لزوم و اهمیت آموزش الکترونیک

فهرست مطالب

روش‌های ارائه آموزش از گذشته تا به امروز دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است. از زمانی که مساجد به عنوان محل برگزاری مکتب خانه‌ها بودند تا به امروز که مدارس به صورت اینترنتی در حال فعالیت هستند، فراز و نشیب‌های بسیاری بر سر راه آموزش وجود داشته است.

انسان اما به عنوان موجودی که همواره به پیشرفت نیاز دارند، توانسته است همواره راهی را برای آموزش که یکی از مهم ترین لازمه‌های پیشرفت هست را پیدا کرده است. آموزش الکترونیک یا E-learning به عنوان یکی از مباحث به روز و شیوه ای کاملا جذاب برای ارائه آموزش به شمار می‌رود که امروزه مورد استفاده قرار گرفته است.

دکتر میثم شکری ساز به عنوان یکی از اشخاص فعال در این حوزه می‌تواند اطلاعات لازم و کافی را در خصوص ارائه آموزش الکترونیک در اختیار شما قرار دهد. در واقع این روش از آموزش نه تنها در زمینه‌های لازم برای کسب درآمد بیشتر مدرسین را فراهم می‌کند، بلکه راهی است که برای کسب درآمد و ایجاد بستر اینترنتی مورد توجه قرار گرفته است. ما در ادامه این مقاله با شما همراه خواهیم بود تا اطلاعاتی را در این زمینه با شما به اشتراک بگذاریم.

 

میثم شکری ساز

 

آموزش الکترونیک چیست؟

آموزش الکترونیک یا E-learning در واقع به شیوه ای از آموزش گفته می‌شود که بستر برگزاری آن بر پایه مفاهیم IT است. شبکه و نرم افزار در این روش جایگزین کلاس‌های درس می‌شود. از خوبی‌های آموزش الکترونیک می‌توان به آموزش بدون محدودیت جغرافیایی اشاره کرد.

دانش آموزان و دانشجویان همچنین می‌توانند با استفاده از آموزش الکترونیک تمرکز بهتر و بیشتری بر روی مفاهیم درسی داشته باشند. در صورتی که شما هم علاقمند به داشتن یک بستر برای راه اندازی کسب و کاری مبتنی بر آموزش الکترونیک هستید، می‌توانید در دوره‌های ارائه شده از سوی دکتر شکری ساز شرکت کرده و به نتایج مطلوبی دست پیدا کنید.

در واقع راه اندازی کسب و کارهای حوزه آموزش الکترونیک یا ارائه آموزش به صورت الکترونیک کار آسانی نیست. نیاز به شناخت مخاطب و تولید محتوای استاندارد داشته و در عین حال مدرس و صاحب بستر آموزش الکترونیک باید روشی برای تعامل هرچه بیشتر استاد و شاگرد را فراهم کنند. تمامی‌این چالش‌ها در کنار پتانسیل بالایی که در این حوزه وجود دارد می‌تواند نوید دهنده کسب درآمد بسیار زیادی شود.

چرا آموزش الکترونیک در دنیای امروز بسیار مورد توجه بوده است؟

به طور کلی می‌توان گفت که آموزش الکترونیک در دنیای امروز به خصوص پس از پاندمی‌کرونا در سال 2020 بسیار مورد توجه قرار گرفت. سالم ترین و بهترین روش آموزشی با بهره وری بالا و امکان تعامل بیشتر دانشجو با استاد را می‌توان از مهم ترین دلایلی دانست که باعث شد آموزش الکترونیک در دنیای امروز با رشد بسیار زیادی همراه باشد.

در این راه می‌توان چند عامل دیگر را نیز به عنوان دلایل علاقمندی بیشتر مخاطب به آموزش الکترونیک دانست. در واقع این شیوه آموزشی هیچگونه محدودیتی نداشته و فرد می‌تواند در حوزه مورد علاقه خود در آن تحصیل کند. در نظر داشته باشید که دانشجو خواهد توانست با استفاده از آموزش الکترونیک عملکرد خود را بهبود بخشیده و در کنار آن مسائلی مانند ارتباط با بهترین اساتید در کشور و دنیا را می‌توان از دیگر دلایلی دانست که باعث می‌شود آموزش الکترونیک در دنیای امروز بسیار مورد توجه باشد.

جذابیت آموزش الکترونیک باعث می‌شود که تمامی اقشار، از پیر و جوان برای آموزش مواردی که به آن علاقه دارند از این روش استفاده کنند. برای مثال عناوین آموزشی مانند رشد فردی، آموزش زبان و حتی علوم تخصصی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

ایجاد بستر و ارائه آموزش در این زمینه می‌تواند درآمد بسیار زیادی را داشته باشد. آموزش الکترونیک به صورت آنلاین (زنده) و آفلاین (فایل‌های قابل دانلود محتوای مالتی مدیا) امروزه ارائه می‌شوند.

 

آموزش الکترونیک

 

نقش دکتر میثم شکری ساز در ایجاد کسب و کار بر پایه آموزش الکترونیک چیست؟

دکتر میثم شکری ساز به عنوان یک فرد خبره فعال در حوزه آموزش الکترونیک به شمار می‌رود و امروزه محتوای مربوط به یادگیری راه اندازی کسب و کارهای بر پایه آموزش الکترونیک را در اختیار کاربران قرار داده است.

شما می‌توانید با شرکت در دوره‌هایی که از سوی ایشان ارائه می‌شود تمامی‌اطلاعات مربوط به این زمینه را به دست بیاورید. بستر خوب را بشناسید و همچنین بدانید که چطور می‌توانیم محتوای آموزشی استاندارد را تولید و عرضه کنیم. در نظر داشته باشید که ایشان دانش و تجربه خود را در بازار ایران به دست آورده‌ان و حتما به کسانی که در داخل ایران علاقمند به ارائه آموزش الکترونیک هستند می‌توانند کمک شایانی نمایند.

کتاب‌ها و دوره‌هایی که از سوی دکتر میثم شکری ساز ارائه می‌شود را می‌توان یکی از بهترین روش‌های کسب اطلاعات لازم در زمینه آموزش مجازی دانست که امروزه در دسترس شما قرار گرفته است و شما قادر هستید برای راه اندازی یک کسب و کار بر پایه آموزش الکترونیک اطلاعات لازم و کافی را دریافت کنید.

باید در نظر داشته باشید که سوابق اجرایی دکتر شکری ساز به همراه دانش فنی وی و آشنایی با بوم کسب و کار ایران در زمینه آموزش الکترونیک باعث شده است تا افراد بسیاری در این زمینه از این شخص کمک دریافت کنند.

 

سخن پایانی

آموزش الکترونیک را می‌توان یکی از مهم ترین مفاهیم در دنیای امروز دانست که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و شما می‌توانید در این زمینه فعالیت حرفه ای داشته باشید. باید در نظر داشته باشید که به عنوان یک مدرس یا شخصی که قصد ایجاد بستر در این حوزه را دارد، شناخت چالش‌ها و دانستن روش‌هایی برای از بین بردن آن‌ها باعث خواهد شد که افراد بتوانند بهترین عملکرد را در حوزه آموزش به صورت الکترونیک داشته باشند.

در صورتی که علاقمند به فعالیت در این حوزه هستید، می‌توانید در دوره‌های دکتر میثم شکری ساز شرکت کنید که در این حوزه ارائه شده است و می‌تواند مرجعی کامل برای کسانی باشد که علاقمند به فعالیت در حوزه آموزش الکترونیکی هستند. مطالعه کتاب‌هایی که از سوی ایشان در زمینه کسب و کار، بازاریابی و موفقیت ارائه شده است نیز برای این افراد خالی از لطف نخواهد بود.

 

سوالات متداول

1.آموزش الکترونیک چیست؟

این شیوه آموزشی به ارائه محتوای مربوط به آموزش بر اساس بستر IT و اینترنت اشاره دارد. رشد بسیار زیاد آموزش الکترونیک از سال 2020 ایجاد شد. در واقع این بستر یکی از بهترین روش‌های ارائه آموزش بدون محدودیت مکان و زمان به شمار می‌رود.

2.آموزش الکترونیک در کدام زمینه‌ها مناسب است؟

ارائه محتوای آموزشی به صورت الکترونیک در زمینه علوم تخصصی، روانشناسی، رشد فردی، علوم کامپیوتر و زبان‌های خارجی امروزه بسیار گسترش داشته است ولی می‌توان گفت که آموزش الکترونیک بسیار گسترده بوده و می‌تواند برای تمامی‌افراد گزینه‌ای مناسب باشد.

3.چطور می‌توانم کسب و کاری بر اساس آموزش الکترونیک داشته باشم؟

دکتر میثم شکری ساز دوره‌هایی در این خصوص ارائه کرده و شما می‌توانید با شرکت در این دوره‌ها با روش‌های ایجاد کسب و کار در زمینه آموزش الکترونیک یا تولید محتوای استاندارد آموزشی اطلاعات لازم و کافی را به دست بیاورید.

برچسب ها : انتشار دهنده:

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس