جوانان به دنبال صداقت و شرافت در «کار» باشند

کارآفرین نمونه استان اصفهان:
جوانان به دنبال صداقت و شرافت در «کار» باشند

به نقل از خبرگزاری شبستان : شکری ساز با انتقاد از رواج فروش مدارک دانشگاهی گفت: جوانان حتی اگر مدرک دانشگاهی هم نداشته باشند اما با شرافت و صداقت کار خود را انجام دهند، ارزش بیشتری خواهد داشت تا اینکه بخواهند با مدرکی که در واقع علم آن را ندارند، جایگاهی را تصاحب کنند.

«میثم شکری ساز» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، با اشاره به نقش کتاب در زندگی شخصی اش گفت: کتاب از کودکی به عنوان یک عنصر مهم تربیتی در شکل گیری آینده و زندگی کنونی من نقش بسزایی داشت.
 

کارآفرین نمونه استان اصفهان افزود: علاقه و نوع تربیت خانوادگی منشأ اصلی  همه فعالیت های علمی است زیرا خانواده، انسان را با مفاهیمی آشنا می کند که در مدرسه تدریس نمی شد.

وی با اشاره به رواج فروش مدرک جعلی دانشگاهی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در فضای کاری ما گروهی اقدام به کلاهبرداری می نمایند.

شکری ساز افزود: برخی با اهداف مغرضانه برای ما هم پرونده سازی کرده بودند و دوران ورشکستگی سختی را برای من ایجاد کرد.

شکری ساز با تشریح پرونده قضایی مذکور تصریح کرد: برخی اشخاص که خود در مسیر موفقیت ناکام می مانند با ایجاد بدنامی و تخریب دیگران می خواهند برای خود به نان و آبی برسند.

این کارآفرین جوان با اشاره به حکم دادگاه گفت: بعد از تلاش های زیاد توانستیم جعلی بودن مدارک ارائه شده به دادگاه را ثابت کنیم و از دادگاه حکم برائت دریافت نماییم.

وی در پایان افزود: جوانان به دنبال مدرک های یک شبه نباشند، حتی اگر مدرک دانشگاهی هم نداشته باشند اما با شرافت و صداقت کار خود را انجام دهند، ارزش بیشتری خواهد داشت تا اینکه بخواهند با مدرکی که در واقع علم آن را ندارند، جایگاهی را تصاحب کنند.

منبع :

خبرگزاری شبستان

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس