مقاله سیستم عامل Windows 7

مقاله ای که در زیر مطالعه می نمایید با عنوان سیستم عامل Windows 7 ، از مرکز آموزش مجازی پارس گرد آوری و ارائه شده است.

مرکز آموزش مجازی پارس پیشنهادِ تکمیل دیدگاههای موجود بر اساس سیستم عامل Windows 7 را می نماید.

ویندوز ۷ به انگلیسی سیستم‌عامل Windows 7  از مجموعهٔ مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.

از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۷ نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد.

مقاله سیستم عامل Windows 7

در دوره متوسط این آموزش با اصول و تنظیمات جستجو آشنا شده و مبانی کار با ویژگی Aero ویندوز را فراخواهید گرفت. علاوه بر این، کار با ابزارهای سیستمی، تغییر Resolution، کنترل عملکرد ماوس و صفحه کلید از دیگر مباحث این دوره آموزشی است. همچنین روش ‌های اتصال به اینترنت و مرور صفحات اینترنتی را نیز در این دوره فرا خواهید گرفت. در دوره پیشرفته نیز با روش‌ های نصب، حذف و اجرای خودکار برنامه‌‌ ها آشنا شده و اصول کار با انواع Gadget ‌‌ها را خواهید آموخت. کار با تصاویر، روش ‌های رایت اطلاعات، بهبود عملکرد کامپیوتر، زمان بندی اجرای خودکار، مرتب سازی اطلاعات نیز فقط بخش کوچکی از مطالبی است که در این دوره خواهید آموخت.

دانش پذیر گرامی محتوای این دوره آموزشی با همکاری شرکت فنی مهندسی پرند تهیه و تدوین گردیده که با کیفیت بالا و در پکیج شرکت پرند عرضه می گردد.

ثبت نام دوره آموزشی سیستم عامل Windows 7

برچسب ها : انتشار دهنده: صادقیان|

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس