آشنایی با دوره مدیریت بازرگانی

آشنایی با دوره مدیریت بازرگانی

درباره دوره:

هدف از این رشته آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمان های بازرگانی، افزایش و مهارت و توانایی در شناخت مسایل مدیریت ، جمع آوری و تجزیه و حل کردن اطلاعات، ارزیابی راه حل های مختلف در مورد هر مسئله، تصمیم گیری واجرای تصمیمات است.

از مهمترین بخش های مدیریت شرکت های تجاری است . برای اینکه یک تجارت پیروز بین مشتریان و شرکت باشد، شرکت باید یک مدیر بازرگان موفقی داشته باشد. فردی که مدیریت یک بنگاه اقتصادی را برعهده می گیرد در جذب مشتریان  و عرضه خدمات و رعایت اصول محصولات یک شرکت می کوشد  به طوری که یک مدیر بازرگان فردی است که نقش پررنگ در سود و زیان شرکت دارد.  این دوره از آموزش های عالی است که نیروی انسانی متخصص مورد نیاز سازمانها، اداره ها، موسسه ها و شرکتهای دولتی و خصوصی در زمینه بازرگانی با وظایف و هدف های گوناگون در سطح می باشد.


هدف از این رشته آشنایی با وظایف اساسی سازمان های بازرگانی افزایش مهارت و توانایی علاقمندان  در آشنایی با مسایل مبتنی به مدیریت ، افزایش توانایی و مهارت در جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مرتبط به هر یک از این مسایل، ارزیابی راه حل های مختلف در مورد هر مسئله، تصمیم گیری و اجرای تصمیمات می باشد. بازاریابی خود به شاخه های متعددی تقسیم می شود که مهم ترین آن ها بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی است. 
فارغ التحصیلان این رشته با آگاهی و شناختی از سازمان و تئوریهای مدیریت و سازماندهی و تکنیک های مختلف تصمیم گیری  و قدرت حل مشکلات را شناسایی کنند و علاوه بر کاربردهای این رشته آشنا می شوند. گرایش های این رشته عبارتنداز : بازاریابی، سیاستگذاری، تحول سازمانی، مالی و بیمه ، بازرگانی بین المللی و ....

بازار کار و آینده شغلی :
دانشجویان با گذراندن دوره و دریافت مدرک یا گواهینامه معتبراز آنها انتظار می رود در سطح مدیران اجرایی در سازمانهای بازرگانی صنعتی و دولتی به کار اشتغال ورزند و یا در سمت مشاور و مدیریت انجام وظیفه نمایند. همچنین در کارهای پژوهشی و تحقیقاتی که در موسسات بزرگ اهمیت دارند نیز مشغول به کار شوند.

ثبت نام دوره مدیریت بازرگانی

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس