing)  :

 

در همه جای دنیا 60 درصد سرمایه شرکت های خدماتی و تولیدی صرف تبلیغات و بازاریابی می شود. فعالیت در زمینه بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ یک نوع بازاریابی است ، که شرکت های زیادی در دنیا از این طریق درآمد زایی و ایجاد فرصت شغلی برای مشتریان می کنند ، با این وجود باید شبکه مطمئن و مناسب انتخاب کنند.
به تعریفی دیگر ، بازاریابی شبکه ای نوعی از فرآیند فروش است که در آن شرکت ها و صاحبان کسب و کار خدمات ، محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می رسانند.
بازاریابی شبکه ای یک نوع مدل کسب و کار می باشد ، یک فرصت برای سرمایه گذاری ، یک راه یا مقصد از پیش معین شده برای کار کردن و داشتن یک کار و نوعی بازاریابی که بی شک با شرکت هرمی نیز متفاوت می باشد.
این روش هزینه زیادی دارد و هر کدام از واسطه ها سهم خود را روی قیمت تمام شده محصول می گذارند. 
در این نوع تمام مراحل ابتدایی حذف می شوند و محصول تولید شده مستقیما به دست مصرف کننده می رسد. همین طور بخشی از هزینه ، سهم ارتقای کیفیت کالا می گردد.
بهترین و آسان ترین راه برای شروع یک کسب و کار خانگی،  نتورک مارکتینگ یا همان بازاریابی شبکه ای  است. مشتریان بعداز خرید از یک شرکت ، درباره محصولات بازاریابی می کنند و سودی برای شرکت بدست می آورند.

 

 

مدیریت شبکه ای و سودآوری

 

مزایای مدیریت بازاریابی شبکه ای :

 

- هزینه بسیار کم در هنگام شروع کار (که فقط شامل هزینه خرید محصول می باشد)
- خطرات بسیار کم و ناچیز 
- بدون نیاز به تجربه یا صلاحیت خاص
- امکان فعالیت به صورت پاره وقت و کسب درآمد جانبی
- درآمدزایی بسیار بالا و نامحدود
- فرصت بسیار در زمینه رشد شخصی (چون تحت تاثیر برنامه های آموزشی و انگیزشی گوناگون قرار می گیرد)

معایب بازاریابی های شبکه ای به شرح زیر است :

 

- ایجاد کردن رقیب :

در برنامه بازاریابی شبکه ای، علاوه بر فروش محصول، افرادی دیگری نیز به استخدام درمی آیند، کسانی هستند که دقیقا محصولات مشابهی شبیه هم به فروش می رسانند ، که در این سیستم، فضایی نیز به عنوان حق کمیسیون ایجاد می شود. 

- سود دهی نامشخص محصولات : 

متاسفانه افراد زیادی در کسب و کار بازاریابی شبکه ای شکست می خورند. اکثر تولیدات اضافی هستند به طوری که مشتریان کالا را خیلی راحت می توانند از طریق شیوه های سنتی تهیه کنند. همچنین کالاهایی که در شبکه بازاریابی به فروش می رسند، در مقایسه با برندهای دیگر گران هستند ، ولی در حقیقت هیچ وجه تمایز به خصوصی ندارند و همچنین کالاهای شبکه های بازاریابی سود کافی برای تامین هزینه های شرکت ، اعضا و پرداخت کمیسیون ها را ندارند.

 

روش های متفاوت  بازاریابی شبکه ای

 

دو روش بازاریابی :

1) فروش مستقیم
2)فروش از طریق زیر مجموعه خود

اصول موفقیت آمیز مدیریت بازاریابی شبکه ای :

 

الف) کیفیت کالا : 

اگر محصولاتی که انتخاب می شود کیفیت بالایی داشته باشد ، مشتری محصول را به محصولات مشابه دیگر ترجیح می دهد  و اگر کیفیت پایینی داشته باشد مشتری دیگر آن محصول را خریداری نمی کند.

ب) مهارت مذاکره و فروش : 

مهارت در فروش  یک خلاقیت فردی است ، که فرد با کسب این مهارت راهکارهای بالا بردن فروش خود را پیدا می کند. ( باید توانایی ارتباط برقرار کردن و نحوه صحبت با مشتری را بداند)

ج) بازار هدف خود را شناسایی کنند :

هر کسب و کاری برای موفقیت باید بازار هدف خود را بشناسد و تلاش بازاریابی خود را بر آن کسب و کار متمرکز کند.

د) برای فروش و جذب افراد هدف جدید تعیین شود :

هدف ها بر اساس پور سانت ها درآمد شرکت تعیین شود، افراد در نظر داشته باشند که محصول را به چند نفر نشان دهند تا به هدف خود برسند. هدف گذاری باعث رشد کسب و کار می شود.

 

آموزش دوره مدیریت بازاریابی شبکه ای

 

اهمیت زمان در نتورک مارکتینگ :

 

زمان در نتورک مارکتینگ یک منبع بسیار ارزشمند حقیقی است و هرگز قابل برگشت نیست و تولید نمی شود. چون موفقیت در ثانیه ها قابل مشاهده می باشد. 
حداقل زمان لازم برای شروع تجارت بازاریابی شبکه ای  10 تا 15 ساعت فعالیت پاره وقت در هفته است . بازاریابی تجاری شبکه ای بر مبنای روابط دوستانه و زمان فراغت انسان هاست که دست یافتنی برای همگان است. اگر برنامه ریزی و مدیریت انجام نگیرد ، ممکن است زمان موفقیت به تاخیر بیفتد... 

 

رموز بازاریابی و ثروتمند شدن

 

سه رمز ثروتمند شدن در بازاریابی شبکه ای :

 

1- محصول انتخاب شده مورد نیاز جامعه باشد
2- تبلیغات زیادی انجام گیرد
3- هر فرد کارفرمای خود باشد

هدف مدیریت بازاریابی شبکه ای :

 

هدف از مدیریت بازاریابی شبکه ای رساندن محصول تولید شده در تولیدی ها و کارخانجات به دست مصرف کننده است.
مهمترین فایده بازاریابی شبکه ای وقت آزاد زمانی است که با استفاده از آن می توان منبع درآمد بالایی ایجاد کرد. 

نکته : اگر دانشپذیران مرکز آموزش مجازی پارس، دوره های مربوطه را بگذرانند ، سازمان فروش خود را ایجاد کرده اند. بازاریابی شبکه ای مانند دیگر کسب و کارها دستورالعمل خاص خودش را دارد و کسی که آموزش را فرا گیرد به موفقیت می رسد. 

شرکت ها برای فروش و توزیع محصول خود برای مشتریان از چه روشی استفاده می کنند: 

 

1-    محصول خود را در معرض دید قرار می دهند
2-  فروش مستقیم دارند
 3- بازاریابی تلفنی انجام می دهند
 4- تبلیغات اینترنتی انجام می دهند
 5- بازاریابی شبکه ای راه می اندازند

درباره دوره شبکه بازاریابی :

بازاریابی شبکه ای بعنوان یک شغل نیمه وقت و تحت شرایط خاصی تمام وقت است که می توان روی آن حساب باز کرد. دانشپذیران یا علاقمندان برای شرکت در این دوره آموزشی علاوه بر دریافت پکیچ می توانند در دوره های آنلاین مرکز آموزش مجازی پارس و دریافت مدرک معتبر نیز دریافت کنند، البته بعد از گذراندن دوره، رعایت دو نکته از هفت نکته برای بازاریابان شبکه ای نیز لازم است که در کار خود موفق شوند ،عبارتند از :

1-    هوشمندانه انتخاب کنند

در هنگام انتخاب شرکت مناسب برای همکاری ، اولین موضوع پایداری است ، دومین موضوع کیفیت خدمات و محصولاتی است که مشتریان به آن ها نیاز دارند. سومین مساله بازاریابی و میزان عدالت رعایت شده در آن می باشد. موضوع بعدی زمان بندی و نحوه مدیریت در شرکت می باشد. موضوع پنجم و نهایی پشتیبانی، آموزش و سیستم تجارت است.

2-    موضوعاتی که تدریس می شود را تمرین کنند

برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای باید به مربیان آموزش گوش داده و از آن ها کار یاد بگیرند. فعالیت هایی که مربی برای موفقیت انجام داده قابل تقلید هستند به شرطی که به آن گوش بدهند و سیستم آن ها را دنبال کنند.
نتورک مارکتینگ فرصت های زیادی برای رشد و کمال فردی ایجاد می کند. بسیاری از دوره های آموزشی و برنامه های انگیزشی که گذرانده می شود،  فرصتی خواهد بود تا شخصیت فرد را ارتقا دهد و آن شخص را به یک مدیر موفق و حرفه ای تبدیل کند.

  •  دوره آموزش مدیریت بازاریابی شبکه ای
  •  تاریخچه نتورک مارکتینگ
  • بازاریابی شبکه ای چیست ؟
  •  تعریف نتورک مارکتینگ (Network Marketing)
  • مزایای مدیریت بازاریابی شبکه ای 
  • معایب بازاریابی های شبکه ای
  • اصول موفقیت آمیز مدیریت بازاریابی شبکه ای
  • هدف مدیریت بازاریابی شبکه ای
  • روش های فروش محصول
  • درباره دوره شبکه بازاریابی

مدرک مدیریت بازاریابی شبکه ای

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس