رشد کشور در گرو رشد افراد متوسط است

نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه توسعه پایدار کشور با تعداد محدود کارآفرین محقق نمی شود، گفت: اگر می خواهیم کشور رشد کند، باید بستر رشد افراد متوسط را هم فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، مصطفی رناسی امروز- سه شنبه- در اولین جلاس ملی چهره های ماندگار مدیریت و کارآفرینی کشور که در دانشگاه اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه کارآفرینی با ایجاد اشتغال متفاوت است، اظهار کرد: ویژگی اصلی کارآفرینی نوآوری است و ثمره نوآوری ایجاد اشتغال است.

وی با تاکید بر اینکه کارآفرینی، نوآوری و بهره گیری از فرصت ها با وجود همه مشکلات است، اضافه کرد: در حال حاضر باید از نیروهای جوان و خلاق در عرصه های مدیریتی استفاده کرد.

نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه توسعه پایدار کشور با تعداد محدود کارآفرین محقق نمی شود، تصریح کرد: کارآفرینی در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر ریسک پذیری بالایی دارد و اگر می خواهیم کشور رشد کند باید بستر رشد افراد متوسط را نیز فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه برخی جوانان را بی مهارت تلقی می کنند، گفت: دهه شصتی ها می توانند جهت دهنده و موتور محرک مدیریت کشور باشند.

رناسی با اشاره به شاخصه ها توسعه پایدار، افزود: مشارکت، حاکمیت قانونی، پاسخگویی، همگرایی، ایجاد حقوق مساوی، اثربخشی و کارایی و مسئولیت پذیری شاخص توسعه پایدار است.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس