آموزش MBA شهر و شهرسازی

آموزش MBA شهر و شهرسازی

دوره مدیریت شهری به عنوان یکی از گرایش های MBA  در جهت آموزش های مورد نیاز مدیران فعال در زمینه مدیریت شهری تنظیم گردیده.

در پی فن آوری اطلاعات، جهانی شدن و تکنوپل ها، شهرها همواره جلوه گاه قرنها تلاش و تکاپوی انسان در ابعاد ساخت و سازهای فیزیکی، فرهنگی، هنری، معماری، اقتصادی و نهادهای اجتماعی سنتی بوده و با یکپارچگی خود بر رفتارها و تفکرات مردم، اثر ماندگار و تحول پاینده داشته اند. در چنین فراگردی از نوآوری ها و تداوم سنت ها، مدیریت شهرها به ویژه کلان شهرها از پیچیدگی و اهمیت ویژه برخوردار است و بدون تجهیز به نگرشی نظام دار ( سیستماتیک) و پویا، اساسا مدیریت بر شهرها از حوزه مجموعه ای از اقدام های پراکنده، متنافر و جبرانی فراتر نخواهد رفت. نوین دانش مدیریت شهری همپای مدیریت کلان ملی کشوری وظایفی مهم تر و گسترده تر از عرصه خدمات سنتی شهری را در دستور کارخود دارد. حفظ محیط زیست، تقلیل نابرابری های منطقه ای و طبقاتی، تامین مسکن مناسب، ساماندهی اوقات فراغت، هویت بخشی و زیباسازی شهر و از همه مهمتر ساماندهی جامعه مشارکتی از جمله چالش های مدیریت شهری نوین هستند.

شهر سازی در مناطق مختلف

هدف از دوره

برگزاری تجهیز مدیران شهری به بینشی خلاق، جامع نگر وو چند تخصصی است تا در حل مسایل بومی (به ویژه معظلات شهری ) بکار گیرند.

مخاطبین دوره

مسئولان و مدیران امور شهری، اعضا، شوراهای شهر، کارشناسان و مهندسین مشاور شهرسازی، معماری و کارآفرینان مرتبط با مسایل شهری.

مهارت های دوره آموزشی

دانشنامه مدیریت شهری و روستایی

مدیریت حمل و نقل شهری

مقررات شهرسازی

محدوده های شهری

کاربرد جغرافیا در برنامه ریزی شهری و روستایی

مدیریت محیط زیست شهری

مدیریت ریسک

مدیریت تصمیم گیری

مدیریت استراتژیک

مدیریت سازمان

مدیریت منابع انسانی

مدیریت مالی

GIS

                                                                                              ثبت نام در دوره آموزش MBA شهر و شهرسازی

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس