انواع کاشت ناخن

انواع روش های کاشت ناخن 
کاشت ناخن 

در زمان های گذشته تعدادی از خانم ها برای زیبایی ناخن های خود تنها از لاک ناخن استفاده می کردند ولی با گذشت سالیان کاشت ناخن به سالن های زیبایی نیز اضافه گردید.
خانم هایی برای کاشت ناخن اقدام می کردند که ناخن های کوتاهی نیز داشتند و برای زیباتر شدن ناخن های دست خود رجوع به سالن های زیبایی برای کاشت ناخن می کردند و تعدادی از خانم های دیگر به علت آن که ناخن هایشان دچار مشکل بود برای پوشش دادن ناخن های خود و زیبایی به آن اقدام به کاشت ناخن می کردند.
استفاده از پالت های طراحی کاشت ناخن برای خانم هایی به کار می رفت که ناخن های ضعیف و شکننده ای داشتند و یا آن دسته از خانم هایی که ناخن های خود را می جویدند ، مناسب است. زیرا پالت طراحی یک روکش است که مانع از جویدن و شکننده شدن ناخن نیز می شود. پالت های طراحی در اندازه و رنگ های متفاوت دیده می شود. برای اقدام به کاشت ناخن باید موارد بهداشتی رعایت گردد و همچنین توجه داشته باشید این کار باید توسط کسی که دوره آموزش کاشت ناخن را گذرانده است انجام گیرد زیرا متخصصان کاشت ناخن باید با مواد کاشت ناخن آشنایی کامل را پیدا کنند.
کسانی که از نداشتن زیبایی ناخن خود رنج می برند می توانند برای کاشت ناخن اقدام کنند.

ثبت نام دوره آموزشی آرایش و پیرایش زنانه

کاشت ناخن دارای مراحل های زیادی است که در آموزش به آن پرداخته می شود

انواع روش های کاشت ناخن :

آموزش کاشت ناخن با قالب :

کاشت ناخن قالبی نوعی دیگر است که به عنوان یکی از بی کیفیت های کاشت به حساب می آید.  در این نوع کاشت روی ناخن اصلی مواد مصنوعی زده می شود و بعد از ضد قارچ را می زنند ، این نوع ناخن مصنوعی را روی ناخن اصلی فشار داده تا به خوبی چسبده شود و در مرحله بعدی ناخن مصنوعی را جدا می کنند. در این مرحله ناخن به سوهان کشیدن احتیاجی ندارد و در یک مدت زمانی بسیار کمی ناخن هوا گرفته می شود.
کاشت ناخن برای آن که ضخیم است ، کار از حالت طبیعی خارج گردیده می شود. اقدام کاشت ناخن قالبی بر روی انگشت های استاندارد کاربرد دارد زیرا هوا گرفتن در این نوع کاشت بیشتر است ولی ماندگاری آن ها کمتر نیز می باشد و در مقایسه دیگر کاشت ناخن ها مواد زیادی را مصرف می کنند.
کاشت ناخن باید با رعایت موارد بهداشتی انجام گیرد.
کاشت ناخن پودری :
کشت ناخن پودری زمان بیشتری صرف کار می برد، و در درجه اول زیبایی خاصی را به خود می دهد. در کاشت ناخن پودری ابتدا ناخن مصنوعی را بر روی ناخن می چسبانند و بعد از آن مقداری از ناخن را کوتاه می کنند و در مرحله بعد اقدام به زدن مواد قارچی و همچنین مواد کاشت بر روی ناخن انجام داده می شود. بعد از پایان این روش ، به ناخن ها سوهان با دقت بالایی زده می شود. افرادی که مشغله کاری زیادی دارند بهتر است از این روش برای ناخن های خود استقاده نکننده زیرا این روش کاشت ناخن پودری نیاز به نگهداری زیادی دارد. 
کاشت ناخن ژله ای :
روش های کاشت ناخن پودری با کاشت ناخن ژله ای هماهنگی دارد. مواد ژله ای به صورت آماده قابل دسترس است به این صورت که مواد روی ناخن زده می شود و بعد از آن ناخن دست را برای خشک کردن در دستگاهی به نام یووی گذاشته می شود. تنها فرق میان روش کاشت ناخن ژله ای با کاشت ناخن پودری در مواد آن ها می باشد.
کاشت به ناخن هیچ ضرری نمی رساند زیرا تا آن زمان ناخن در مرحله رشد کردن است و تا موقعی که نیاز به ترمیم داشته باشد در این موقع ناخن سالم بوده و رشدی متوقف نمی گردد. در گاهی اوقات کاشت ناخن ژله ای برای افرادی که عادت به جویدن ناخن داشته باشند دیگر جویدن ناخن را ادامه نمی دهند زیرا مواد ژله ای بدمزه بوده و همچنین کنده نمی شود ولی این را بدانید که چسب ناخن دارای هیچ نوع حساسیتی نبوده ولی این امکان دارد که ناخن حساسیت داشته باشد که پوست دچار آسیب پوستی گردد در این صورت است که کاشت ناخن توصیه نمی گردد.
کاور ناخن برای خانم هایی که ناخن های ضعیف و شکننده ای دارد و همچنین احتمال شکسته شدن در هر لحظه ای است پیشنهاد بر این است که از کاور ناخن برای ناخن های دست استفاده نمایند زیرا محکمی و استحکام بیشتری و همچنین روش طبیعی تری به ناخن ها داده می شود.
برای دیزاین روی ناخن ، طراح های متفاوتی وجود دارد تعدادی از این طرح ها از ایده خود ناخن کار است و بعضی ها از طرح های مناسب موجود در بازار استفاده می کنند.

گواهینامه کاشت ناخن دارای اعتبار زیادی است

وسایل کاشت ناخن :

برای آشنایی بیشتر دانشپذیران با لوازم کاشت ناخن در این مقاله توضیحاتی در این باره داده می شود، تا بعد از گذراندن دوره آموزش بتوانید در منزل کاشت ناخن را به تنهایی انجام دهید. البته علاوه بر وسایل مورد نیاز لازم است تا از علاقه اولیه در خود مطمئن باشید.
لوازم کاشت ناخن عبارت اند از : 
- میز و همچنین صندلی مخصول به کار
- سوهان مخصوص به کار همانند سوهان برقی این وسیله باید در وسایل ناخن کار موجود باشد.
- دستگاه یو وی | UV نمونه ای از دستگاهی است که دارنده لامپ اشعه دار می باشد و کاربرد آن خشک کردن مواد ژله ای روی ناخن است.
- فن یک پنکه کوچک است که برای زودتر خشک شدن لاک و تمامی مواد بر روی ناخن به کار گرفته می شود.
- مواد کاشت ناخن شامل پودر ، لیکویید ، ضد قارچ و پرایمر است
- ابزار کاشت ناخن شامل قلم ، گوشت گیر ، کاتر ، نیلاف ، سوهان دستی و پلیشن و همچنین پاکن و ... و حتی دیزاین های ناخن آماده است.
آمارها نشان می دهند کاشت ناخن به سرعت گسترش و طرفداران زیادی پیدا کرده  است از این رو سالن زیادی به دنبال متخصصان ناخن کار برای سالن های زیبایی کار خود هستند و چه بسا افرادی هستند که به صورت شخصی برای خود کاشت ناخن در منزل را انجام می دهند.
روش های چسباندن ناخن مصنوعی هم مراحل خاص خود را می طلبد که این آموزش ها همگی در دوره آموزش کاشت ناخن به دانشپذیر نیز ارایه می شود.
مدل های کاشت ناخن در انواع مختلفی وجود دارد که شامل : صاف ، گرد، نیم گرد، تیز می باشد.

آموزش کاشت ناخن :

مرکز آموزش مجازی پارس موفق به ارایه دوره آموزش کاشت ناخن و طراحی ناخن کرده است که با این روش تعداد زیادی از دانشپذیران را بعد از شرکت در دوره و آزمون نیز روانه بازار کار کرده است. 
از این رو اگر شما افراد علاقمند هم به دنبال کسب و کاری پردرآمدی هستید فقط کافیست تا در این دوره آموزش کاشت ناخن شرکت نمایید تا بتوانید با تمامی اصول و مراحل تخصصی کاشت ناخن آشنا شوید و همچنین به روز ترین روش های کاشت ناخن از جمله عوارض کاشت ناخن غیر استاندارد ، استفاده از ابزارهای پیشرفته برای کاشت ناخن و همچنین نظارگر طرح های طراحی ناخن  و .... باشید و بیشتر با آن ها آشنا گردید.

کسب مدرک کاشت ناخن بعد از آزمون امکان پذیر است

ثبت نام دوره آموزشی آرایش و پیرایش زنانه

دوره آموزش کاشت ناخن :

مرکز آموزش مجازی پارس برای علاقمندان به طراحی ناخن و انواع روش های کاشت ناخن دوره آموزش کاشت ناخن را ارایه نموده است تا افراد علاوه بر آشنایی با وسایل کاشت ناخن و چگونگی انجام کاشت ناخن در پایان دوره به همه دانشپذیران بعد از آزمون دوره مدرک کاشت ناخن و گواهینامه کاشت ناخن نیز اعطا می فرماید که برای ورود به بازار کار مناسب است.

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس