مقاله چه کنیم که نقاش چیره دستی شویم

با توجه به رشد روزافزون علم و آموزشهای کوتاه مدت، مرکز توسعه آموزشهای مجازی پارس با هدف بالا بردن سطح علمی و کمک به تحقق این امر مقاله چه کنیم که نقاش چیره دستی شویم را طراحی و در دسترس علاقمندان قرار داده است .

چه کنیم که نقاش چیره دستی شویم

اینها همه سؤالاتی است که همه ما از خود داریم. زمانی که منظره ای زیبا یا یک شعر و اثر هنری زیبا را نگاه می کنیم به وجد می آییم و آن را تحسین می کنیم.
اینها همه سؤالاتی است که همه ما از خود داریم. زمانی که منظره ای زیبا یا یک شعر و اثر هنری زیبا را نگاه می کنیم به وجد می آییم و آن را تحسین می کنیم. تمامی آنچه در پیرامون ما وجود دارد زیباست و زیبایی آن به نگرش ما بستگی دارد این قدرت درماست که آسمان و زمین و هر آنچه در آن است را درک کنیم و بستاییم بنابراین قدرت ایجاد شکوه و زندگی، قدرت داشتن نگرش مثبت و افکار مطلوب و قدرت ایجاد امید هم از آن ماست، آن را بکار گیریم. همین حالا می توانیم استوارترین گام ها را به سوی آنچه که در رویاهایمان داریم، برداریم. گر چه ممکن است تلاشمان کوچک باشد اما مجموع تلاشهای ناچیز موفقیت های بزرگی را به همراه دارند تلاش یعنی عقب نشینی از راکد ماندن و مبارزه با ناامیدی پس زمان در دست ماست، از هم اکنون آغاز کنیم، تلاش کنیم و هر لحظه را مورد استفاده قرار دهیم تا یاد بگیریم و رشد کنیم و لبریز شویم .
چه کنیم که نقاش چیره دستی شویم
برای همه خواستن ها، نیازها و باید ها به عنصری پویا نیاز داریم به عنصری که در درون خود دانش، مهارت، قدرت تصمیم گیری، اراده، امید و بالاخره موفقیت را دارد، همان که سخت ترین مسائل را حل کرده همان که بارها ناآگاهانه مورد آزمایش قرارش دادیم و نمود آن را در پیشرفت هایمان دیده ایم. درست است اعتماد به نفس را می گویم چرا تصور میکنی زمان از دست رفته است. تمامی کسانیکه در کنکور موفق شده اند نابغه نبوده اند مسلماً آنها پشتکار بیشتری داشته اند. اضطراب کنکور را همه دارند، افراد موفق توانسته اند بر اضطرابشان چیره شوند. از بین بردن اضطراب نه تنها غیرممکن بلکه نامطلوب نیز می باشد زیراداشتن اندکی اضطراب محرکی است برای دستیابی به آنچه که آرزومند آنیم .
چه کنیم که امیدوار باشیم چه کنیم تا با بی حوصلگی بجنگیم و بالاخره چه کنیم تا دانش آموز موفقی شویم و اعتماد به نفس بالایی داشته باشیم و بتوانیم احساس شیرین رضایت مندی از خودمان را تجربه کنیم.
اینها همه سؤالاتی است که همه ما از خود داریم. زمانی که منظره ای زیبا یا یک شعر و اثر هنری زیبا را نگاه می کنیم به وجد می آییم و آن را تحسین می کنیم. تمامی آنچه در پیرامون ما وجود دارد زیباست و زیبایی آن به نگرش ما بستگی دارد این قدرت درماست که آسمان و زمین و هر آنچه در آن است را درک کنیم و بستاییم بنابراین قدرت ایجاد شکوه و زندگی، قدرت داشتن نگرش مثبت و افکار مطلوب و قدرت ایجاد امید هم از آن ماست، آن را بکار گیریم. همین حالا می توانیم استوارترین گام ها را به سوی آنچه که در رویاهایمان داریم، برداریم. گر چه ممکن است تلاشمان کوچک باشد اما مجموع تلاشهای ناچیز موفقیت های بزرگی را به همراه دارند تلاش یعنی عقب نشینی از راکد ماندن و مبارزه با ناامیدی پس زمان در دست ماست، از هم اکنون آغاز کنیم، تلاش کنیم و هر لحظه را مورد استفاده قرار دهیم تا یاد بگیریم و رشد کنیم و لبریز شویم.
برای همه خواستن ها، نیازها و باید ها به عنصری پویا نیاز داریم به عنصری که در درون خود دانش، مهارت، قدرت تصمیم گیری، اراده، امید و بالاخره موفقیت را دارد، همان که سخت ترین مسائل را حل کرده همان که بارها ناآگاهانه مورد آزمایش قرارش دادیم و نمود آن را در پیشرفت هایمان دیده ایم. درست است اعتماد به نفس را می گویم چرا تصور میکنی زمان از دست رفته است. تمامی کسانیکه در کنکور موفق شده اند نابغه نبوده اند مسلماً آنها پشتکار بیشتری داشته اند. اضطراب کنکور را همه دارند، افراد موفق توانسته اند بر اضطرابشان چیره شوند. از بین بردن اضطراب نه تنها غیرممکن بلکه نامطلوب نیز می باشد زیراداشتن اندکی اضطراب محرکی است برای دستیابی به آنچه که آرزومند آنیم

مقاله چه کنیم که نقاش چیره دستی شویم

موفقیت دور از دسترس نخواهد بود اگر بتوانیم :
۱) براضطراب غلبه کنیم: تغییر نگرش نسبت به زندگی مؤثرترین و مطمئن ترین راه برای کاهش استرس است. استرس ناشی از طرز تلقی و برداشت ما از جهان است حوادث به تنهایی باعث استرس نمی شوند بلکه طرز برخورد و نوع نگاه ما به حوادث است که بیش تر باعث فشار و اضطراب می شود.
۲) عزت نفس خود را اصلاح کنیم. عزت نفس ارزشیابی شما از خودتان است. غالباً افراد خود را سرزنش کرد و موفقیت های گذشته خود را فراموش می کنند و توجه خود را به شکست های هر چند جزیی معطوف می کنند برای غلبه بر دسترس، عزت نفس نقش بسیاری دارد .
برای بالا بردن عزت نفس به خودتان رجوع کنید و توجه داشته باشید که نحوه تفکر شما چگونه است؟ آیا تفکر شما مثبت است یا منفی؟ یادمان باشد افکار ما تحت کنترل ماست ما می توانیم زمینه را برای افکار مثبت یا منفی فراهم کنیم
بر موفقیتتان تأکید کنید. همه ما در زندگی موفقیت هایی را داشته ایم بنابراین هنگامی که احساس می کنید عزت نفس شما کم شده است سعی کنید خود را ار نظر ذهنی در یک وضعیت موفق قرار دهید و موفقیت های گذشته خود را به یاد آورید موفقیت هایی که حاصل کوشش شما بوده و شانس در آن جایگاهی نداشته است.
۳) از منابع استرس زا دور شوید. خود را در شرایط و موقعیت اضطراب آور قرار ندهید داوطلبی که از هم اکنون تصمیم به خواندن گرفته است نباید خودش را با دانش آموزی که از ابتدا خوانده است مقایسه کند بلکه باید بداند با تلاش و پشتکار بیشتر می توان زمان از دست رفته را جبران نمود.
۴) به طور مرتب ورزش کنید. در تحقیقات مختلف آمده است که ورزش باعث کاهش اضطراب، بالا رفتن عزت نفس و کاهش پرخاشگری می شود حتی ورزش می تواند باعث خوابی راحت شود.
۵) مشکلات و مسائل خود را درون خود نگه ندارید. یک دوست، یک مشاور پیدا کنید که بتوانید به راحتی با او به صحبت بنشینید و احساس و تنشهای درونی خود را به یک فرد دلسوز بگویید تا با شما همدلی کنید .
۶) یاد بگیرید با شرایط و موقعیت های غیر قابل کنترل خودتان را سازگاری دهید. در فرآیند زندگی موقعیت هایی وجود دارد که در کنترل ما نیستند بنابراین با انطباق و سازگاری می توان احساس کنترل را در خود به وجود آورد.
۷) یاد بگیرید که برنامه ریزی داشته باشید. عدم برنامه ریزی آشفتگی و بی نظمی در کارها، موجب عدم یادگیری مطلوب، استرس و فشارهای جسمانی و سردرگمی می شود اگر به جای ترس از کمبود وقت با برنامه ریزی دقیق از فرصت ها استفاده کنیم احساس کنترل زمان را به دست آورده ایم و برنامه ی منسجم تونلی در دل صخره هاست که ما را به انتهای مسیر می رساند.
چه کنیم که نقاش چیره دستی شویم
منبع: ویکی پدیا

ثبت نام دوره آموزشی نقاشی

برچسب ها : انتشار دهنده: احمدی

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس