پکیج جامع معماری
دوره پکیج جامع معماری

مرکز توسعه آموزش های مجازی پارس در جهت افزایش خدمت رسانی به کاربران گرامی اقدام به ارائه پکیج های هدفمند با تخفیفات ویژه نموده است.این پکیج ها شامل چند دوره آموزشی مرتبط بوده که در جهت یادگیری بهتر و بیشتر مطالب آموزش مجازی می باشد. شما با ثبت نام این پکیج و دریافت بسته ای آموزشی آن می توانید همزمان تمامی مطالب را مطالعه نموده و در پایان دوره در یک زمان از گواهینامه های معتبر آن بهره مند شوید. ویژگی های برتر این پکیج ها: 1- صرفه جویی در وقت 2- پرداخت هزینه کمتر 3-  بهره مندی از...

توضیحات بیشتر...
مشاهده توضیحات کامل...

توضیحات

مرکز توسعه آموزش های مجازی پارس در جهت افزایش خدمت رسانی به کاربران گرامی اقدام به ارائه پکیج های هدفمند با تخفیفات ویژه نموده است.این پکیج ها شامل چند دوره آموزشی مرتبط بوده که در جهت یادگیری بهتر و بیشتر مطالب آموزش مجازی می باشد. شما با ثبت نام این پکیج و دریافت بسته ای آموزشی آن می توانید همزمان تمامی مطالب را مطالعه نموده و در پایان دوره در یک زمان از گواهینامه های معتبر آن بهره مند شوید.

ویژگی های برتر این پکیج ها:

1- صرفه جویی در وقت

2- پرداخت هزینه کمتر

3-  بهره مندی از بسته های آموزشی جامع و مکمل و.... می باشد.

 

پکیج جامع معماری شامل :

 

معماری داخلی

Interior Architecture

۶۰ ساعت ۴۸۰,۰۰۰ تومان

نرم افزار ساخت مدلهای سه بعدی 3D مکس (3DMAX)

3d Max software

۱۴۰ ساعت ۲۳۴,۰۰۰ تومان

آموزش نرم افزار ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی اتوکد 3D-autocad 

AutoCAD 3D software

۱۰۰ ساعت ۲۳۴,۰۰۰ تومان

طراحی دکوراسیون داخلی در معماری

Interior Design in Architecture

۱۵۰ ساعت ۳۳۰,۰۰۰ تومان

نرم افزار طراحی سه بعدی اسکچاپ (Sketch up)

sketchup software

۱۶ ساعت ۲۱۶,۰۰۰ تومان

 

سود شما از خرید پکیج فوق 255000 تومان می باشد.


 

ثبت نام و افزودن گواهینامه ها

سرفصل بسته ی آموزشی

کتاب اول: معماری داخلی

فصل اول

  • مباني هنر و رنگ شناسي
  • کارگاه طراحي(اسکيس و راندو)
  • هندسه ترسيمي و نقشه کشی

فصل دوم

  • شناخت مواد و مصالح
  • 0AutoCad)2D & 3D)
  • مبانی نظری

فصل سوم

  • پروژه طرح 1(فضای مسکونی)
  • 3D Max&Vray
  • طراحي مبلمان و دکوراسيون
  • پروژه طرح 2
  • طراحی فضای سبز
  • طراحی فنی و برآورد پروژه

کتاب دوم: نرم افزار 3D Max

فصل اول(مقدماتی)

  • ۱ - ورود به برنامه
  • مقدمه - محیط عمومی برنامه - نوار منو - نوار ابزار اصلی - نماهای دید
  • ۲ - ابزارهای کنترل Viewportها
  • ابزارهای بزرگ نمایی - ابزارهای مرور Viewportها - ابزارهای چرخاندن Viewportها
  • ۳ - مکعب دید
  • کار با مکعب دید - تنظیمات مکعب دید (۱) - تنظیمات مکعب دید (۲)
  • ۴ - ابزار Steering Wheels
  • ۵ - مدیریت Viewportها
  • روش طرح بندی Viewportها - حالت های مختلف نمایش اجسام - ویرایش محدوده Render - غیرفعال کردن Viewportها
  • ۶ - افزودن تصویر به پشت زمینه
  • ۷ - ایجاد و ذخیره فایل ها
  • ایجاد سند جدید - ذخیره و باز کردن فایل ها
  • ۸ - پانل دستور
  • کار با Command Panel - کار با Roll Outها
  • ۹ - درج و ویرایش اجسام
  • امکانات سربرگ Create - ایجاد جسم هندسی Box - روش های طراحی Box - تغییر نام و رنگ - اصول و روش های انتخاب
  • ۱۰ - اجسام هندسی استاندارد
  • جسم هندسی Sphere - اجسام هندسی Cylinder و Torus - سایر اجسام هندسی استاندارد (۱) - سایر اجسام هندسی استاندارد (۲)
  • ۱۱ - اجسام هندسی Extend
  • اجسام هندسی hedra و ChamferBox - اجسام هندسی Oil Tank و Spindle - اجسام هندسی Gengon و Prism - جسم هندسی Torus Knot - سایر اجسام هندسی Extend
  • ۱۲ - منوی Geometry
  • منوی Geometry
  • ۱۳ - درج انواع در و پنجره
  • ایجاد انواع در - کار با پنجره های Awning - کار با سایر انواع پنجره ها
  • ۱۴ - درج و ویرایش گونه های گیاهی
  • درج گونه های گیاهی و درخت ها - ویرایش گونه های گیاهی و درخت ها
  • ۱۵ - ایجاد دیوار و پلکان
  • ایجاد دیوار - ایجاد پلکان - تنظیمات پلکان
  • ۱۶ - انتخاب ناحیه ای
  • ۱۷ - کار با ابزارهای ویرایشی
  • ابزار Select & Move - ابزار Select & Rotate - تغییر اندازه اجسام
  • ۱۸ - تکثیر اجسام
  • تکثیر توسط گیزموی حرکتی - تکثیر توسط گزینه Clone
  • ۱۹ - قرینه سازی
  • ۲۰ - آزمون عملی
  • ۶ دوره آزمون عملی

فصل دوم (متوسط)

  • ۱ - گروه بندی اجسام
  • ۲ - سربرگ Modify
  • سربرگ Modify - تغییر تعداد Segmentها - تنظیم پارامترهای کره و استوانه - تنظیم پارامترهای سایر اجسام
  • ۳ - طراحی سیب
  • ساخت بدنه سیب - افزودن ساقه به سیب
  • ۴ - ترسیم خط
  • جسم دو بعدی Line - روش های ترسیم خط
  • ۵ - کار با رول آوت Rendering
  •  اجسام Arc، Circle و NGon
  • ۶ - درج و ویرایش متن
  • ۷ - درج و ویرایش اجسام دو بعدی
  • اجسام Egg، Rectangle و Ellipse - اجسام Star، Helix و Section - ویرایش Splineها (۱) - ویرایش Splineها (۲)
  • ۸ - اصول و تنظیمات Render
  • اصول Render - تنظیمات Render
  • ۹ - نور پردازی
  • اصول مقدماتی نور پردازی - نورهای Spot - سایر انواع نور
  • ۱۰ - تنظیم نورها
  • تنظیمات عمومی نورها - تنظیم رنگ و شدت نور
  • ۱۱ - جلوه های نوری
  • کار با جلوه های نوری - تنظیمات عمومی جلوه های نوری - طراحی افکت تابش نور خورشید
  • ۱۲ - کادر Material Editor
  • امکانات کادر Material Editor - تنظیمات کادر Material Editor (١) - تنظیمات کادر Material Editor (٢) - رول آوت های کادر Material Editor - رول آوت Blinn Basic Parameters
  • ۱۳ - ایجاد متریال توسط Mapها
  • ۱۴ - انواع Shaderها
  • کار با انواع Shaderها - متریال فلزی و شیشه ای (۱) - متریال فلزی و شیشه ای (۲)
  • ۱۵ - ایجاد متریال سیب
  • ۱۶ - اصلاح ساختار اجسام
  • اصلاح ساختار سیب توسط متریال ها - ایجاد متریال پرتقال
  • ۱۷ - ایجاد سایر انواع متریال ها
  • ایجاد متریال برگ - ایجاد متریال شیشه و چاقو - ایجاد متریال دیوار و کف
  • ۱۸ - طراحی مهره سرباز
  • ترسیم اولیه مهره سرباز - ویرایش خطوط محیطی - سه بعدی سازی مهره سرباز
  • ۱۹ - طراحی مهره رخ و فیل
  • طراحی مهره رخ - اصول و مبانی اشتراک اجسام - طراحی مهره فیل
  • ۲۰ - آزمون های عملی
  • ۶ دوره آزمون عملی

فصل سوم (پیشرفته)

  • ۱ - درج و ویرایش دوربین ها
  • درج دوربین - اصول ویرایشی دوربین ها
  • ۲ - تنظیم پارامترهای دوربین
  • تنظیم پارامترهای دوربین (۱) - تنظیم پارامترهای دوربین (۲)
  • ۳ - ایجاد انیمیشن
  • اصول ایجاد انیمیشن - ایجاد انیمیشن توسط Auto Key - ایجاد انیمیشن توسط Set Key
  • ۴ - کادر Time Configuration
  • تنظیمات Timeline - تنظیم نحوه نمایش انیمیشن
  • ۵ - ذخیره انیمیشن
  • ۶ - تنظیم حرکت انیمیشن
  • کنترل حالت حرکت انیمیشن - شبیه سازی حرکت گوی - کادر محاوره ای Curve Editor - تغییر نمودارها و منحنی های حرکتی
  • ۷ - سایر روش های ایجاد انیمیشن
  • استفاده از جسم Dummy - ایجاد Noise Animation
  • ۸ - ایجاد و ویرایش اسکلت
  •  کنترل دویدن و پریدن اسکلت
  • ۹ - ویرایش حرکات اسکلت
  • افزودن Footstepها - تغییر مسیر و حذف Footstepها - حرکت استخوان های اسکلت
  • ۱۰ - آماده سازی کاراکتر و درج اسکلت
  • آماده سازی کاراکتر - درج اسکلت بر روی کاراکتر
  • ۱۱ - تغییر ابعاد استخوان ها
  • ۱۲ - افزودن انواع استخوان ها
  • درج انگشت برای اسکلت - ایجاد مهره های گردن - ایجاد زائده پشت سر
  • ۱۳ - اتصال اسکلت به کاراکتر و ایجاد حرکت
  •  ایجاد حرکت برای کاراکتر
  • ۱۴ - ایجاد و ویرایش پرچم
  • نحوه ایجاد پرچم - ویرایش حرکت پرچم - بافت پارچه - افزودن عامل باد
  • ۱۵ - ساخت و ویرایش مو
  • ۱۶ - طراحی لوگو
  • ایجاد و ویرایش خطوط محیطی - تعیین میزان گرد شدگی خطوط - ایجاد لوگوی سه بعدی
  • ۱۷ - نورپردازی Light Tracer
  • اصول نور پردازی Light Tracer - اصول ویرایشی Light Tracer - تنظیمات Light Tracer (١) - تنظیمات Light Tracer (٢)
  • ۱۸ - ویژگی Snapping
  • ۱۹ - طراحی داخلی
  • ترسیم دیوار - ترسیم پنجره و درج متریال - ایجاد سقف و کف - چیدن مبلمان
  • ۲۰ - آزمون های عملی
  • ۶ دوره آزمون عملی

کتاب سوم:آموزش autocad

فصل اول - مقدماتی

  • مقدمه
  • کار با محیط سه بعدی
  • ورود به برنامه – ایجاد اسناد سه بعدی – نمایش ابزارهای سه بعدی
  • حالت های نمایشی
  • استفاده از ViewCube
  • کار با ViewCube – منوی کلیک راست ViewCube
  • تنظیمات ViewCube
  • تنظیمات ViewCube (١) – تنظیمات ViewCube (٢)
  • ایجاد Named View
  • پیمایش Viewportها
  • پیمایش Viewport توسط ماوس – کار با ابزارهای پیمایشی
  • کار با Navigation Wheel
  • کار با Navigation Wheel (١) – کار با Navigation Wheel (٢)
  • بزرگ نمایی و چرخاندن
  • مرور و بزرگ نمایی – کنترل بزرگ نمایی – کار با دستور Orbit
  • مدیریت Viewportها
  • کار با چند Viewport – تنظیمات Viewportها
  • کار با WCS
  • ابزار Box
  • کار با ابزار Box – روش های ترسیم Box
  • کاربرد دستورات ویرایشی
  • ترسیم استوانه
  • کار با ابزار Cylinder – روش های ترسیم قاعده استوانه
  • ترسیم سایر Objectها
  • کار با ابزار Cone – کار با Sphere و Pyramid – کار با Wedge و Torus
  • ایجاد انواع UCS
  • کار با دستگاه های مختصات – ایجاد یک UCS جدید – زیر فرمان های UCS (١) – زیر فرمان های UCS (٢)
  • کاربرد UCSها
  • ترسیم اشکال به کمک UCS – کنترل نمایش UCS – تنظیم صفحه XY – کار با Gripها – ابزارهای گروه Coordinated
  • کار با Dynamic UCS
  • کار با Osnapهای سه بعدی
  • آشنایی با Osnap 3D – کار با دستگیره Vertex – تعیین مرکز اضلاع و سطوح
  • آزمون های عملی
  • ۶ دوره آزمون

فصل دوم - متوسط

  • دستگیره های 3D Osnap
  • کار با Knot – کار با Perpendicular – مبحث تکمیلی 3D Osnap
  • پیوسته کردن اشکال
  • ایجاد اشکال پیوسته – استفاده از دستور Boundary
  • دستور Extrude
  • کار با دستور Extrude – ترسیم مسیر راهنما – ایجاد Objectها توسط مسیر – زیر فرمان های دستور Extrude
  • دستور Loft
  • کار با دستور Loft – تنظیمات دستور Loft
  • دستورهای Revolve و Sweep
  • کار با دستور Revolve – کاربرد خط محور – کار با دستور Sweep
  • ابزار Polysolid
  • کار با ابزار Polysolid – تنظیمات ابزار Polysolid
  • دستور Presspull
  • ترکیب Objectها
  • کار با دستور Union – کار با Subtract و Intersect
  • طراحی Objectهای ترکیبی
  • ایجاد Objectهای ترکیبی – کار با دستور Interfere – تکمیل Object ترکیبی
  • گرد و پخ کردن لبه ها
  • کار با Fillet Edge – کار با Chamfer Edge
  • ابزار Slice
  • کار با ابزار Slice – زیر فرمان های ابزار Slice
  • تنظیم Gripها
  • کار با Gripها – اشکالی ترکیبی و Gripها
  • دستورات ویرایشی Faceها
  • دستورات ویرایشی Faceها (۱) – دستورات ویرایشی Faceها (۲)
  • ایجاد یک اتاق خواب ساده
  • پیاده سازی نقشه های دوبعدی – طراحی آباژور
  • کار با Meshها
  • آشنایی با Meshها – ایجاد Meshها
  • تنظیمات Meshها
  • تنظیم میزان نرم شدگی – انتخاب اجزای Mesh – کار با گیزموها – ویژگی Crease
  • مدیریت Faceها
  • ویرایش Faceها – تبدیل Mesh به Face
  • کار با Surfaceها
  • آشنایی با Surfaceها – ترسیم Surfaceها
  • ویرایش Surfaceها
  • ارتباط Extrude و Surface – ارتباط  Loftو Surface – استفاده از Revolve و Sweep
  • آزمون های عملی
  • ۶ دوره آزمون عملی

فصل سوم - پیشرفته

  • دستورات ویرایشی Surfaceها
  • کار با دستور Blend – کار با Patch و Offset
  • ارتباط Mesh و Surface
  • کار با Revolving Surface – ابزارهای گروه Primitives
  • طراحی لوکوموتیو
  • طراحی لوکوموتیو (١) – طراحی لوکوموتیو (٢)
  • سه بعدی سازی اشکال دو بعدی
  • سه بعدی سازی اشکال دو بعدی (١) – سه بعدی سازی اشکال دو بعدی (٢) – سه بعدی سازی اشکال دو بعدی (۳)
  • درج هاشور
  • طراحی ساختمان بر اساس نقشه
  • کار با نقشه های مهندسی – سه بعدی سازی نقشه ها – ایجاد دیوارهای دوجداره – ایجاد قاب پنجره – تکمیل ساختمان
  • نمای Layout
  • کار با Layout – درج Viewportها
  • طراحی بر اساس تصویر
  • درج تصویر در Viewport – ایجاد سازه ها
  • ایجاد برش های دوبعدی
  • ایجاد برش های دوبعدی
  • استفاده از Flatshot
  • کار با Flatshot – ارتباط Flatshot و زاویه دید – به روز رسانی Flatshot
  • استفاده از Sectionها
  • کار با دستور Section – کار با Live Section
  • مدیریت Sectionها
  • تنظیمات Section Plane (١) – تنظیمات Section Plane (٢) –  ایجاد سطوح دو و سه بعدی – تنظیمات ایجاد Live Section
  • نورپردازی
  • اصول نورپردازی – کنترل تنظیمات نورپردازی
  • انواع نورپردازی
  • نورپردازی Architectural – نورپردازی Mechanical
  • کار با Sun Status
  • استفاده از Materialها
  • کار با Materialها – درج Materialها
  • طراحی انواع Material
  • ایجاد Materialهای جدید – درج تصویر در Material
  • تنظیمات Render
  • دوربین و انیمیشن
  • درج دوربین – کار با Walk و Fly – ایجاد انیمیشن (١) – ایجاد انیمیشن (٢)
  • آزمون های عملی
  • ۶ دوره آزمون عملی

کتاب چهارم: طراحی دکوراسیون داخلی در معماری

  فصل اول

  • نور در دکوراسیون داخلی
  • انواع نورپردازی
  • نور پردازی خانگی (تاق نشیمن، اتاق خواب، حمام، آشپزخانه)
  • نورپردازی عمومی (محیط اداری،رستوران، هتل)
  • تغییر روحیه با نورپردازی
  • رنگ در دکوراسیون داخلی

فصل دوم

  • چرخه رنگ
  • رنگهای گرم و سرد
  • میان رنگ‌ها و هماهنگی
  • فیزیک رنگ
  • نقش رنگ در طراحی داخلی
  • تأثیرات بصری و روانی رنگ‌ها
  • الگوهای انتخاب و کاربرد رنگ در دکوراسیون داخلی ساختمان
  • رنگ‌های خنثی در دکوراسیون داخلی

فصل سوم

  • سبک شناسی
  • دسته بندی سبک ها
  • عناصر و کیفیت نیروهای بصری:
  • فنگ شویی
  • عناصر پنج گانه فنگ شویی
  • فنگ شویی برای خانه

فصل چهارم    

  • آشنایی با فضا
  • انواع فضا
  • روابط فضاها
  • چرخش و حرکت در فضا
  • ارتباط فضاها
  • چند توصیه در خصوص مسیرهای حرکتی و ارتباط فضاها

فصل پنجم   

  • چیدمان
  • چیدمان مبلمان در منزل
  • انتخاب مبلمان و نحوه قرار گیری
  • چیدمان لوازم دکوری
  • چیدمان جهت‌دار
  • چیدمان كتابخانه خانگی
  • اصول استفاده از آینه در دکوراسیون
  • تزئین دیوار با تابلو
  • چیدمان دکوراسیون داخلی آشپزخانه 

 فصل ششم     

  • هنرهای تجسمی
  • عناصر و نیروهای بصری
  • تفاوت دیدن و نگاه کردن
  • موقعیت های مختلف نقطه
  • خط
  • ترکیب بندی

فصل هفتم   

  • نرم افزار طراحی دکوراسیون و معماری داخلی
  • نرم افزار 3DS Max
  • نرم افزار اتوکد AutoCAD
  • نرم‌افزار Architectural revit
  • نرم‌افزار ArchiCAD
  • نرم افزار اسکچ آپ (SketchUp)

کتاب پنجم: نرم افزار sketch up

فصل اول - مقدماتی

  • مقدمه
  • ورود به برنامه
  • انتخاب الگو - آشنایی با محیط کاری - کار با نوار ابزار
  • ابزارهای ترسیم (۱)
  • کار با ابزار Line - کار با ابزار Rectangle
  • ابزارهای ترسیم (۲)
  • کار با ابزار Circle - کار با ابزار Polygon - تفاوت Circle و Polygon
  • ترسیم کمان
  • کار با ابزارهای ترسیم کمان - کار با ابزار Two Point Arc - کار با ابزار Freehand
  • ترسیم در نمای سه بعدی
  • کار با نمای سه بعدی - ابزار Rotated Rectangle
  • ابزارهای ویرایشی
  • کار با ابزار Select – کار با ابزار Move – کار با ابزارهای Rotate و Scale
  • اندازه گذاری و درج متن
  • ابزار Dimension – ابزار Text
  • مدل سازی دیوار
  • ترسیم دیوار – کار با ابزار Tape Measure
  • پیمایش نمای دید
  • پیمایش مدل – کار با ابزارهای Zoom
  • کار با ابزار Offset
  • ابزار Push/Pull
  • آشنایی با ابزار Push/Pull – کار با ابزار Push/Pull
  • مدیریت نمای دید
  • کار با نماهای استاندارد – کار با حالت های نمایشی
  • ایجاد نمای کف بر اساس تصویر
  • ایجاد مدل بر اساس تصویر
  • ایجاد مدل بر اساس تصویر (۱) – ایجاد مدل بر اساس تصویر (۲)
  • ایجاد قاب در و پنجره خانه (۱)
  • ایجاد قاب پنجره نشیمن – ایجاد قاب در راهرو
  • ایجاد قاب در و پنجره خانه (۲)
  • ایجاد قاب در آشپزخانه – تکمیل آشپزخانه
  • ایجاد قاب در و پنجره خانه (۳)
  • ایجاد قاب پنحره ناهارخوری – افزودن جزئیات
  • ایجاد کمد
  • افزودن کمد – تکمیل کمد – تصحیح مدل
  • آزمون های عملی
  • ۶ دوره آزمون

فصل دوم - متوسط

  • گروه بندی Elementها
  • ایجاد طبقه دوم (۱)
  • ایجاد کف طبقه دوم – اتاق اصلی طبقه دوم – راهروی ورودی طبقه دوم
  • ایجاد طبقه دوم (۲)
  • تکمیل دیوارهای داخلی – پنجره های اتاق اصلی – درهای طبقه دوم
  • مدیریت Shortcutها
  • تعریف Shortcutها – دستورات Hide
  • پانل Outliner
  • کار با لایه ها
  • کار با لایه ها (۱) – کار با لایه ها (۲)
  • کار با Sceneها
  • آشنایی با Sceneها – ایجاد Scene جدید – ویرایش Sceneها
  • کنترل نمایش
  • ویژگی Field Of View – ویژگی Walkthrough
  • طراحی اتاق ها
  • ایجاد اتاق ها – کار با ابزار Area
  • کار با Materialها (۱)
  • کار با ابزار Paint Bucket – ویرایش ویژگی های Material – وارد کردن Texture
  • کار با Materialها (۲)
  • درج Material – ویرایش Material در Photoshop – ایجاد Material جدید
  • کار با ابزار Protractor
  • طراحی سقف های شیروانی
  • طراحی سقف های شیروانی (۱) – طراحی سقف های شیروانی (۲)
  • طراحی سقف های پیچیده
  • کار با ابزار Follow Me – ایجاد سقف های پیچیده
  • طراحی سقف های شیبدار
  • ایجاد سقف های شیبدار چهاربر – ایجاد سقف های شیبدار مسطح
  • طراحی سقف کاذب
  • ایجاد سقف کاذب – ایجاد سقف کاذب طبقه دوم
  • ویرایش سقف کاذب
  • تغییر لایه سقف کاذب – ایجاد بافت سقف کاذب
  • کپی و بازنشانی در محل
  • کار با گروه ها و کامپوننت ها
  • گروه ها و کامپوننت ها – کار با کامپوننت های از پیش ساخته – کار با دستور Interact
  • آزمون عملی
  • ۶ دوره آزمون عملی

فصل سوم - پیشرفته

  • طراحی پله
  • ایجاد پله – تکمیل پلکان
  • ویرایش پله ها
  • ویرایش پله ها (۱) – ویرایش پله ها (۲)
  • ایجاد پاگرد
  • تبدیل پایین ترین پله به پاگرد – ویرایش انحنای پاگرد
  • تکمیل پاگرد
  • تکمیل پاگرد (۱) – تکمیل پاگرد (۲)
  • درج Spindle
  • ایجاد Spindle – تصحیح بالاترین پله – تکمیل Spindle
  • ایجاد نرده ها
  • ایجاد نرده ها (۱) – ایجاد نرده ها (۲)
  • درج انواع در
  • درج در کمد – درج در حمام
  • طراحی پنجره ها
  • طراحی پنجره ها
  • ایجاد پنجره کشویی دو تکه
  • ایجاد پنجره کشویی دو تکه (۱) – ایجاد پنجره کشویی دو تکه (۲)
  • کار با Pluginها
  • نصب Plugin – نوار ابزار (1001Bit Tools (۱ – نوار ابزار (1001Bit Tools (۲
  • مدل سازی آشپزخانه
  • طراحی کابینت ها – ایجاد قفسه و پیشخوان – کار با Material آشپزخانه – کار با Warehouse – افزودن لوازم آشپزخانه
  • ایجاد کتابخانه Componentها
  • ایجاد کتابخانه Componentها
  • ایجاد مدل بر اساس تصویر
  • درج تصویر و تنظیم Perspective – مدل سازی کمد
  • ویرایش مدل بر اساس تصویر
  • تصحیح مدل ایجاد شده – افزودن جزئیات به مدل – ذخیره و وارد کردن مدل
  • طراحی نمای ساختمان
  • ایجاد نمای ساختمان – ایجاد پله های ورودی
  • کار با ابزار 3D Text
  • استفاده از Styleها
  • کار با Styleها – ایجاد Style سفارشی
  • مدل سازی Solid
  • کار با Booleanها – کار با دستور Trim – کار با دستور Split – ایجاد Shellها
  • ایجاد انیمیشن و تهیه خروجی
  • آزمون های عملی
  • ۶ دوره آزمون
۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس