آموزش زبان برنامه نویسی ( Java)

آموزش زبان برنامه نویسی ( Java)


دوره آموزشی نرم افزار Java چه دوره ای است؟ دوره آموزشی نرم افزار Java یک دور ی کاملا تئوری درقالب بسته های آموزشی فیزیکی و محتوای آنلاین. یک میانبر واقعی برای صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه. درباره دوره: واسط کاربر یک میانجی بین انسان و ماشین است. واسط کاربر، بخش دیدنی و قابل لمس یک ابزار است که کاربر مستقیماً با آن سر و کار دارد. این اصطلاح را میانای کاربر، میانجی کاربر و رابط کاربر هم ترجمه کرده‌اند. در فرهنگ رایانه، واسط کاربر عبارت...

توضیحات بیشتر...

توضیحات

دوره آموزشی نرم افزار Java چه دوره ای است؟

دوره آموزشی نرم افزار Java یک دور ی کاملا تئوری درقالب بسته های آموزشی فیزیکی و محتوای آنلاین. یک میانبر واقعی برای صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه.

درباره دوره:

واسط کاربر یک میانجی بین انسان و ماشین است. واسط کاربر، بخش دیدنی و قابل لمس یک ابزار است که کاربر مستقیماً با آن سر و کار دارد. این اصطلاح را میانای کاربر، میانجی کاربر و رابط کاربر هم ترجمه کرده‌اند. در فرهنگ رایانه، واسط کاربر عبارت است از تمام مجاری اطلاعاتی (Information Channels) که امکان ارتباط (Communication) بین کاربر و رایانه را فراهم می‌کنند. مجموعه آموزش مجازی پارس افتخار دارد که محتوای آموزشی این مجموعه را تماما بصورت مالتی مدیا(صدا ، تصویر و فیلم) در اختیار شما قرار داده است.

آموزش: مطالب این دوره در 140 ساعت به صورت بسته آموزشی ارائه می گردد.

.

هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. پشت هر انسان موفقی می توانید صدها انسان را پیدا کنید که در مسیر موفقیت گام برداشتند ولی به مقصد نرسیدند، و پشت  آنها صدها انسانی که فقط به موفقیت فکر می کنند و هیچ قدمی در مسیر بر نمی دارند و پشت سر آن ها هم باز صدها نفر دیگر هستند که رویای موفق شدن را دارند .این شمایید که باید تصمیم بگیرید جزء کدام دسته باشید.ده‌ها میلیون‌ انسان در کشور ما و میلیاردها نفر در سراسر جهان حتی کوچکترین اطلاعی از چنین برنامه‌ها و نشست‌های پرباری ندارند و به تکرار زندگی روزمره خود می‌پردازند.

برگزارکننده: مرکز آموزش مجازی پارس
ثبت نام و افزودن گواهینامه ها

سرفصل بسته ی آموزشی

به دلیل تطابق با دانش به روز و مورد تایید استانداردهای جهانی، امکان بروز رسانی و تغییر سرفصل ها وجود دارد.

فصل اول (مقدماتی)

  • ۱ - مقدمه
  • ۲ - مفاهیم اولیه
  • تاریخچه Java - آشنایی با Java - نصب Java
  • ۳ - کار در محیط برنامه
  • آشنایی با محیط NetBeans - بررسی ساختار کلاس ها - اضافه کردن توضیحات
  • ۴ - مفهموم Data Type
  • انواع داده ها - کار با Data Typeها
  • ۵ - انواع متغیر
  • ایجاد یک متغیر - مقدارهی به متغیرها - متغیرهای کلاس
  • ۶ - کار با ثابت ها
  • ۷ - مدیریت متغیرها
  • ترکیب متغیرها - تبدیل متغیرها - روش Cast کردن داده ها
  • ۸ - کار با عملگرها (۱)
  • عملگرهای ریاضی - عملگرهای تخصیصی
  • ۹ - کار با عملگرها (۲)
  • عملگرهای رابطه ای - عملگرهای منطقی - تقدم عملگرها
  • ۱۰ - دستور If
  • کار با دستور If - ساختار If Else - دستور Else If - کار با Ifهای تو در تو
  • ۱۱ - دستور Switch
  • ۱۲ - ساختارهای تکرار
  • حلقه For - حلقه While - حلقه Do While - کلمات کلیدی Breakو Continue
  • ۱۳ - مفهوم Object Oriented
  • برنامه نویسی شیء گرا - ویژگی های یک Object
  • ۱۴ - نحوه ایجاد کلاس ها
  • ایجاد یک کلاس - کار با فیلدها
  • ۱۵ - استفاده از متدها
  • کار با متدهای Static - ایجاد و فراخوانی متدها - کلاس و متد Void
  • ۱۶ - متدهای بازگشتی
  • ایجاد متدهای بازگشتی - فراخوانی متد بازگشتی
  • ۱۷ - مفهوم Overloading
  • ۱۸ - مفهوم Constructor
  • کار با Constructor - ایجاد Constructor
  • ۱۹ - ایجاد کلاس نمونه
  • ۲۰ - آزمون های عملی
  • ۶ دوره آزمون عملی

فصل دوم (متوسط)

  • ۱ - کار با Packageها
  • ۲ - جریان ورودی و خروجی
  • کار با کلاس Scanner - کار با کلاس JOptionPane - جریان خروجی اطلاعات
  • ۳ - ارث بری
  • مفهوم ارث بری - ویژگی Inheritance (١) - ویژگی Inheritance (٢)
  • ۴ - کار با سوپرکلاس و زیرکلاس
  • سطح دسترسی Protected - استفاده از Finalها - کلمه کلیدی This - کلمه کلیدی Super
  • ۵ - مفاهیم مرتبط با وراثت
  • مفهوم Upcasting - مفهوم Polymorphism
  • ۶ - کلاس های Abstract
  • ۷ - کار با Interface
  • مفهوم Interface - درج فیلدهای ثابت - بسط دادنInterface ها
  • ۸ - متد Getter و Setter
  • کار با Getter و Setter - فراخوانی Getter و Setter
  • ۹ - کلاس Object 
  • کار با کلاس Object - متد ToString
  • ۱۰ - کار با متد Equals
  • مقدمات کار با متد Equals - بازنویسی متد Equals (١) - بازنویسی متد Equals (٢)
  • ۱۱ - انجام محاسبات ریاضی
  • کلاس Math - کار با Abs و Signum - محاسبه جذر و توان - سایر متدهای مربوط به توابع
  • ۱۲ - تولید اعداد تصادفی
  • متد Random (١) - متد Random (٢) - کلاس Random
  • ۱۳ - گرد کردن اعداد
  • ۱۴ - کلاس NumberFormat
  • کار با کلاس NumberFormat - متدهای کلاس NumberFormat
  • ۱۵ - کلاس String
  • استفاده از کلاس String - کار با Escape Sequenceها - متدهای کار بر روی رشته ها
  • ۱۶ - متدهای کلاس String (١)
  • متدCahrAt - متدSubString - متد IndexOf و LastIndexOf
  • ۱۷ - متدهای کلاس String (٢)
  • مقایسه رشته ها - متد Matches - متدهای EndsWith و StartsWith
  • ۱۸ - جایگزین کردن رشته ها
  • ۱۹ - کار با آرایه ها
  • ایجاد آرایه - پیمایش آرایه - مقداردهی به آرایه
  • ۲۰ - آزمون های عملی
  • ۶ دوره آزمون عملی

فصل سوم (پیشرفته)

  • ۱ - آرایه ها و مقادیر ورودی
  • دریافت اطلاعات از کاربر - نمایش اطلاعات پردازش شده
  • ۲ - حلقه For بهبود یافته
  • ۳ - کاربرد آرایه ها در متد
  • نقش آرایه به عنوان Data Type - نقش آرایه به عنوان ورودی متد
  • ۴ - آرایه های دو بعدی
  • کار با آرایه های دو بعدی - فراخوانی آرایه های دو بعدی
  • ۵ - کپی کردن رشته ها
  • متد CopyValueOf - متد GetChars
  • ۶ - کلاس Arrays
  • مرتب سازی آرایه ها - پر کردن آرایه ها - مقایسه آرایه ها
  • ۷ - کلاس ArrayList
  • ایجاد لیست های آرایه ای - متد Add - افزودن و تغییر عناصر - متدهای کار با لیست های آرایه ای
  • ۸ - کلاس LinkedList
  • مفهوم LinkedList - کار با LinkedList - دریافت اطلاعات در LinkedList - تغییر و حذف عناصر
  • ۹ - کار با تاریخ و زمان
  • کلاس Date - مقایسه زمان ها - مفهوم Unix Time - قالب بندی تاریخ و زمان - کلاس SimpleDateFormat
  • ۱۰ - کلاس JFrame
  • استفاده از کلاس JFrame - متدهای کلاس JFrame - ایجاد شیء از کلاس JFrame
  • ۱۱ - کلاس JPanel
  • ۱۲ - ایجاد برچسب و دکمه
  • کلاس JLabel - کلاس JButton
  • ۱۳ - رویدادها
  • مبانی کار با رویدادها - فراخوانی رویدادها - استفاده از کلاس های درونی
  • ۱۴ - درج متن
  • کلاس JTextField - متد ShowMessageDialog - درج ناحیه متنی
  • ۱۵ - درج CheckBox
  • کار با کلاس JCheckBox - دریافت داده ها از JCheckBox
  • ۱۶ - درج سایر Objectها
  • کلاس JRadioButton - خطوط پیرامونی - کلاس JComboBox
  • ۱۷ - مدیرهای طرح بندی
  • کار با FlowLayout - کار با BorderLayout - کار با Box - کار با GridLayout
  • ۱۸ - استفاده از GridBagLayout
  • کار با GridBagLayout - ایجاد متد کمکی (۱) - ایجاد متد کمکی (۲)
  • ۱۹ - مرتب سازی Objectها
  • تنظیم مکان برچسب ها - تنظیم مکان سایر Objectها
  • ۲۰ - آزمون های عملی
  • ۶ دوره آزمون عملی
۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس