رازهای فنگ شویی

رازهای فنگ شویی :
فنگ شویی چیست 

فنگ شویی همانند یک هنر منحصر به فردی می باشد که در سال های گذشته در شرق برای جایگزینی هر وسیله در خانه و یا محل کار مورد استفاده قرار می گرفت.
در آن زمان تا به الان همه از این قانون پیروی می کنند زیرا تاثیر مثبتی برای بهتر زندگی کردن و حتی بهتر کار کردن دارد  و موجب شده که همه از قانون فنگ شویی استفاده نمایند.
حال اگر بخواهیم خود فنگ شویی را کامل توضیح دهیم اینگونه می گوییم که به معنای باد و آب است حال تفسیر پیش آمده از فنگ شویی به این معناست که حرکت باد و آب یعنی به کار رفتن صحیح از عنصرهای مادی ، انرژی خوبی در محل زندگی ما در رفت و آمد است. 
جایگاه فنگ شویی در خود قاره آسیا به علت این که قانونی برای مردم ایرانی ناشناخته نمی باشد بسیاری از راه کارهایش از روزهای گذشته تا به امروز در فرهنگ ایرانیان وجود دارد و قسمتی از اعتقادات قدیمی بوده است.
به عنوان مثال هنگامی که مردم نیز خانه های خود را تمیزکاری می کنند تمام گرد و غبارهای به وجود آمده طی سال ها از بین می رود و حتی وسایل هایی که غیر مورد استفاده بوده اند نیز به روز می گردد و یا جایگزینی بهتری برای آن ها در نظر گرفته می شود  در این صورت است که انرژی تازه ای به سراغ اهالی خانه و یا افراد در کار بخشیده می شود. 
برای آن که بیشتر درباره فنگ شویی اطلاعات بدست آورید و موضوع آن را درک کنید می توان اینگونه تعریف کرد ، زمانی که یک محیط جدید کار و زندگی خریداری می شود یا نقل مکان می گردد یک سری تغییرات در زندگی به وجود می آید این به روشی است که برای خانه خوشی داشته و هر شخصی که وارد آن محل تازه گردد برایش خوشی یا شانس آورده می شود.
بیشتر بخواهید به موضوع پی ببریم باید گفت زمانی که به زندگی قبلی خود دیدی خوبی داشته باشیم و زندگی اکنونی خود را نگاه کنیم درمیابیم که وضع کار بهتر شده است و حتی احساس راحتی بیشتری در خانه ایجاد شده است.
در اصل بیشتر مشکلات و تغییرات زندگی در این است که با  وضعیت محیط کاری و چگونگی چیدمان وسایل در ارتباط است به این صورت است که می گوییم فنگ شویی در این موقع باید به کار برده شود تا جنبه های مثبت را تقویت و نقاط منفی نیز برطرف گردد.

آموزش فنگ شویی همراه با مدرک فنگ شویی قابل ارایه است

کاربردهای فنگ شویی در طراحی دکوراسیون داخلی : 

شاید بد نیست در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی کاربردهای فنگ شویی را یاد بگیرید، در این جا لازم است تا به یک سری نکات پی ببریم. 
نقش درختان در دکوراسیون : 
هنر فنگ شویی نیز جایگاه ویژه برای نگهداری گل و گیاه است. به عنوان مثال نیز برای امور زندگی توصیه شده است که در محل های مختلف نیز از درختان استفاده نمایید. به عنوان مثال نیز باید گیاه گلدانی را در نزدیکی لبه ها و گوشه های تیز قرار داد تا تاثیر خنثی داشته باشد.
وقتی توجه شود می توان دریافت که حس بهتری به درخت کوچک، در کنار دیوار داشت. به هر حال باید این نکته را در نظر داشت که حفظ گیاهان در هر جای خانه فکر خوبی است. در داخلی نشیمن نگهداری گیاهان حس خوبی داده و همانند گیاهان بامبو خوشبختی را نشان می دهد.
اجزای اصلی فنگ شویی درباره آب : 
انرژی که از طریق آب به خانه منتقل می گردد به این صورت است که جذب انرژی کرده و آن را حفظ می نماید. این روش بسیار تاثیر گذار بوده و در زمانی به حقیقت می پیوندد که زندگی بدون آب ممکن نیست ، همانند بدن انسان که تا حد زیادی از آب تشکیل شده است.
حال هندی ها درباره اجزای اصلی فنگ شویی یعنی آب اینگونه عمل کرده اند که ظرفی که پر از آب باشد و در محلی گذاشته شود باعث انرژی همیشگی می گردد و همچنین گذاشتن آب در ظرف مقدس در پرستش الهه بسیار مهم است. همچنین اگر آن را در مکانی تجاری نگه داریم از نظر مالی نیز موثر خواهد بود.
آینه یکی دیگر از اجزا فنگ شویی : 
فنگ شویی ارتباط مستقیمی با آینه دارد، به عنوان مثال توصیه گردیده است که نباید آینه در اتاق خواب نصب شود توضیحات بیشتر در این رابطه را می توان از آموزش های فنگ شویی کسب کرد.
اتاق نشیمن : 
اتاق نشیمن یکی دیگر از محل هایی است که با مهمان ها ملاقات می گردد. در این جا است که باید یکی از زیباترین محل ها باشد. فنگ شویی کمک می کند تا بهترین محل را داشته باشید به عنوان نمونه نورپردازی بهترین روش است به صورتی که نه اتاق باید تاریک گردد و نه خیلی روشن، باید نوردهی در آن خیلی متناسب انجام گیرد. 

آموزش های فنگ شویی برای جذب پول ثروت تاثیر بسزایی دارد

رازهای فنگ شویی :

اکثر متخصصان فنگ شویی بر این باورند که ورودی خانه ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند زیرا انرژی را به درون خانه وارد می کنند. به این صورت که ورودی ها باید در فضای عقب خانه دیده شود. انرژی در خانه جریان دارد و به سرعت در حال ورود و خروج می باشد. دانشپذیران توجه داشته باشند فنگ شویی باید به گونه ای باشد که زمانی وارد خانه می شوید احساس آرامش داشته باشید ، ولی برعکس آن باید در قبال درب یک دیوار قرار داشته باشد امکان دارد احساس گرفتاری و تحت فشار بودن ایجاد نمایید. 
رنگ های ثروت : 
در فنگ شویی نیز رنگ هایی مثل طلایی، سبز، قهوه ای، زرد، آبی و حتی مشکی نیز مرتبط با ثروت هستند. برای آن که ثروت جذب گردد نیز باید این گونه رنگ ها در داخل دکور خانه نیز استفاده گردد. این رنگ ها می تواند در آینه ها، چهارچوب ها، نقاشی و حتی سینی ها و دیگر قالیچه ها به کار رفته باشند.
راز دیگر استفاده از شکل های مختلف فنگ شویی :     
در فنگ شویی می توان از اشکال مختلفی همانند دایره و مستطیل در وسایلی که سبب جذب انرژی می شود استفاده نمود.
استفاده از فنگ شویی در آشپزخانه :
یکی از مهم ترین جایی که همیشه مورد دید در خانه است آشپزخانه می باشد ، باید در محل توجه شود که حتما نور استفاده شده در آشپرخانه کافی است. کارشناسان می توانند چیدمان را به روشی طراحی کنند که آشپزخانه کوچک ، بزرگ به نظر آید و در حد امکان از نمادهای ثروت مثل انگور سبز و یا پرتقال در محلی از ثروت آشپزخانه استفاده شود.
تکنیک های هدر رفتن ثروت :
در بین قانون های فنگ شویی اعتقاداتی وجود دارد که ثروت، پول و حتی رفاه را از خانواده دور می نماید. بعضی ها هم تکنیک های ثروت را استفاده می کنند و بر این باور هستند که سبب جذب انرژی در زندگی رومزه می گردد. 
در این مقاله چند مورد را نام می بریم :
- از بین بردن گل و گیاهان خشک در فضای خانه 
- از بین بردن وسایلی که موجب خاطر ناراحت کنند می شود
- تعمیر هر چه سریعتر وسایل خرابی موجود در خانه 

آموزش فنگ شویی تاثیر زیادی در انرژی هر فردی دارد

دوره آموزش فنگ شویی : 

در طی توضحات مختصری که از فنگ شویی شد به اطلاع می رسانیم مرکز آموزش مجازی پارس در نظر دارد با استفاده از دوره های آموزشی مجازی فنگ شویی به تمام افرادی که وقت گذراندن در کلاس های حضوری آموزش را ندارند نیز به صورت غیر حضوری تمام مفاهیم را به صورت کامل آموزش می دهد و در برابر آن مدرک فنگ شویی و حتی گواهینامه فنگ شویی را در اختیار دانشپذیران این دوره اعطا فرماید.

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس