E-learning یا آموزش الکترونیکی چیست؟

E-learning یا آموزش الکترونیکی را ‌می‌توان یکی از شیوه‌های نوین آموزش دانست که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. درواقع ‌می‌توان گفت که این روش از آموزش در سال‌های گذشته حتی از سوی دانشگاه‌ها، مدارس و سایر مراکز آموزش رسمی‌کشور نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

همین امر نشان دهنده کیفیت بالای خدماتی است که در زمینه آموزش به شمار ‌می‌رود. به باور دکتر ماکان آریا پارسا، میزان کلاس‌ها و دوره‌های آموزش مجازی و اینترنتی بسیار کمتر از نیاز مردم ‌می‌باشد و همین مسئله باعث شده است که پتانسیل بسیار گسترده ای برای ورود به این بازار وجود داشته باشد.

ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که در زمینه E-learning و ورود به بازار این حوزه قطعا ‌می‌تواند برای افراد علاقمند مناسب واقع شود.

 

E-learning یا آموزش الکترونیکی چیست؟

با توجه به این که امروزه آموزش مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است، در ادامه این مقاله با شما همراه هستیم تا اطلاعات بیشتری را در این خصوص با شما به اشتراک بگذاریم.

 

E-learning چیست؟

استفاده از بسترهای IT برای آموزش را E-learning ‌می‌گویند. در واقع این شیوه از آموزش دیگر محدود به مکان و زیبا نبوده و امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در نظر داشته باشید که محدودیت استاد نیز در این روش وجود نداشته و برای مثال استاد از شهر یا کشور دیگر ‌می‌تواند آموزش‌های تخصصی را در حوزه ای خاص به شما ارائه کند.

نباید از یاد برد که در مسیر E-learning از نرم افزارها و اینترنت به صورت تلفیقی استفاده ‌می‌شود و شما ‌می‌توانید انتظار داشته باشید که بازاریابی در راه آموزش الکترونیکی نیز بر پایه این بستر انجام ‌می‌شود.

E-learning در حوزه‌های مختلف قابلیت پیاده سازی را دارد. در دنیای امروز و کلاس‌های مجازی که برگزار ‌می‌شود، بیشتر به علوم مربوط به کامپیوتر، برنامه نویسی و یادگیری زبان تمرکز وجود دارد.

این در حالی است که شما ‌می‌توانید کلاس‌های مجازی خود در حوزه آموزش الکترونیکی را در زمینه‌های رشد فردی، آموزش و آگاهی‌های جمعی، آموزش‌های حقوقی و حتی آموزش‌های مربوط به حوزه‌های علوم مختلف راه‌اندازی کنید. دکتر آریا پارسا تاکید ویژه ای در این خصوص دارند که حتما ‌می‌تواند برای شما مفید واقع شود.

 

E-learning یا آموزش الکترونیکی از دیدگاه دکتر ماکان آریا پارسا

 

به چه مواردی باید برای ورود به بازار کسب و کار آموزش مجازی توجه داشته باشیم؟

زمانی که صحبت از آموزش مجازی و الکترونیکی (E-learning) ‌می‌شود، شما باید دانش بسیار گسترده ای را در این خصوص داشته باشید. در واقع بدون یادگیری مباحثی که باعث استاندارد سازی محتوای شما ‌می‌شود، شما نخواهید توانست در این حوزه قدم بردارید.

برای مثال به چه محتوایی، محتوای آموزشی استاندارد گفته ‌می‌شود؟ برای بازاریابی و جذب مخاطب بیشتر باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟ تما‌می‌این مسائل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار ‌می‌باشد و در این حوزه نیاز به یادگیری پیش از شروع کسب و کارهای مربوط به E-learning وجود دارد دکتر آریا پارسا ‌می‌تواند در این زمینه با شما همکاری‌های بسیار گسترده ای داشته باشد.

ایجاد بستر یا استفاده از بسترهای آماده ای که برای E-learning وجود دارد در کنار امکانات مربوط به تعامل با افراد مختلف دارای اهمیت بسیار زیادی ‌می‌باشد که نباید از یاد برد. پس در صورتی که دوست دارید در این زمینه فعالیت داشته باشید، در ادامه ما را همراهی کنید تا شما را با دوره‌های دکتر ماکان آریا پارسا که در این حوزه انجام ‌می‌شود بیشتر آشنا کنیم.

 

دکتر ماکان آریا پارسا در این حوزه چه کمکی ‌می‌تواند به ما کند؟

به باور بسیاری از کسانی که در دوره‌های آموزشی دکتر ماکان آریا پارسا شرکت کرده‌اند، ایشان یکی از افراد موفق در حوزه E-learning شناخته ‌می‌شوند. از این روی شما هم در صورتی که علاقمند به ورود این حوزه هستید، حتما باید در دوره‌های ایشان شرکت کنید.

فعالیت در کشور ایران و آشنایی با بستر سازی‌های انجام شده در حوزه E-learning باعث ‌می‌شود که راهنمایی‌های وی در این زمینه بسیار کامل و جامع باشد. این اطلاعات در زمینه‌های دیگر مانند هدف گذاری، افزایش اعتماد به نفس و همچنین استاندارد سازی محتوای آموزشی در دسترس شما خواهد بود و شما خواهید توانست از این خدمات استفاده داشته باشید.

 

دکتر ماکان آریا پارسا از آموش الکترونیکی می گوید

 

آیا بستر مناسب برای آموزش مجازی در کشور وجود دارد؟

E-learning  یا آموزش الکترونیکی و مجازی نیازمند بستر قدرتمند IT ‌می‌باشد. از جمله مهم‌ترین آن‌ها را ‌می‌توان امکان اتصال دائم به شبکه اینترنت دانست. همچنین دسترسی آزاد به نرم افزارهای آموزشی و مربوط به ارتباط آنلاین در کشور وجود دارد و محدودیتی در این زمینه فعلا وجود نخواهد داشت.

از این روی شما ‌می‌توانید با خیال راحت تمرکز بر تولید محتوای مربوط به کسب و کارهای حوزه آموزش الکترونیکی داشته باشید و در این مسیر موفقیت کسب کنید. در صورتی که محدودیتی در این زمینه نیز وجود داشته باشد، دکتر آریا پارسا ‌می‌تواند با راهنمایی‌های خود، شکل دهی مناسب ذهنی برای ایجاد یک کسب و کار آموزش الکترونیکی را برای شما ایجاد کرده و شما قادر به استفاده از این خدمات ‌می‌باشید.

 

سخن پایانی

E-learning  را ‌می‌توان یکی از حوزه‌های بسیار مهمی‌دانست که در زمینه آموزش از راه دور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. دکتر ماکان آریا پارسا با توجه به سابقه و مهارتی که در آموزش الکترونیکی دارد ‌می‌تواند به شما کمک کند تا شما هم بستر مناسب برای کسب درآمد از این روش را داشته باشید. دوره‌های ایشان و عمل به گفته‌ها و توصیه‌های ایشان ‌می‌تواند در نهایت به شما کمک کند تا به موفقیت در این حوزه نزدیک و نزدیک تر شوید.

ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا اطلاعاتی را در زمینه آموزش الکترونیکی و بستر سازی مناسب در این زمینه را برای شما مطرح کنیم. همانطور که بیان شد، با توجه به نیاز مردم، سطح دوره‌های آموزش الکترونیکی در حوزه‌های مختلف مناسب نبوده و همین مسئله یک قوای محرکه برای ایجاد کسب و کارهای این حوزه را ایجاد کرده است که ‌می‌توانید از آن‌ها استفاده داشته باشید.

 

سوالات متداول

1.    E-learning  چیست؟

آموزش الکترونیکی، آموزش مجازی یا آموزش از راه دور را E-learning ‌می‌گویند. این آموزش بر اساس بستر IT و شبکه انجام ‌می‌شود. اینترنت و نرم افزار را ‌می‌توان دو عامل مهم در آموزش الکترونیکی دانست.

2.    E-learning  در چه حوزه‌هایی توصیه ‌می‌شود؟

به طور کلی ‌می‌توان گفت که آموزش الکترونیکی در تما‌می‌حوزه‌ها از جمله علوم تخصصی، زبان‌های خارجه، رشد فردی، آموزش‌های مربوط به کسب و کار و غیره مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد.

3.    چطور برای شروع به کسب درآمد از حوزه‌های آموزش الکترونیکی اقدام کنیم؟

دوره‌های دکتر ماکان آریا پارسا تما‌می‌اطلاعات مورد نیاز شما را در این حوزه پوشش ‌می‌دهد. ایشان یکی از افراد موفق در این زمینه شناخته ‌می‌شود که در دوره‌های E-learning خود تما‌می‌تجارب خود را با شما به اشتراک گذاشته است.

برچسب ها : انتشار دهنده:

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس