e
انیمیشن و پویانمایی

آموزش انیمیشن و پویانمایی


دوره انیمیشن و پویانمایی چه دوره ای است؟ دوره انیمیشن و پویانمایی یک دوره ی کاملا تئوری درقالب بسته های آموزشی فیزیکی و محتوای آنلاین. یک میانبر واقعی برای صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه. درباره دوره: نمایشِ تُند و پیوسته ی تصاویری از اثرِ هنریِ دوبعدی، یا موقعیت‌های مدل‌های واقعی، برای ایجاد توهم حرکت است. حرکت روان تصاویرِ پویا در پویانمایی‌ها، ناشی از یک خطای دید است که به دلیل پدیدهی ماندگاری تصاویر پدید می‌آید. پویانمایی می‌تواند در قالب هر دو رسانهی آنال...

توضیحات بیشتر...

هر ۳ صفحه کتاب آموزشی معادل یک ساعت آموزش می باشد.

توضیحات

دوره انیمیشن و پویانمایی چه دوره ای است؟

دوره انیمیشن و پویانمایی یک دوره ی کاملا تئوری درقالب بسته های آموزشی فیزیکی و محتوای آنلاین. یک میانبر واقعی برای صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه.

درباره دوره:

نمایشِ تُند و پیوسته ی تصاویری از اثرِ هنریِ دوبعدی، یا موقعیت‌های مدل‌های واقعی، برای ایجاد توهم حرکت است. حرکت روان تصاویرِ پویا در پویانمایی‌ها، ناشی از یک خطای دید است که به دلیل پدیدهی ماندگاری تصاویر پدید می‌آید. پویانمایی می‌تواند در قالب هر دو رسانهی آنالوگ مانند فیلم متحرک، نوار ویدیو و یا در رسانه‌های دیجیتال؛ پویانمایی فِلش، ویدیوی دیجیتال ضبط شده و یا “GIF” پویا باشد. برای نمایشِ پویانمایی می‌توان از یک دوربین، رایانه و یا یک پروژکتور با فن‌آوری‌های نو استفاده کرد. رایج‌ترین روش برای نمایش پویانمایی، سینما یا ویدئو است. یک پویانمایی، به دو روشِ سنتی و روش دیجیتال ایجاد می‌شود

امکانات آموزشی این دوره عبارتند از:

آموزش: مطالب این دوره در 50 ساعت به صورت  بسته آموزشی ارائه می گردد.

برگزارکننده: مرکز آموزش مجازی پارس
ثبت نام و افزودن گواهینامه ها

سرفصل بسته ی آموزشی

به دلیل تطابق با دانش به روز و مورد تایید استانداردهای جهانی، امکان بروز رسانی و تغییر سرفصل ها وجود دارد.

فصل اول

  • آشنایی با محیط و ابزار Ds Max
  • تاریخچه انیمیشن
  • ابتدایی ترین شکل انیمیشن
  • فیلم انیمیشن
  • تاریخچه انیمیشن ایران
  • قواعد اصلی انیمیشن
  • صدا گذاری در انیمیشن
  • آشنایی بامحیط DS MAX
  • منوي File
  • منوي Edit
  • منوي Group
  • آموزش نوار ابزار

فصل دوم

  • مدل سازی مقدماتی
  • اشیاء در این نرم افزار
  • ساخت شکلهاي توسعه یافته(Extended Primitive)
  • ساخت اشیاء و معماري
  • نسبت دادن رنگ به اشیاء
  • تنظیم نرمالها و همواري اشیاء
  • طراحی انواع پلکان
  • طراحی در و پنجره ها
  • ساخت و ایجاد سیستم ها
  • حرکت در سیستم ها

فصل سوم

  • Reactor
  • پارامترهای Reactor
  • ایجاد یکReactor
  • Rigid body collection
  • شي كمكي Motor
  • پلاگین وی ری vray چیست
۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس