دوره آموزش تبلیغات اینترنتی

دوره آموزش تبلیغات اینترنتی

 

تاریخچه تبلیغات مجازی :

با شروع فعالیت های تجاری در اینترنت،  تبلیغات در دنیای مجازی پا به عرصه ظهور گذاشت. اولین روش برای تبلیغ استفاده از پست الکترونیک بوده است. اما با اضافه شدن فناوری وب به اینترنت ، تبلیغات مجازی به شکل امروزی آغاز گردید. در سال 1994 اولین بنر تبلیغاتی به نمایش گذاشته شد، که امروزه از مشهورترین مدل تبلیغاتی در اینترنت است.

 

مدرک تبلیغات مجازی

تبلیغات اینترنتی در ایران:

 

مدیران شرکت ها در مورد موفقیت تبلیغات اینترنتی در ایران اظهار تردید کرده اند و بازخورد این صنعت تبلیغاتی را قابل مقایسه با آنچه دیگر کشورها دنیا وجود دارد نمی دانند. با وجود این که اینترنت و فرهنگ و نیازهای وابسته به آن در ایران دیرتر از سایر کشورها وارد شده ولی به دلیل جوان بودن جامعه ایرانی با قدم های بسیار سریع تری در حال پیشرفت است.

 

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ 

 

دیجیتال ماکتینگ digital marketing  با استفاده از رسانه های جدید در دنیای تجارت اطلاق می شود . این بازاریابی دیجیتالی وابستگی زیادی به اینترنت دارد و نام  دیجیتال مارکتینگ به خود گرفته است.

 به تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصولات انجام می گیرد دیجیتال مارکتینگ گفته می شود.

 
تبلیغات مجازی چیست ؟

 

شبکه های اجتماعی جای خود را به خوبی در زندگی مردم باز کرده است به طوری که افراد در اینترنت و فناوری نیز، وارد شده اند و سعی می‌کنند از آن‌ها استفاده کنند. اگر افراد در تاکسی، اتوبوس، مترو ، فروشگاه‌ها و تقریبا هر نقطه ای از شهر به اطراف خود نگاه کنند، افراد دیگری را می‌بینند که بدون توجه به اطراف غرق در تلفن همراه شان هستند و اگر کمی بیشتر دقت کنند اغلب آن‌ها در یکی از شبکه های اجتماعی مشغول مشاهده ، مطالعه یا ارسال مطالب می باشند.

این یک فرصت بزرگ برای ایجاد تغییرات بزرگ در دنیای بازاریابی می باشد و تلفن همراه محور این تحول خواهد بود،ولی به وضوح می توان مشاهده کرد که شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی اولین و پربازدیدترین محل توجه افراد در زندگی روزمره می باشند. در این فضای رقابتی در صورتی که خیلی صبر پیشه کنند زمان گران بهایی را به سرعت از دست خواهند داد.

ولی شاید بتوانند انسان موفقی در کسب و کار خود باشند و از خود بپرسند چرا باید سراغ این رسانه ‌ها برویم.

 
هدف از تبلیغات مجازی ایجاد یک کسب و کار مناسب در فضای مجازی از دنیای اینترنت می باشد.

 

تبلیغات و اثر آن در بازار کار


تبلیغ چیست؟

 

تبلیغ تلاشی است ،حساب شده که به منظور شکل دادن ، درک  رفتار مخاطبان با نیت مورد نظر، تبلیغ صورت می گیرد و یا به بیانی دیگر انتقال فکر جهت تاثیر گذاری بر افکار و اعمال دیگران و رسیدن به مقاصد خاص با استفاده از ابزار و شیوه های گوناگون در زمان و مکانی محدود چرا که گاه تبلیغ در کوتاه ترین مدت و گاه در زمانی طولانی می تواند اثر مطلوب به جا گذارد.

 

تاثیر تبلیغات مجازی در کسب و کار:

 

در مقایسه با تبلیغات سنتی، تبلیغ در اینترنت از مزیت های قابل ملاحظه ای برخوردار است. از آن جمله می توان به ایجاد ارتباط دو طرفه با مخاطب، ایجاد یک پیوند مستقیم به لیست محصولات، توانایی هدفگیری مشتریان، طراحی پیام آگهی و قابلیت فروش اشاره کرد.

بعلاوه هزینه تبلیغات مجازی به مراتب دیگر از رسانه ها کمتر می باشد.

با توجه به هدف تبلیغات، نوع محصول، ویژگی های مخاطبان، باید شکل متناسب تبلیغات اینترنتی انتخاب شود.

 

آموزش تبلیغات مجازی

 

مزیت های تبلیغات اینترنتی :

 

1-    هزینه کم تبلیغ در اینترنت نسبت به سایر رسانه ها راحت تر و سریع تر

2-    متمرکز و هدفمند

3-    وابسته نبودن به مکان و زمان

4-    قابلیت هدف گیری دقیق مخاطبین اصلی

5-    محدوده دسترسی جهانی و شبانه روزی

تبلیغات اینترنتی راه بسیار خوبی برای باخبر کردن همه از تولیدات یا محصولات به صورت کارآمد و کم هزینه می باشد.

 

معایب تبلیغات اینترنتی :

 

1-گرانی :

برای اتصال به اینترنت نیازمند وسایل فناوری است که کم و بیش گران قیمت هستند.

2- نا امنی اطلاعاتی:

سایت‌های اینترنتی به میزان سایر رسانه‌ها از امنیت کافی برخوردار نیست چرا که همواره تحت نفوذ *Hackerها قرار می گیرند، که گاه باعث دزدیده شدن اطلاعات شخصی مخاطبان و اخلال در کار دستگاه‌های سرویس دهنده است.

آموزش نکته های تبلیغات اینترنتی :

شبکه های اجتماعی و  سرگرمی آنلاین برای همه افراد در سراسر دنیا وجود دارد. بنابراین تبلیغ کنندگان کالا و خدمات، استراتژی های تبلیغاتی خود را به سمت شبکه های اجتماعی هدایت می کنند، در جایی که مشتریان بخش عمده ای از وقت خود را در آن می گذرانند.

نقاط قوت تبلیغ این است که تبلیغ کنندگان می توانند مستقیما ، مشتریان خود را هدف قرار دهند و همین مسئله ، زیربنای بسیاری از محصولات تبلیغات در دنیای مجازی را تشکیل می دهد. تبلیغ کنندگان بر اساس معیارهای مختلف از اطلاعات آماری مثل سن، جنسیت، درآمد، سطح تحصیلات و وضعیت تاهل تا رفتارهای اجتماعی و الویت های جست و جو می توانند مشتریان را هدف بگیرند.

گوگل ادوردز(Google AdWords)  و بینگ ادز (Bing Ads) شرایطی را برای تبلیغ‌کنندگان فراهم می‌کنند که از بین تبلیغات متنی یا تبلیغات تصویری مثل انواع تبلیغات بنرها، انتخاب کنند. تبلیغات متنی معمولا با عنوان PPC *یا تبلیغات به ازای کلیک و تبلیغات تصویری و مدل‌های تبلیغاتی مشابه با عنوان تبلیغات نمایشی شناخته می‌شوند. امروزه انواع مختلف و متعددی از تبلیغات وجود دارد که صاحبان کسب‌و‌کارها با توجه به نیازهای خود می‌توانند هر تبلیغی را که با کمپین تبلیغاتی آنها بیشتر تطابق دارد، انتخاب کنند.

 

مدل های کسب و کار (مقاله موجود است) تبلیغات مجازی :

 

مدل کسب و کار ، یک ایده تجاری و برنامه استراتژیک در مورد نحوه به دست آوردن پول برای کسب و کار اشاره دارد. اگر کسب و کار به درستی انتخاب شود موجب موفقیت آن کار شده است.

نمونه هایی از مدل کسب و کار که در تبیلغات نیز تاثیر دارند در زیر شرح داده شده است.

 

فروش مستقیم :

 

 در این مدل، کسب و کار اینترنتی مستقیماً به کاربران خود کالا یا خدمات می فروشند.

 

واسطه گری :

 

در مدل واسطه گری، کسب و کار شما بین فروشنده یا عرضه کننده کالا و خدمات و مشتریان، واسطه شده و بدون آنکه خود، صاحب کالا یا خدمتی باشد امکان خرید و فروش را در سامانه خود ایجاد می نماید.

 

اهمیت فضا مجازی در تبلیغات :

 

تغییر و تبدیل در ساختار نظام اجتماعی باعث دگرگونی و تغییر در بسیاری از ارتباطات شده ، به گونه ای که همزمان با کار آمدن فناوری های نوین، در زمینه اطلاع رسانی به وجود آمده است.  تبیلغات در فضای مجازی به دلیل تنوع و تکثیر مورد توجه بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ در دنیا قرار گرفته است.

اگر صاحبان کسب وکار با آگاهی به دنیای مجازی وارد شوند، می تواند شیوه های زیادی برای تبلیغات کالا یا محصول خود بیابند. اما این نکته فراموش نشود که گستردگی و تنوع این شیوه از تبلیغات، برگ برنده ---از آن کسانی می شود ،که تبلیغات خود را با خلاقیت و نوآوری در این فضا منتشر کرده اند.

 

اهداف مختلف تبلیغاتی :

 

تصمیمات تبلیغاتی بر مبنای بازار هدف و موضوع بازار و معاشرت بازاریابی صورت می گیرد.

 

دسته بندی تبلیغات :

 

-    تبلیغات آگاه کننده و اطلاع دهنده :

اطلاع رسانی راجب به محصول جدید پیشنهاد جدیدی از محصول، مطلع کردن بازار راجع به تغییر در قیمت و چگونگی کاربرد محصول ، کاهش نگرانی و ترس مصرف کنندگان از جمله اطلاعاتی است که معمولا  در این گونه تبلیغات اشاره شده است. وقتی که کالای جدیدی به بازار معرفی می شود و هدف ایجاد یک تقاضای اولیه باشد، مورد استفاده قرار می گیرد.

-    تبلیغات ترغیب کننده :

تشویق مشتریان از ویژگی های محصول تحریک مشتریان به امروز خرید کردن به جای فردا خرید کردن، از جمله اقداماتی است که در این گونه از تبلیغات صورت می گیرد.

-    تبلیغات یادآوری کننده :

تبلیغات یادآوری کننده زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که محصولی به عنوان یک رده سنی استفاده می شود. هدف این است که مصرف کننده راجب به آن محصول به طور دایم فکر کند و آن را مورد استفاده قرار دهد.

 

تبلیغات در فضای مجازی

 

درباره دوره آموزش تبلیغات مجازی

 

دانشپذیران با دریافت پکیچ آموزشی دوره مدیریت تبلیغات مجازی  می توانند از گرفتاری های مالی توسعه کسب و کار در هر لحظه نجات یابند و فرصت طلایی را به دست بگیرند. داشتن مدرک دوره آموزشی تبلیغات مجازی از مرکز آموزش مجازی پارس به شما اعتبار می بخشد که خریداران به شما اعتماد کرده و تبلیغات را جدی بگیرند و محصولات شما را خریداری کنند.

 

خرید دوره تبلیغات مجازی

برچسب ها : انتشار دهنده: بهارلو|

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس