مقاله مبانی کامپیوتر و اینترنت

مقاله ای که در زیر مطالعه می نمایید با عنوان مبانی کامپیوتر و اینترنت ، از مرکز آموزش مجازی پارس گرد آوری و ارائه شده است.

مرکز آموزش مجازی پارس پیشنهادِ تکمیل دیدگاههای موجود بر اساس مبانی کامپیوتر و اینترنت را می نماید.

با گسترش استفاده از سیستم‌های کامپیوتری در اکثر جنبه‌های زندگی امروزی، آشنایی با کامپیوتر، یکی از معیارهای مهم در سنجش توانایی افراد به شمار می‌رود. کامپیوتر نیز همانند تمامی علوم دیگر، مفاهیم خاص خود را داشته و تا زمانیکه شما با اصول ابتدایی آن آشنا نشوید، نمی‌توانید استفاده صحیحی از کامپیوتر داشته باشید.
مرکز آموزش مجازی پارس در راستای آشنایی کاربران با مفاهیم پایه کامپیوتر، اقدام به تهیه این دوره آموزشی نموده که در طول آن شما اطلاعات جامعی درباره تاریخچه پیدایش کامپیوتر، مفاهیم پایه سخت‌افزار، مبانی شبکه، اصول جستجو در اینترنت، ارسال و دریافت Email، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی و ... کسب خواهید نمود.
پس از یادگیری مبانی کامپیوتر و اینترنت، گام بعدی، آشنایی با نحوه کار سیستم‌عامل ویندوز می‌باشد. به همین منظور، در این دوره آموزشی، شما با مقدمات استفاده از سیستم‌عامل محبوب Windows 7 نیز آشنا خواهید شد. در این محصول، نسخه نهایی Windows 7 SP1 به همراه شبیه‌ساز نصب ویندوز به زبان فارسی قرار داشته تا شما بتوانید با استفاده از آموزش‌های داده شده، اقدام به نصب و فعال‌سازی دائمی ویندوز نمایید. مجموعه نرم‌افزارهای اداری مایکروسافت آفیس و پر استفاده‌ترین مرورگرهای اینترنتی نیز در داخل این مجموعه قرار دارند.

مقاله  مبانی کامپیوتر و اینترنت

در این دوره آموزشی شما با مفاهیمی نظیر سخت افزار، شبکه و انواع توپولوژی ها آشنا شده و پس از آن مبانی کار با اینترنت و استفاده از مرورگر IE را فراخواهید گرفت. اصول جستجو در اینترنت، کار با Google و همچنین ارسال و دریافت Email توسط Gmail و نرم افزارهای مدیریت Email نظیر Outlook از دیگر مطالب این دوره آموزشی است. پس از آن نیز با روش های خرید اینترنتی، بانکداری الکترونیک و ایجاد و مدیریت وبلاگ آشنا خواهید شد.

دانش پذیر گرامی محتوای این دوره آموزشی مبانی کامپیوتر واینترنت با همکاری شرکت فنی مهندسی پرند تهیه و تدوین گردیده که با کیفیت بالا و در پکیج شرکت پرند عرضه می گردد.

ثبت نام دوره آموزشی مبانی کامپیوتر

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس