مقاله چگونه یک گرافیست شویم؟

با توجه به رشد روزافزون علم و آموزشهای کوتاه مدت، مرکز توسعه آموزشهای مجازی پارس با هدف بالا بردن سطح علمی و کمک به تحقق این امر مقاله چگونه یک گرافیست شویم؟ را طراحی و در دسترس علاقمندان قرار داده است .

چگونه یک گرافیست شویم؟
طراحی گرافیک امروزه تبدیل به یک هنر عمومی شده است. علاقه مندان به این رشته هر روز زیادتر می شوند. اما چگونگی طراحی هم بسیار مهم است.
بهتر است قبل از شروع طراحی گرافیکی یک نرم افزار انتخاب کنید و با ابزارهای آن آشنا شوید که معمولا گرافیست ها با فتوشاپ کار میکنند قبل از طراحی باید عنوان تصویری را که میخواهید طراحی کنید را روی کاغذ رسم کنید. فرض کنید که میخواهید یک لوگوی خاص را برای یک شرکت طراحی کنید. ابتدا باید باید با نام شرکت اشکال مختلفی را بسازید معمولا می توان نام های فارسی با حروف انگلیسی تایپ کرد باید به شکل ها و نحوه قرار گیری آن ها توجه کنید. مهم ترین نکته در طراحی خلاقیت و ترکیب رنگ ها با هم است باید در نحوه ترکیب رنگ ها حرفه ای عمل کنید. برای مثال می توان دو رنگ مشکی و قرمز را با هم به خوبی ترکیب کرد. سعی کنید همیشه طرح هایتان را خودتان خلق کنید و از طرح های دیگران ایده نگیرید.

مقاله چگونه یک گرافیست شویم؟
 

علاوه بر همه این ها بودجه ای که مشتری برای شما در نظر گرفته است نقش مهمی در طراحی شما دارد. سعی کنید که طرح هایتان را درجه بندی کنید و بر اساس درجه ای که مشتری می خواهد طراحی کنید. سعی کنید که آرشیو بزرگی از فونت های فارسی و انگلیسی داشته باشید هرکدام از فونت هایی که فکر میکنید بدرد نخور هستند یک روز در یک طرح به درد شما خواهند خورد. از طرح های خود یک آلبوم بسازید و سعی کنید قبل از گرفتن سفارش آن ها را به مشتری نشان دهید تا رضایت او را جلب کنید. در آخر تنها توصیه ای که به شما میکنم این است که سعی بکنید خلاقیت داشته باشید. داشتن خلاقیت اصلی ترین نکته در طراحی و گرافیک است.
چگونه یک گرافیست شویم؟
منبع : بیتوته

ثبت نام دوره آموزشی گرافیک مقدماتی

برچسب ها : انتشار دهنده: احمدی

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس