مقاله یادگیری ICDL به سادگی آب خوردن

با اپلیکیشن کاملا رایگان آموزش ICDL به آسانی ، همه جا و همه وقت ،مثل آب خوردن هفت مهارت رایانه ای (ICDL)را بیاموزید و مدرک معتبر بگیرید . آموزش مجازی پارس برگزارکننده دوره های آموزش مجازی کوتاه مدت با ارائه مدارک معتبر ملی و بین المللی اقدام به تولید و انتشار اپلیکیشن های رایگان اندرویدی در رشته های مختلف آموزشی نموده است .
اپلیکیشن مهارت های هفتگانه رایانه ای ( ICDL) با هدف ترویج و پرورش سواد کامپیوتری برای همه، افزایش فناوری اطلاعات و سطح صلاحیت فنی استفاده از کامپیوترهای شخصی و کاربردهای عمومی آن برای همه شهروندان ، تضمین این امر که کاربران در استفاده از کامپیوترهای شخصی مهارت کافی دارند و افزایش کارایی تمام کاربرانی که در کارشان نیاز به استفاده از کامپیوتر دارند طراحی و عرضه شده است . این اپلیکیشن با دسته بندی هفت مهارت اصلی رایانه ای اقدام به آموزش پایه ای و قدم به قدم ICDL نموده است .
ویژگی ها و سرفصل های ارائه شده در اپلیکیشن
آموزش هفت مهارت اصلی یارانه ای شامل:
مبانی IT
Microsoft Word
PowerPoint
Excel
Access
Internet
Windows
مدرک ICDL بگیرید

مقاله یادگیری ICDL به سادگی آب خوردن

شما کاربر گرامی می توانید پس از دانلود اپلیکیشن به صورت رایگان ، مباحث و سرفصل های مرتبط در آن را مطالعه نمائید و از آنچه آموخته اید یک مقاله در سامانه آموزشی پارس آپلود نمائید و مدرک معتبر ICDL بگیرید.
مدرک بین المللی ICDL
ضمنا شما پس از ارسال مقاله می توانید مدرک بین المللی ICDL را که از آکادمی های بین المللی کشورهای آلمان ، انگلستان ، انگلیس و کانادا و .. صادر می گردد و دارای استعلام آنلاین از سایت مرجع آکادمی می باشد، دریافت نمائید.

ثبت نام دوره آموزشی Icdl

برچسب ها : انتشار دهنده: صادقیان|

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس