آموزش ماساژ چینی

آموزش ماساژ چینی

ماساژ باعث افزایش اندروفین ها و افزایش هورمون سروتوئین و افزایش آزاد شدن کورتیزول میگردد به همین دلیل اغلب به عنوان یک درمان تکمیلی برای افرادی که سیستم ایمنی آنها بر اثر استرس تضعیف شده توصیه می شود.

ماساژ سنتی چینی که خود شخص انجام می‌دهد در جلوگیری و درمان بعضی از بیماری‌ها و اختلالات اعضای مختلف بدن بسیار موثر و نتیجه ‌بخش است، و تمرینات باید روزانه و طبق قواعد اختصاصی ماساژ  سنتی چینی انجام شود و مداومت آن از شرایط لازم و ضروری این روش موثر درمانی و پیشگیری است.

یکی از ویژگی های ماساژ چینی طراوت بخشی بسیار آن است، زیرا تنها برای استراحت یا آرامش انجام نمی شود بلکه برای ایجاد یک اثر شفابخش مورد استفاده قرار می گیرد. ماساژورهای ماهر باید به مهارت بالایی در استفاده از دست به صورت مداوم، قوی، ریتمیک و نرم برسند تا بتوانند به بهترین شکل از فشار عمیق و نافذ بهرمند شوند. به عنوان مثال، درمانگران ماساژ ممکن است یک تکنیک را به تعداد صدها بار انجام بدهند. مدتهاست که ماساژورهای غربی این روش را به عنوان یک درمان کامل استفاده می کنند.

مردی که در حال ماساژ چینی است

طب سنتی چین تغییرات پاتولژی بدن انسان به از کار افتادگی کارکرد را خلاصه می کند. ماساژ و مالش با کاربرد مهارت و تکنیک کارکرد از کار افتاده شده و را مجددا به تعادل جدید برمی گرداند و بدین ترتیب به هدف درمان بیماری و حفظ  و سالم سازی می رسد. مهارت و تکنیک ماساژ و مالش میتواند مستقیما در رفتگی عضلات و استخوان را اصلاح کند. از این جهت ، چه بیماری های ناشی از ضرر رسانی باد ، سرما ، گرما و رطوبت و چه ناخوشی یا بهم خوردگی مزاج و زخم در اثر زمین خوردن و کوفتگی ورگ برگ شدگی می توان با ماساژ و مالش درمان کرد.

ماساژوری ماهر است که علاوه بر داشتن مدرک کافی در تمام شیوه ها و شکل های مختلف در ماساژ هم مهارت داشته باشد.

                                                                               ثبت نام در دوره آموزش ماساژ چینی

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس